FormerlyKnownAs +1quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:04 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Enola Gay, een B29
Prima zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:07 schreef quo_ het volgende:
FormerlyKnownAs +1
Stand deel 934
MadMaster 2
PhysicsRules 1
Nembrionic 1
FormerlyKnownAs 5
SaskiaR 1
Conekiller 1
Keios 2
Qonmann 2
Plasterk 1
ChrisJX 1
Paaskonijn 1
Iago 1
EricusMaximus 1
Wickedangel 1
quo_ 1
En ja ik ben inderdaad nieuw. Ik geloof dat ik het zo goed gedaan heb. Zo niet meld dat dan even (het liefst iets vriendelijker als daarnet)
Goed hoor. Heerlijk weer gehad, 1 dagje naar Barcelona geweest en voor de rest twee weken gevuld met op het strand liggen en niets doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe was je vakantie trouwens, Scott?
Jij begon over kielhalen...quote:
Mooi zo. Ik was bang dat je misschien richting Tour was gegaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:11 schreef ScottTracy het volgende:
Goed hoor. Heerlijk weer gehad, 1 dagje naar Barcelona geweest en voor de rest twee weken gevuld met op het strand liggen en niets doen.![]()
Had ik wel gedaan maar dan snel en diagonaal. Het NIET opzoeken trok me aan om mee te doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:09 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Lees anders de openingspost even
Blijft er meer voor ons overquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:13 schreef ScottTracy het volgende:
Alleen denk ik dat mijn kennis nog in de vakantie-mode staat want sinds ik terugben scoor ik geen punten meer.
Blij dat je meedoet en maar veel punten mag scorenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:13 schreef quo_ het volgende:
[..]
Had ik wel gedaan maar dan snel en diagonaal. Het NIET opzoeken trok me aan om mee te doen.
Prachtig nummer...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
Prudence.
Veel te snelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:26 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
willy vandersteen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |