Oh wacht. Ik dacht je bedoelde voor naar de campingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:08 schreef linebear het volgende:
[..]
ok thanks... scheelt weer muntjes halen...
Ja, dat ik nog steeds geen tent hadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Was 't een nachtmerrie?
Dennis is niet de TBA als het goed is hoor, die staat nog open volgens mij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:34 schreef Magereheinus het volgende:
Lowlands, echt steeds meer zin in ja
Maargoed, Dennis op LowlandsDamn kunnen ze niet nog ff een paar leuke acts boeken voor die TBA. Gabriel Rios is inderdaad ook al zo iets wat ik kan missen als kiespijn.
Is je geraden ookquote:
lijkt me dat dat ook niet lukt hoor. maar een biertje (of wat dan ook) in de hand mag je overgieten. doe ik altijd met mn wijn of vodkaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
Als je naar het festivalterrein bedoelt: gewoon een wijde broek met hele grote zakken nemen.
Dat gaat prima!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:33 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
lijkt me dat dat ook niet lukt hoor. maar een biertje (of wat dan ook) in de hand mag je overgieten. doe ik altijd met mn wijn of vodka
En, al gedownload?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:17 schreef linebear het volgende:
kreegt dit net in mijn RSS....
Is iedereen klaar voor de warming up? Kom op, voetjes voetjes van de vloer! Voor iedereen die graag zo'n Lowlands verzamelceedee wilde hebben, zijn DJ Sandeman en Hector Heclectic aan de slag gegaan en hebben een verdomd lekkere mix voor je gemaakt.
De heren brengen bloed, zweet en tranen op je mp3-speler met de enige echte Rough Guide To Lowlands-mix. Tachtig minuten lang vol knip-en plakwerk met meer dan vijftig Lowlands namen in hun meest dansbare jasje. Van Arcade Fire en M.I.A. tot Editors en James Holden.
Vergeet toch die zinderende zomer top 100, dit is nou de real shit! De mega-Lowlands-mashup 2007 is er, download hem nu en zet 'm op repeat! Een mooi hoesje krijg je er zelfs bij!
Ik had 'm in 2 minuten binnen.. gewoon opgeslagen i.p.v. geopend, was zo klaar!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nog steeds aan 't dl-en hierZeer trage verbinding a 40 kb/sec met 107 mb als bestand
Maar is ie ook leuk?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had 'm in 2 minuten binnen.. gewoon opgeslagen i.p.v. geopend, was zo klaar!
Ik ga 'm nu luisterenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:14 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Maar is ie ook leuk?
Ik zit op m'n werk dus kan 'm niet downloaden nu
Uffie (als ik 't goed hoor in ieder geval) komt al snel voorbijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:23 schreef linebear het volgende:
dan wachten we maar even af....
ondertussen het topic vol spammen ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |