Zijn we daar blij mee !?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:56 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ik las vanochtend dat Dennis (jeweetwel, dat meisje met die beugel) op vrijdag ook op Lowlands staat, maar ik zie het nog niet op de Lowlands site staan?
Goeiemorgen trouwens!
Nouja, voor haar is t leukquote:
Pas een dag van tevoren kijken, heeft anders toch geen zinquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:01 schreef narvik het volgende:
Het weerbericht wordt per dag hoopgevender.![]()
http://www.buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken
Ik heb dr nog even op Noorderslag gezien en het is niet echt Lowlandsmateriaal...bands als Krezip wijzen ze af (en terecht), maar dit is dan ineens indiepoppier ofzo (of het heeft gewoon met Essent te maken en speelt ze een paar nummers op het Essentpodiumpje oid).quote:
Nee ze zingt bij dat (hoe heet dat nou ook alweer?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:05 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik heb dr nog even op Noorderslag gezien en het is niet echt Lowlandsmateriaal...bands als Krezip wijzen ze af (en terecht), maar dit is dan ineens indiepoppier ofzo (of het heeft gewoon met Essent te maken en speelt ze een paar nummers op het Essentpodiumpje oid).
Dat jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:13 schreef Pink_Floyd het volgende:
Silent sessions
Dat zou bijna net zo'n blije verrassing zijn als Gabriel Riosquote:
Je mag alles meenemen behalve glas en kilo's pillen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:25 schreef linebear het volgende:
Maar wel weer een dagje minder richting Lowland...
In hoeverre worden tassen gecontroleerd bij de poort van het festival terrein !?
Stel ik neem een rugzak mee en stop daar een trui in. In die trui rol ik blikjes drinken !?
Halen ze alles uit je tas of voelen ze er alleen aan !?
En eten in een plastic zak mag je mee nemen he ?!
Ook geen probleemquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:57 schreef linebear het volgende:
had het meer over redbull... drink niet echt bier...
Onder andere 16 Down en Delain geven silent sessies geloof ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:13 schreef Pink_Floyd het volgende:
Silent sessions
ok thanks... scheelt weer muntjes halen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook geen probleem
Als het maar niet in glas zit. De limieten die op de site staan moet je je niets van aantrekken.
Zo hou je nog meer ruimte in je tas over ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |