Nee ik hou ermee op voor vandaag. Werken is vermoeiendquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
valt me trouwens wel tegen hoor. ik had al deel 4 verwacht.
is teardrop weer aan der arbeit ?
ik hoop niet dat ze jouw vergelijkt met die slapende mannetjes bij de topic startquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
magnolia vond mij al lelijk zonder mij ooit gezien te hebben. dus ik hoefde het niet eens te zeggen
Goeie baasquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik hou ermee op voor vandaag. Werken is vermoeiend
De rest van de dag ga ik maar Fok!ken
Mijn baas zegt net : Ik snap niet waarom jullie niet msn gebruiken, dat chat toch veel sneller dan zo'n forum site
een deel terug geloof ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wanneer heeft ze dat gezegd dan ?
Je bericht is succesvol verzondenquote:
*Uche lelijk Uche *quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een deel terug geloof ik.
en dat valt toch wel mee : http://members.lycos.nl/emceedarkj/hpbimg/ugly02.jpg
[.img] linkje [./img]quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
gasten hoe voeg je een plaatje toe, zonder dat de url erin staat ?
Mijn baas zegt net : Ik snap niet waarom jullie niet msn gebruiken, dat chat toch veel sneller dan zo'n forum sitequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik hou ermee op voor vandaag. Werken is vermoeiend
De rest van de dag ga ik maar Fok!ken
Mijn baas zegt net : Ik snap niet waarom jullie niet msn gebruiken, dat chat toch veel sneller dan zo'n forum site
Dus ik zeg : We zijn niet aan het chatten, we zijn aan het Slow-chatten.
Hij zo : Wat is dat nou weer voor naam ?!?!? Slow-chatten
Hij is zelf aan het gamen dus tsjaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:00 schreef DavyE het volgende:
[..]
Jouw baas leeft met ons mee dat we geen reet te doen en/of saai werk hebben goeie baas heb je![]()
laat hem ook meefokken manquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij is zelf aan het gamen dus tsja
Godskoleerte... * flikkerde van haar bureaustoel *quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een deel terug geloof ik.
en dat valt toch wel mee :
[afbeelding]
wat is hij aan het doen ? cabal ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij is zelf aan het gamen dus tsja
sturen jullie leuke berichtjes naar elkaar?quote:
Nee een of ander raar spelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
ok bedankt
[..]
wat is hij aan het doen ? cabal ?
nou doe je weer niet liefquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:03 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Godskoleerte... * flikkerde van haar bureaustoel *
Wat een draak...
Ik had een Fipo in zijn Pmquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
sturen jullie leuke berichtjes naar elkaar?
Snap het dan: ik ben niet liefquote:
nou dan ben jij nog helemaal zo erg niet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:03 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Godskoleerte... * flikkerde van haar bureaustoel *
Wat een draak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |