ikbenlekker@hotmail.comquote:
Hoezo niet? heb je die foto vaker ontvangen?quote:
Zo zag mn ex er ook uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hoezo niet? heb je die foto vaker ontvangen?
ugly people is gewoon helemaal geblokt bij mij!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het was deze afbeelding :
[afbeelding]
Jij mag ook niet veel daarzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ugly people is gewoon helemaal geblokt bij mij!
je was toen zeker vaak dronken of niet ?quote:
o nee ik bedoel niet op mn werk, gewoon bij mezelf!quote:
Elke dag als ik dr zag, anders durfde ik er niet heenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je was toen zeker vaak dronken of niet ?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
o nee ik bedoel niet op mn werk, gewoon bij mezelf!
woops pincode vergetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:26 schreef DavyE het volgende:
[..]
volgens mij heeft die daar parental control draaien![]()
![]()
jep...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:26 schreef DavyE het volgende:
[..]
volgens mij heeft die daar parent control draaien![]()
![]()
Maar goed dat ze FOK! nog niet ontdekt hebben danquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jep...!kan ook geen spelletjes spelen enzo!
Joh, FOK is leerzaam en nuttig enzo..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar goed dat ze FOK! nog niet ontdekt hebben dan
Hey het is nog geen 4 uurquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:28 schreef DeToXiC het volgende:
Cup-a-soup-tijd! (Gratis cup-a-soup hier.... )
wat is dat e-mail adres van jullie servicedesk ff mailen dat je geen reet te doen hebtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar goed dat ze FOK! nog niet ontdekt hebben dan
inderdaad!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:28 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Joh, FOK is leerzaam en nuttig enzo..![]()
als je maar niet een half uur eerder naar huis gaatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:29 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik was ook een half uur eerder begonnen vanmorgen
Dat hoef je niet naar de mijne te mailen hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:30 schreef DavyE het volgende:
[..]
wat is dat e-mail adres van jullie servicedesk ff mailen dat je geen reet te doen hebt![]()
Ja zoals mij !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
inderdaad!
En ik leer er nog allemaal mensen kennen ook!
Was het maar alvast 17.00 ... dan hoefde ik tenminste nog maar 2 uurtjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:32 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb al anderhalf uur het gevoel dat het al 17.00u is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |