tot nu toe alleen bij de kanalen gemerkt (nog geen game aangehadquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Vind de kortere laadtijden voor zowel de games als het menu anders een behoorlijk grote verbetering![]()
Gelukkig verschillen smaken per persoonquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
snap niet dat jullie op paper mario zitten te wachten en boogie niks vinden, voor mij is het andersom![]()
daar moeten ze eens wat aan doen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:50 schreef djkoelkast het volgende:
leuk dat nieuwskanaal ook, wel 1 nieuwsitem momenteel...
Dat zou in v2.0 komen dacht ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
daar moeten ze eens wat aan doen..
rss feeds ofzo ondersteunen voor dat kanaal, kan je zelf de feeds toevoegen...
quote:Virtual Console games being played over Component Cable on HDTVs. The mode can be enabled by accessing the operations guide of the game, and (with the Nunchuk attached) pressing the buttons Z + A + 2 simultaneously.A sound is played if the mode is enabled correctly. Several older games also have updates available to enable the feature, including Super Castlevania IV and Super Mario Bros. The mode can be disabled by using the same method, but with the button combination Z + A + 1 instead.
leuke optie, alleen ik ken geen andere mensen met een Wii dus ik heb er niks aan, ik dacht te lezen dat je tegen scores van anderen kon spelen die je online kon ophalen, verkeerd begrepen dusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:39 schreef Tweek het volgende:
Braintraining voor de wii is nog verrassend verslavend, leuk spel zeker met meerdere.
Overigens om gegevens uit te wisselen met andere gebruikt hij gewoon je wiifriendslist, enige wat je moet doen is auto check aanzetten en dan zou je vanzelf bericht moeten krijgen als een van je vrienden het spel ook heeft.
Tja ik ken volgens mij ook niemand die brain training heeft, je zou idd tegen studentrecords kunnen racen van andere.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
leuke optie, alleen ik ken geen andere mensen met een Wii dus ik heb er niks aan, ik dacht te lezen dat je tegen scores van anderen kon spelen die je online kon ophalen, verkeerd begrepen dus![]()
Bij mij werkt Super Mario World (SNES) niet, Bomberman '93 (turbogfx) wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:02 schreef Bellerophon het volgende:
Hier ook een verslaafde aan braintraining
Maar de VC games werken dus zonder problemen met een component kabel?
Ik heb een Philips hd ready tv, en ik ben van plan om deze component kabel aan te schaffen. Is deze kabel iets?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij mij werkt Super Mario World (SNES) niet, Bomberman '93 (turbogfx) wel.
Volgens de "speladviseur" van Nintendo (want het normale nummer nemen ze niet op) hangt het helemaal van de tv en het spel af, maar ik hoorde al wel dat dit probleem vooral bij SNES en N64 spellen voorkomt.
Ik heb maar 2 spellen er op staan tot nu toe waarvan er dus maar 1 speelbaar is (kabels wisselen is nogal een gedoe, alles loopt via mijn versterker en alles zit vol)
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:01 schreef child_of_the_matrix het volgende:
mensen, vergeef mij dat ik in het verleden heb gezondigt door een 360 aan te schaffen. Gelukkig heb ik gisteren iemand bereid gevonden zn (niewe) wii met mij te ruilen voor mn anderhalf jaar oude xbox360 (zonder doos bon garantie etc) (wel een hoop accesoires). Vandaar dat ik me nu weer met hangende pootjes bij de nintendo familie wil voegen. Ik hoop dan ook dat deze verloren zoon weer in de nintendo gemeenschap opgenomen wordt..........bvd
voor jou moeten we een ontgroeningsritueel verzinnen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:01 schreef child_of_the_matrix het volgende:
mensen, vergeef mij dat ik in het verleden heb gezondigt door een 360 aan te schaffen. Gelukkig heb ik gisteren iemand bereid gevonden zn (niewe) wii met mij te ruilen voor mn anderhalf jaar oude xbox360 (zonder doos bon garantie etc) (wel een hoop accesoires). Vandaar dat ik me nu weer met hangende pootjes bij de nintendo familie wil voegen. Ik hoop dan ook dat deze verloren zoon weer in de nintendo gemeenschap opgenomen wordt..........bvd
Bummerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:31 schreef BMH het volgende:
EA zit weer op haar gebruikelijke Nintendo platform niveau:
[..]
[afbeelding] bron
Oei dat is wel ff schrikken lijkt me, wel fijn voor je dat alles het nog doet!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Laat ik dus net mijn Wii vallen vanaf meer dan anderhalve meter
Hij doet het gewoon nog, nergens schade aan de Wii gelukkig zeg. Maar volgens mij nu wel krasjes op de Wind Waker CD die erin zat. Ben wel uren aan spelen kwijt ook nog eens, maar gelukkig doet alles het nog zeg.
Nee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:01 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Dat klopt.. ik heb een action replay op de gamecube (incl. freeloader) en mooi dat ie die disc niet wil lezen !!! Was juist zo leuk zo'n action replay.. Mario die met z'n raket effe gigantisch hoog komt etc.... leuk als je lekker wilt klotenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En de GC freeloader zou ook niet meer werken heb ik gelezen.
My heart skipped a beat ...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Laat ik dus net mijn Wii vallen vanaf meer dan anderhalve meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |