Ik denk dat hij overal een beetje voor rond de 40 euro ligt zelfs play.com heeft hem niet goedkoper....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:50 schreef melluk het volgende:
kan iemand mij even helpen....weet niet of ik goed zit
ik wil misschien resident evil kopen, heb het nog nooit gespeeld, alleen de 1e versie dus wat betreft het verhaal en zo...dat dat nog het zelfde is maakt niet uit, en graphics maakt ook niet uit aangezien ik de wii niet gekocht heb foor de graphics.
Is het spel het waard?
en hoe duur is het spel, ik las namelijk overal dat het voor 30 euro op de markt zou komen maar ik zie alleen winkels die m voor 45 aanbieden?
kan iemand me helpen??
Bron?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:14 schreef depax het volgende:
nog meer dingen die bij de update horen.
USB TOETSENBORD SUPPORT en zelfs ps2 toetsenborden met convertor werken alleen werkt het (nog) niet bij het internet kanaal. Opera is hier wel mee bezig.
fan draait niet meer in idle stand ( wii connect 24) geen overhitting meer dus.
nicequote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:30 schreef King_of_cubes het volgende:
US packshot Galaxy:
[afbeelding]
Klopt,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:15 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik denk dat hij overal een beetje voor rond de 40 euro ligt zelfs play.com heeft hem niet goedkoper....
Ik vind 30 euro prima prijs voor extra besturing (wii besturing) zeker omdat de cube/ps2 voor onder de 20 te krijgen zijn. maar 40 is gewoon geld klopperijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:08 schreef remcheese het volgende:
[..]
Klopt,
Je wordt overal flink afgezet door die lijers.
* remcheeseop die oplichters van een bartsmit/frs/play.com die ff dikke winst willen maken op een titel die aangekondigd wordt als 30 euro.
Maar goed,
de GAMECUBE versie ligt overal voor max 20 euro (frs heeft nog wat ouwegamecube games)
en die is vrijwel identiek, de besturing is ook gewoon goed. Het enige wat de GC versie niet heeft zijn de PS2 extra's , maar of je daar nou 20 ~ 30 euro EXTRA voor over hebt...
ik niet in elk geval.
Voor die 15 euro meer moet je zeker weten wel voor de Wii Versie gaan... de besturing is zo veel fijner...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:08 schreef remcheese het volgende:
[..]
Klopt,
Je wordt overal flink afgezet door die lijers.
* remcheeseop die oplichters van een bartsmit/frs/play.com die ff dikke winst willen maken op een titel die aangekondigd wordt als 30 euro.
Maar goed,
de GAMECUBE versie ligt overal voor max 20 euro (frs heeft nog wat ouwegamecube games)
en die is vrijwel identiek, de besturing is ook gewoon goed. Het enige wat de GC versie niet heeft zijn de PS2 extra's , maar of je daar nou 20 ~ 30 euro EXTRA voor over hebt...
ik niet in elk geval.
En de GC freeloader zou ook niet meer werken heb ik gelezen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:14 schreef depax het volgende:
nog meer dingen die bij de update horen.
USB TOETSENBORD SUPPORT en zelfs ps2 toetsenborden met convertor werken alleen werkt het (nog) niet bij het internet kanaal. Opera is hier wel mee bezig.
fan draait niet meer in idle stand ( wii connect 24) geen overhitting meer dus.
quote:But my motherly horror shouldn't be enough to stop you from buying this game [Boogie -BMH]. Oh, no. The fact that this game is fun for exactly 20 minutes, and only in a group of two or more, should keep you from buying this game. In the end, Boogie is light on dancing, light on karaoke -- a jack-of-all-trades, master-of-none moment of fluff.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:31 schreef BMH het volgende:
EA zit weer op haar gebruikelijke Nintendo platform niveau:
[..]
[afbeelding] bron
tot nu toe alleen bij de kanalen gemerkt (nog geen game aangehadquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Vind de kortere laadtijden voor zowel de games als het menu anders een behoorlijk grote verbetering![]()
Gelukkig verschillen smaken per persoonquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
snap niet dat jullie op paper mario zitten te wachten en boogie niks vinden, voor mij is het andersom![]()
daar moeten ze eens wat aan doen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:50 schreef djkoelkast het volgende:
leuk dat nieuwskanaal ook, wel 1 nieuwsitem momenteel...
Dat zou in v2.0 komen dacht ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
daar moeten ze eens wat aan doen..
rss feeds ofzo ondersteunen voor dat kanaal, kan je zelf de feeds toevoegen...
quote:Virtual Console games being played over Component Cable on HDTVs. The mode can be enabled by accessing the operations guide of the game, and (with the Nunchuk attached) pressing the buttons Z + A + 2 simultaneously.A sound is played if the mode is enabled correctly. Several older games also have updates available to enable the feature, including Super Castlevania IV and Super Mario Bros. The mode can be disabled by using the same method, but with the button combination Z + A + 1 instead.
leuke optie, alleen ik ken geen andere mensen met een Wii dus ik heb er niks aan, ik dacht te lezen dat je tegen scores van anderen kon spelen die je online kon ophalen, verkeerd begrepen dusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:39 schreef Tweek het volgende:
Braintraining voor de wii is nog verrassend verslavend, leuk spel zeker met meerdere.
Overigens om gegevens uit te wisselen met andere gebruikt hij gewoon je wiifriendslist, enige wat je moet doen is auto check aanzetten en dan zou je vanzelf bericht moeten krijgen als een van je vrienden het spel ook heeft.
Tja ik ken volgens mij ook niemand die brain training heeft, je zou idd tegen studentrecords kunnen racen van andere.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
leuke optie, alleen ik ken geen andere mensen met een Wii dus ik heb er niks aan, ik dacht te lezen dat je tegen scores van anderen kon spelen die je online kon ophalen, verkeerd begrepen dus![]()
Bij mij werkt Super Mario World (SNES) niet, Bomberman '93 (turbogfx) wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:02 schreef Bellerophon het volgende:
Hier ook een verslaafde aan braintraining
Maar de VC games werken dus zonder problemen met een component kabel?
Ik heb een Philips hd ready tv, en ik ben van plan om deze component kabel aan te schaffen. Is deze kabel iets?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij mij werkt Super Mario World (SNES) niet, Bomberman '93 (turbogfx) wel.
Volgens de "speladviseur" van Nintendo (want het normale nummer nemen ze niet op) hangt het helemaal van de tv en het spel af, maar ik hoorde al wel dat dit probleem vooral bij SNES en N64 spellen voorkomt.
Ik heb maar 2 spellen er op staan tot nu toe waarvan er dus maar 1 speelbaar is (kabels wisselen is nogal een gedoe, alles loopt via mijn versterker en alles zit vol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |