Ik hoop dat dat zo is idd. Nu nog die kut filmpjes weg voor games van wie ze gemaakt heeft. (Is gewoon irrtant dat ze eerst weer een halve minuut naar wat filmpjes moet kijken voordat je echt kan spelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:15 schreef Webby het volgende:
[..]
Idd.
- Faster load times when leaving channels
- Faster disk read speeds
Ik ben benieuwd, als je nu via home terug gaan naar je wii menu lijkt het wel of je hele wii reboot. dat kan veel sneller.
Dat rebooten is nog wel, maar het gaat nu allemaal merkbaar sneller. Vooral als je je Wii vol had staan met VC games werd ie traag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:15 schreef Webby het volgende:
[..]
Idd.
Ik ben benieuwd, als je nu via home terug gaan naar je wii menu lijkt het wel of je hele wii reboot. dat kan veel sneller.
Ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:04 schreef Maraca het volgende:
Ooh dat was dat dus.. ik vond het al zo raar dat hij blauw was toen ik thuis kwam van werk
Niet zonder het ding open te brekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik ook. Ik snap nu pas wat het betekent.
Is er een mogelijkheid de Wii altijd blauw te maken? Dat is echt veel mooier. Zonder blauw licht is het net een losse cd-rom drive.
Mja, maar winkelkanaal moest nog wel superlang laden hier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:15 schreef Webby het volgende:
[..]
Idd.
Er is ook maar een blauwquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:13 schreef djkoelkast het volgende:
hm ik zie niets blauwers dan normaal hoor![]()
Komt ook omdat de update ervoor gezorgd heeft dat ie sneller laadt van zowel discs als het interne geheugen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:44 schreef WyriHaximus het volgende:
Me Wii lijkt sneller dan voor de update. Wel erg grote update trouwens
!
ik zie helemaal niets met SMW op de component kabel, beeld wordt blauw en knippert zwart/blauwquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er is ook maar een blauw
Maar ik zat net ff te testen met een component kabel en VC games. Maar mn super mario world neemt nog steeds alleen maar de helft van mn scherm inNiet genoeg geupdate dus.
WiiConnect 24 en Standby Internet wel aanstaan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dat nieuwskanaal en weerkanaal zouden direct op de knop het nieuws en het weer moeten laten zien. Bij mij werkt het alleen niet. Hoe kan dat?
Eerst het kanaal opstarten dan haalt ie alle gegevens binnen, als het goed is zou het dan moeten werken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dat nieuwskanaal en weerkanaal zouden direct op de knop het nieuws en het weer moeten laten zien. Bij mij werkt het alleen niet. Hoe kan dat?
Kabels al gecontroleerd ja, waarschijnlijk is het me gewoon nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:18 schreef JK het volgende:
Heb vanmiddag mijn voedingsadapter opgestuurd naar de TD van Nintendo. Hier kwam een flinke brom van af (condensator die lekt denk ik) in standby mode. Ben benieuwd hoe lang ik 'm kwijt ben. Tot die tijd voor mij geen update en al helemaal geen Wii
@Neverstop ; Al je bekabeling gecontroleerd ? Kan zijn dat er wat mis is met je kabels of poort waar de kabels in gaan. Mijn Wii staat qua geluid al keihard op een of andere manier.. als ik de TV op volume 20 heb (van 80 of 100 ofzo) dan staat ie op normaal geluidsniveau, maar bij de Wii moet ik echt terug naar 6 of 7 en dan staat ie vrij luid...
Nou, ben benieuwd hoe lang het grijze adaptertje weg blijft ... en of de vervanger wel goed is.
Tot die tijd dromen over wat nieuwe Wii games...
Nope.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
Mooie updateHad de Wii eigenlijk altijd al een klokje in het menu? Ik weet het niet meer
![]()
Nope, enkel datumquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
Mooie updateHad de Wii eigenlijk altijd al een klokje in het menu? Ik weet het niet meer
![]()
Heb je een TV uit de jaren 80 ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:33 schreef Shazbot het volgende:
Is het zo dat als je tv geen RGB ondersteunt, dat je helemaal geen beeld krijgt bij een RGB SCART kabel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |