Tja, dat hoop ik elke dag maar ik denk dat er ook vandaag weinig meer van gaat komen. Suarèz komt ook niet waarschijnlijk. Qua verkopen doet van Geel het uitstekend, maar qua aankopen is het echt waardeloos deze zomer tot op heden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:04 schreef Fides het volgende:
Hoe kan je nou zeggen om 10 uur s'ochtends. Wellicht wordt er nog iemand gepresenteerd vanmiddag.
Zou belachelijk zijn, meer dan 5 miljoen is ie op dit moment niet waard, laat staan (bijna) het dubbele. Bovendien zal FCG hem dan helemaal niet snel laten gaan omdat ze weten dat ie anders zeker blijft.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij wacht Ajax de uitspraak in de zaak Suarez af, mocht Suarez verliezen dan zou het mij niets verbazen als Ajax alsnog met een zak geld gaat komen om Suarez over te nemen.
Anders waren ze inmiddels toch wel met iemand anders gekomen?
35 miljoen voor Sneijderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Sneijder zwicht echt wel voor Real als Ajax akkoord gaat. Maar voor minder dan 35 miljoen zou ik 'm niet meer laten gaan als ik MvG was, voor 35 of meer (ik zie ze ook nog wel 40 neerleggen, waarom niet) heb je gewoon geen keus meer. Dan kun je volgend jaar gewoon een heel nieuw team bouwen en nu een leuke vervanger halen, al zal die nooit in de voetsporen van Sneijder kunnen treden.
Die 3 miljoen kan Groningen wel betalen. Er zijn enkele miljoenen te besteden deze zomer. Club is financieel kerngezond.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:27 schreef Fides het volgende:
Die Marcus Berg waar Ajax waarschijnlijk interesse in had gaat waarschijnlijk naar Groningen. Dit betekent wel dat FCG er vanuit gaat dat Suarez vertrekt (anders kunnen ze m waarschijnlijk niet betalen, 3M+ euro)
Bron?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:27 schreef Fides het volgende:
Die Marcus Berg waar Ajax waarschijnlijk interesse in had gaat waarschijnlijk naar Groningen. Dit betekent wel dat FCG er vanuit gaat dat Suarez vertrekt (anders kunnen ze m waarschijnlijk niet betalen, 3M+ euro)
Mij wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die 3 miljoen kan Groningen wel betalen. Er zijn enkele miljoenen te besteden deze zomer. Club is financieel kerngezond.
Ik denk trouwens ook dat Suarez vertrekt daar niet van.. Maar er zal behoorlijk voor betaald moeten worden. Het zou mij niets verbazen als Ajax alsnog 9 miljoen gaat neerleggen.![]()
quote:
quote:'Marcus Berg mag om de tafel met FC Groningen'
Marcus Berg mag van zijn club IFK Göteborg onderhandelen met FC Groningen. Dat meldt de Zweedse krant Sportbladet. Berg is momenteel topscorer van de Zweedse competitie met dertien goals in zestien wedstrijden.
Volgens Zweedse media moet Berg 4,3 miljoen euro vertrekken. FC Groningen zou bereid zijn dat bedrag te betalen. Trainer Ron Jans zag de 21-jarige spits al twee keer aan het werk. Afgelopen maandag scoorde hij onder toeziend oog van de coach twee goals tegen Gefle (2-0).
Berg zou de eventuele opvolger kunnen zijn van Luis Suarez, die momenteel in een arbitragezaak verwikkelt is met FC Groningen. De spits wil graag naar Ajax, maar de Groningers willen daar niet zonder slag of stoot aan meewerken.
Berg zelf heeft wel oren naar een overgang naar het noorden van Nederland. ,,Als Groningen een mooie aanbieding voor me op tafel legt, wordt het moeilijk om níet te tekenen", tekenden Zweedse media op uit zijn mond.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=95589/sc=2eac71quote:
Als ze 30 willen neerleggen dan lukt 35 ook wel met de laatste ontwikkelingen en als ze hem écht willen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:23 schreef Fides het volgende:
[..]
35 miljoen voor SneijderBallack en Robben moeten gezamelijk 40 miljoen waard zijn.
![]()
Waarom sluiten ze geen deal.. verkopen en dan trug huren.. is die 35 miljoen toch mooi verdiendquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als ze 30 willen neerleggen dan lukt 35 ook wel met de laatste ontwikkelingen en als ze hem écht willen.
Omdat ze 'm per direct nodig hebben, daarom zijn ze nu ook bereid meer geld neer te leggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Waarom sluiten ze geen deal.. verkopen en dan trug huren.. is die 35 miljoen toch mooi verdiend![]()
![]()
Ze hadden ook een hele lijst aankopen voor Babel. Want die linkerspits komt er wel aanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Als ze al een klein beetje rekening houden met een vertrek van Sneijder mag ik verdomme hopen dat een een hele waslijst met aankopen achter de hand hebben alvast zeg.
Maar ik heb er wel vertrouwen in dat hij blijft.
DUH!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat ze 'm per direct nodig hebben, daarom zijn ze nu ook bereid meer geld neer te leggen.
30 miljoen was geen probleem volgens dat bericht van gisteren, dan valt over 35 ook nog wel te praten.
hallo.. kennedy? ik vind em nou niet bepaald slechter dan babel..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:58 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. als er geen echte versterkingen komen van het Babel-geld had hij net zo goed niet weg hoeven gaan..
Nee, we moeten af van dat luie scouten. Voor Engelaar betalen we ook zo maar weer 7 miljoen. We moeten gewoon een stap eerder zijn, en beter gaan scouten in het buitenland.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
DUH!
vielen de sarcastische smileys niet op?!
Hoe staan jullie tegenover Engelaar? Is dat geen optie?
kennedy met babel vergelijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hallo.. kennedy? ik vind em nou niet bepaald slechter dan babel..
Ik denk dat Engelaar wel voor een miljoen of 3 is op te halen en daarbij wilt hij graag nog eens voor de top 3 in NL voetballen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, we moeten af van dat luie scouten. Voor Engelaar betalen we ook zo maar weer 7 miljoen. We moeten gewoon een stap eerder zijn, en beter gaan scouten in het buitenland.
ah jij bent dus ook zo iemand die in babel een wereldvoetballer zag?quote:
Beide spelen op een andere positie, kennedy was er al voordat Babel vertrok.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ah jij bent dus ook zo iemand die in babel een wereldvoetballer zag?
Nja goed.. ieder z'n mening![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |