quote:Ajax laat oog vallen op Bojinov
Ajax heeft interesse in de Bulgaar Valeri Bojinov. Dat melden enkele bronnen binnen Ajax aan Ajaxonline.org. De spits van het Italiaanse Fiorentina zou mogen vertrekken alleen als Ajax rond de vraagprijs biedt.
In 2005 nam Fiorentina hem voor dertien miljoen euro over van US Lecce, maar de club uit Florence zou niet tegenwerken bij een eventuele transfer omdat het Mutu, Vieri, Lupoli en Pazzini in de gelederen heeft voor de spitspositie. De 21-jarige Bulgaar moet negen miljoen euro in het Italiaanse laatje brengen.
Die is al naar Manchester City tochquote:
hm ja toch he... Lees teveel namen de laatste tijd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is al naar Manchester City toch
Hehe nee maar die gast is echt fucking goed.quote:
Heb je hem ook zien spelen buiten dat toernooi?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hehe nee maar die gast is echt fucking goed.
Ik vond Drenthe op het ek als een kip zonder kop rondlopen.Net als die Owuzie Abeijijiejiejeij ofzo, ik heb een schijthekel aan dat soort spelers.Voetbal is een teamsport. Ik geniet van combinatievoetbal niet van die egotrippertjes van amper 18 jaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:22 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je hem ook zien spelen buiten dat toernooi?
Kijk eens naar Drenthe en Rigters, die lieten voor het laatste jeugd ek ook niks zien in de competitie.
2003/2004, whehe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:05 schreef BB-boy het volgende:
Teplice... Waar ken ik die ook alweer van?
edit: oh ja die hadden feyenoord uitgeschakeld
Ik totaal niet, ik reken echt nergens meer op. Suarez zal niet komen, ben erg benieuwd wie ze dan op het oog hebben. Sneijder zie ik ook nog wel weggaan als Madrid echt gaat bieden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben toch wel erg teleurgesteld als er dadelijk niemand meer komt, maar heb nog steeds goede hoop op een (onverwachte) sterke aankoop.
Sneijder blijft, dat is de afspraak en dat zal ook zo lopen. Bovendien kan je dat niet maken naar de fans. Ik word echt niet meer warm of koud van al die wilde geruchten van Madrid.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik totaal niet, ik reken echt nergens meer op. Suarez zal niet komen, ben erg benieuwd wie ze dan op het oog hebben. Sneijder zie ik ook nog wel weggaan als Madrid echt gaat bieden.
Nou ze hebben bij AZ natuurlijk wel een tekort aan spitsenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:51 schreef kevin6188 het volgende:
Derksen
geurchten van Ajacieden naar AZ![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |