abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52173659
Zitten wij trouwens nog achter die Berg aan, die het momenteel goed doet in Zweden? Schijnt vrij weinig te kosten, is een veelbelovend talent en heb je volgend jaar misschien een opvolger voor KJH als het goed uitpakt. Las dat Groningen 'm inmiddels ook in de gaten hield.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:43:25 #127
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52173714
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:40 schreef devv05 het volgende:
Zitten wij trouwens nog achter die Berg aan, die het momenteel goed doet in Zweden? Schijnt vrij weinig te kosten, is een veelbelovend talent en heb je volgend jaar misschien een opvolger voor KJH als het goed uitpakt. Las dat Groningen 'm inmiddels ook in de gaten hield.
Jaartje laten ballen bij Groningen en hem dan een zaak laten aanspannen
Jawel, je keek.
pi_52173716
Ben wel benieuwd naar de eerste Zuid-Amerikaantjes van Hans van der Zee. Of zou dat pas volgend seizoen gaan komen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:45:00 #129
131729 jna
pi_52173761
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:43 schreef methodmich het volgende:
Ben wel benieuwd naar de eerste Zuid-Amerikaantjes van Hans van der Zee. Of zou dat pas volgend seizoen gaan komen?
ik dacht eigenlijk dat ze dit seizoen al zouden komen aangezien ie toch een soort database moet hebben en niet helemaal opnieuw moest gaan beginnen
Jawel, je keek.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:47:45 #130
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52173827
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:45 schreef jna het volgende:

[..]

ik dacht eigenlijk dat ze dit seizoen al zouden komen aangezien ie toch een soort database moet hebben en niet helemaal opnieuw moest gaan beginnen
Die database heeft ie ook heus wel. En als ie alle info kwijt is heeft ie bepaalde namen en clubs heus wel in zijn hoofd zitten. Ben benieuwd wat de strategie is van V Geel.... Wil ie anders volgende zomer 10 spelers halen ofzo.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:49:24 #131
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52173876
Volgens mij is MvG zo geschrokken van Ogararu dat hij nooit meer gebruik wenst te maken van de scouting.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52173950
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:06 schreef S-Two het volgende:

[..]

Mee eens. Al gaat Verthongen misschien nog wel een goeie worden, daar heb ik wel vertrouwen in. En Donald heb ik nog te weinig zien spelen.
Donald word een grote. (geen grappen over lengte)
lollig
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:14:30 #133
82589 S-Two
barba macacu
pi_52174389
Tjah, dat zeiden ze 2 jaar geleden ook al over Sarpong en Anita. Daar moet ik het ook nog maar van zien.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52174511
Sarpong is net 19 geworden, Anita is net 18 geworden, waar Donald net 19 moet worden. Volgens mij zit er niet zoveel verschil tussen die gasten qua niveau, en zitten ze nu in het jaar dat ze zich moeten gaan bewijzen.

Dan kan je wel krampachtig hun plekken vullen met halfbakken aankopen, maar laat die jongens zich dan maar bewijzen. Met een linksbuiten van niveau ben ik al tevreden.
pi_52174521
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:14 schreef S-Two het volgende:
Tjah, dat zeiden ze 2 jaar geleden ook al over Sarpong en Anita. Daar moet ik het ook nog maar van zien.
Donald houdt zich voetballend nu al staande tegen Arsenal, dat vind ik knap.
lollig
pi_52174645
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:19 schreef Chivu het volgende:
Sarpong is net 19 geworden, Anita is net 18 geworden, waar Donald net 19 moet worden. Volgens mij zit er niet zoveel verschil tussen die gasten qua niveau, en zitten ze nu in het jaar dat ze zich moeten gaan bewijzen.

Dan kan je wel krampachtig hun plekken vullen met halfbakken aankopen, maar laat die jongens zich dan maar bewijzen. Met een linksbuiten van niveau ben ik al tevreden.
Ja, want dit jaar gaan we toch niet voor de prijzen, die komen volgend seizoen wel weer (niet). Zulke jongens zet je in tijdens potjes die er niet meer toe doen of wanneer de wedstrijd al gespeeld is, maar we moeten dit jaar verdomme kampioen worden en ver komen in de CL. Dat red je gewoon niet met die jonkies, die kun je pas vanaf volgend jaar echt gaan gebruiken. Nu moeten er gewoon spelers zijn die er staan. Natuurlijk hoef je geen bank vol toppers te hebben, maar een bank vol jeugdspelers is wel weer het andere uiterste.
pi_52175045
Streep erdoor.
quote:
'Geweldige Kanu' tekent eindelijk bij Portsmouth

Nwankwo Kanu blijft bij Portsmouth. De Nigeriaanse aanvaller ondertekende een eenjarig contract met een optie voor nog een jaar als hij dit seizoen een bepaald aantal duels heeft gespeeld.
'We zijn blij dat we de Kanu-deal hebben uitgewerkt', reageerde coach Harry Redknapp. De 31-jarige spits nam zijn tijd voor hij akkoord ging met een nieuw verblijf bij Pompey. 'Hopelijk doet hij wat hij vorig seizoen voor ons heeft gedaan: doelpunten maken.'

In zijn eerste seizoen bij Portsmouth kwam Kanu 36 competitieduels in actie en scoorde hij tien keer. Daarmee nam de zestigvoudig international sportieve wraak na twee teleurstellende jaren bij West Bromwich Albion. Het was sowieso voor het eerst sinds het seizoen 1999/2000 dat de voormalig Ajacied de dubbele cijfers haalde met het maken van goals.

'Toen wij hem vorig jaar vastlegden twijfelden mensen aan hem, maar hij had een geweldig jaar. Hij houdt de bal vast en is een geweldige speler om in je ploeg te hebben', aldus Redknapp op de site van zijn club
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52175534
Die heeft nooit op het Ajax lijstje gestaan.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:08:42 #139
131729 jna
pi_52175661
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:47 schreef Sethje het volgende:

[..]

Die database heeft ie ook heus wel. En als ie alle info kwijt is heeft ie bepaalde namen en clubs heus wel in zijn hoofd zitten. Ben benieuwd wat de strategie is van V Geel.... Wil ie anders volgende zomer 10 spelers halen ofzo.
Ja dat bedoel ik, hij heeft al z'n info nog maar er is niks uitgekomen (tot nu toe dan)
Jawel, je keek.
pi_52176051
Een vervanger voor Davids bestaat gewoon niet, zelfs Gravesen die beetje de speelstijl van Davids heeft lijkt al te ver over zijn top te zitten.
pi_52176094
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:05 schreef BB-boy het volgende:
Die heeft nooit op het Ajax lijstje gestaan.
Wel op de mijn wishlist
pi_52176410
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:18 schreef Wooldoor het volgende:
Een vervanger voor Davids bestaat gewoon niet, zelfs Gravesen die beetje de speelstijl van Davids heeft lijkt al te ver over zijn top te zitten.
gattuso!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:33:42 #143
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52176530
Martin Fenin is gesignaleerd op schiphol
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_52176789
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:33 schreef Sethje het volgende:
Serieus? Ik heb wel 1 wedstrijd van hem gezien op het WK -20, maar zou iemand een uitvoerige beschrijving van de spelstijl/kwaliteiten van deze jongen kunnen geven.
pi_52176827
Is dat een Tjech? AZ wordt namelijk gelinkt met een Tjechnische aanvaller.
pi_52176830
quote:
Om over te stappen op zijn vliegtuig naar Bremen.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:43:09 #147
131729 jna
pi_52176841
quote:
Je bent erger dan Bonjovi man
Jawel, je keek.
pi_52176846
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:42 schreef Freak187 het volgende:
Is dat een Tjech? AZ wordt namelijk gelinkt met een Tjechnische aanvaller.
het is inderdaad een Tsjech.
Zou wat zijn als AZ hem kan binnenhalen

Maar AZ is al met Jan Koller bezig (volgens de geruchten) , dus dat zal de Tsjech wel zij die je bedoelt.
pi_52176886
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:41 schreef Fides het volgende:

[..]

Serieus? Ik heb wel 1 wedstrijd van hem gezien op het WK -20, maar zou iemand een uitvoerige beschrijving van de spelstijl/kwaliteiten van deze jongen kunnen geven.
http://www.youtube.com/watch?v=Qt-4lyYOmXQ
pi_52176904
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:43 schreef sjimz het volgende:

[..]

het is inderdaad een Tsjech.
Zou wat zijn als AZ hem kan binnenhalen

Maar AZ is al met Jan Koller bezig (volgens de geruchten) , dus dat zal de Tsjech wel zij die je bedoelt.
Nog n spits voor AZ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')