abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52169470
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ik kan me serieus niet herinneren wanneer Mitea een maand of langer inzetbaar was
April en Mei dit jaar.
pi_52170370
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

April en Mei dit jaar.
IN de periode van feyenoord uit afgelopen seizoen..
pi_52170635
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

IN de periode van feyenoord uit afgelopen seizoen..
Overzichtje
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52170793
quote:
Ook Heitinga wil versterkingen zien

In navolging van trainer Henk ten Cate heeft ook John Heitinga zijn zorgen geuit over de samenstelling van de selectie van Ajax. De verdediger meent dat er snel een oplossing moet worden gevonden om het gemis van Ryan Babel (vertrokken naar Liverpool) en Edgar Davids (geblesseerd) op te vangen.

”Ik denk dat we nog wel wat spelers kunnen gebruiken, ook een middenvelder,” vertelt de verdediger in Sportweek. “Tegen Arsenal hebben we kunnen zien dat wanneer er enkele belangrijke spelers wegvallen, onze hele reservebank is gevuld met jeugdspelers.”

Volgens Heitinga moet Ajax met name op routine en ervaring scouten. “Die jeugdspelers hebben veel talent, maar als je de Champions League in wilt en mee wilt doen om de titel, heb je een zo sterk mogelijke selectie nodig.”
pi_52170866
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:56 schreef sjimz het volgende:

[..]
Motta graag, en twee aanvallers.
pi_52170912
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Motta graag, en twee aanvallers.
Motta was volgens mij qua salaris neit haalbaar.
pi_52170993
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

Motta was volgens mij qua salaris neit haalbaar.
Klopt. Dan zou de hele salarisstructuur op de helling gaan. Ik zie niet heel veel geschikte mensen om Davids nu en volgende seizoenen te vervangen momenteel.
pi_52171108
“Die jeugdspelers hebben veel talent, maar als je de Champions League in wilt en mee wilt doen om de titel, heb je een zo sterk mogelijke selectie nodig.”

totaal me eens
pi_52171308
Een vervanger van Davids, voor 2 maanden?
pi_52171334
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:14 schreef De_Ananas het volgende:
voor nu en voor later.
of verwacht je nog dat Davids 2 jaar doorspeelt?
pi_52171356
Davids is van de zomer of uiterlijk het jaar daarna echt weg.
pi_52171405
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

voor nu en voor later.
of verwacht je nog dat Davids 2 jaar doorspeelt?
Nee maar denk je dat een Motta bijvoorbeeld 2 maanden wilt spelen en daarna op de bank wil?
pi_52171657
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:14 schreef De_Ananas het volgende:
Davids is zeker tot en met de kerst weg, dat is het halve seizoen.
pi_52171667
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:26 schreef devv05 het volgende:

[..]

Davids is zeker tot en met de kerst weg, dat is het halve seizoen.
3 maanden vanaf een maand geleden?
pi_52171704
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:26 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Rond half/eind oktober is Davids weer terug, misschien twee weken later.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52171790
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:26 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

minimaal.
pi_52171943
Ze zeiden dat ie waarschijnlijk tot de kerst niet meer inzetbaar is, dus daar ga ik gewoon vanuit. Meestal vallen zulke blessures eerder tegen dan mee.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 16:47:33 #118
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52172286
3 Mogelijk bijnamen voor die Spaanse opa die we in dienst hebben, kiest u maar:

el abuelito
el yayo
el abuelo

Ik ga voor 2 of 3.

Lindenbergh heeft gewoon een beetje pech. Die jongen kon afgelopen jaar al naar Feyenoord (ze hadden 'm zelf benaderd) maar daar is hij niet op in gegaan. Een jaar later willen ze 'm niet meer en moet hij het wat lager gaan zoeken. Ik snap best dat dat lastig is.
pi_52172430
Robber Schilder / Vertonghen / Maduro / Donald zijn prima vervangers voor Davids zolang hij geblesseerd is. Van Geel moet alleen nog een linksbuiten en een verdediger halen.
lollig
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 16:55:39 #120
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52172523
Dat rijtje mag amper in z'n schaduw staan.

Komop zeg....Schilder is na een maand of 2 weer verhuurd en eindigt uiteindelijk bij een club als de Graafschap oid (Beetje catagorie Splinter/Turpijn). Vertonghen...tja misschien blijft die er nog een jaartje bij hangen. Maduro moet het uiteindelijk zoeken bij een club van het caliber FC Utrecht ofzo (maar dan wel in het buitenland). Misschien gaat Donald wat worden.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 16:56:25 #121
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52172545
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:47 schreef PLAE@ het volgende:

3 Mogelijk bijnamen voor die Spaanse opa die we in dienst hebben, kiest u maar:

el abuelito
el yayo
el abuelo

Ik ga voor 2 of 3.

Lindenbergh heeft gewoon een beetje pech. Die jongen kon afgelopen jaar al naar Feyenoord (ze hadden 'm zelf benaderd) maar daar is hij niet op in gegaan. Een jaar later willen ze 'm niet meer en moet hij het wat lager gaan zoeken. Ik snap best dat dat lastig is.
el Tanque
Jawel, je keek.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:06:18 #122
82589 S-Two
barba macacu
pi_52172814
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:55 schreef PLAE@ het volgende:

Dat rijtje mag amper in z'n schaduw staan.

Komop zeg....Schilder is na een maand of 2 weer verhuurd en eindigt uiteindelijk bij een club als de Graafschap oid (Beetje catagorie Splinter/Turpijn). Vertonghen...tja misschien blijft die er nog een jaartje bij hangen. Maduro moet het uiteindelijk zoeken bij een club van het caliber FC Utrecht ofzo (maar dan wel in het buitenland). Misschien gaat Donald wat worden.
Mee eens. Al gaat Verthongen misschien nog wel een goeie worden, daar heb ik wel vertrouwen in. En Donald heb ik nog te weinig zien spelen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52172864
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:35 schreef devv05 het volgende:
Ze zeiden dat ie waarschijnlijk tot de kerst niet meer inzetbaar is, dus daar ga ik gewoon vanuit. Meestal vallen zulke blessures eerder tegen dan mee.
Volgens mij had Ten Cate het dit weekend nog over oktober, maar waar heb jij dat gehoord dan?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:12:12 #124
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52172959
Davids moet altijd een redelijke vervanger hebben al was het alleen maar voor zijn hoeveelheid kaarten. Net als Stam en Gabri .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52173271
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:08 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Volgens mij had Ten Cate het dit weekend nog over oktober, maar waar heb jij dat gehoord dan?
Pff, dat weet ik niet meer Maar oktober zou nog redelijk meevallen als het zo is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')