Er moeten ook nog wat verliezen gecompenseerd worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als er niets meer gebeurt voor donderdag dan houden we dus een enorm bedrag in de knip. Zou dat dan onderdeel zijn van het strijdplan voor volgend jaar waarbij we een compleet nieuw team (moeten) samenstellen in de zomer?
Geen probleem met Trabelsi maar Trabelsi met Samaras vergelijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Laat hij lekker wegblijven. Of Ajax moet voor een miljoen zaken kunnen doen wat toch niet gebeurt. Haal dan Trabelsi terug.
Ik zou hem ook niet opstellen, maar de toegang tot de trainig weigeren is wel erg matig vind ik. Ten Cate zal wel druk achter z'n transfer willen zetten, maar correct vind ik het niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:56 schreef Sethje het volgende:
Nee maar die gozer heeft toch geen uitstraling van een ajax voetballer. Hij moet flair en bravoure uitstralen. Hij loopt er altijd bij als zon zoutzak alleen daarom zou ik hem al niet opstellen.
Ik begrijp dat het andere spelers zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:05 schreef Longmen het volgende:
[..]
Geen probleem met Trabelsi maar Trabelsi met Samaras vergelijken![]()
Ik begrijp het ook niet want de trainer was toch maar een passant? Nu loop je weer achter een trainer aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:52 schreef Chivu het volgende:
[..]
De enige conclusie die ik uit een eventueel "plan" kan trekken is dat we 2 overgangsjaren tegemoet kunnen zien. Gewoon nu kopen, en wie volgend jaar de trainer ook is moet maar gewoon presteren met de groep die hij krijgt. Al die onzin met 'oorlogskas' en 'volgend jaar kom Adriaanse'. Bah...
Winterstop kan nog altijd verrassend uitpakken..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:17 schreef devv05 het volgende:
Real is nu dus lekker te laat met hun 30 miljoen hè. Aangezien Sneijder nu zelf wil blijven en wij niet meer op tijd een vervanger aan kunnen trekken is hij in principe niet meer te koop, of er moet écht een absurt bedrag boven tafel komen, en dan denk ik wel aan 40+ miljoen. Maar zelfs dan zitten we nog met een sportief probleem.
Zeker, goede voetballer is dat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:21 schreef OreO het volgende:
als een gek die modric halen dan
Heb jij aandelen in die Martin Fenin? Of krijg je een percentage van zijn transfersom?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zeker, goede voetballer is dat.
En Martin Fenin natuurlijk
Hij haalde toch wel Krohn Dehli terug?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:21 schreef Longmen het volgende:
[..]
T is onder van Geel juist beter geworden. De Sikora's, Soncks en Soetaers komen nu niet meer binnen.
Volgens mij was dat nog Danny Blindquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij haalde toch wel Krohn Dehli terug?
[afbeelding]
![]()
Sikora, Sonck en Soetaers kostten bij elkaar 15 miljoen euro. Krohn Dehli kostte helemaal niks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Die twee hebben samen 10 keer zoveel talent als Sikora, Soetaars en Sonck. Ze zijn alleen vaak geblesseerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Klopt. Maar we geven nog steeds "bakken" met geld uit aan Mitea en Manucharyan. Das ook erg zonde.
Ze zijn altijd geblesseerd en die gaan het nooit meer redden denk ik. En ja, dat vind ik ook jammer, maar dit gaat echt niet meer opschieten zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:02 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Die twee hebben samen 10 keer zoveel talent als Sikora, Soetaars en Sonck. Ze zijn alleen vaak geblesseerd.
Dat weten we niet aangezien ie hem nooit KAN opstellenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
HtC zit het ook niet erg zitten in Mitea of wel?
Daar kan hij toch nooit een oordeel over geven? Wanneer is hij voor het laatst langer dan 3 wedstijden inzetbaar geweest?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
HtC zit het ook niet erg zitten in Mitea of wel?
Ik kan me serieus niet herinneren wanneer Mitea een maand of langer inzetbaar wasquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow ik dacht dat hij dit seizoen niet altijd geblesseerd maar ook gewoon niet opgesteld werd.
Die hoeft van mij ook niet weg, leuk voor de breedte tribune. En geloof me, beter dan een Soetaers.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |