Aardig rijtje inmiddels, maar ach dat zal wel company policy zijn.quote:
Ik vind Stam,Davids,Kennedy,Rommedahl en Urzaiz nou niet bepaald slechte aankopen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Welnee, tis gebleken dat jullie onder van Geel echt er niet beter zijn door gaan inkopen.
Verkopen gaat hem wel goed af, dat moet ik eerlijk toegeven..
T is onder van Geel juist beter geworden. De Sikora's, Soncks en Soetaers komen nu niet meer binnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind Stam,Davids,Kennedy,Rommedahl en Urzaiz nou niet bepaald slechte aankopen.
Leeftijd? Kan op links en rechts spelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:39 schreef Cheiron het volgende:
Lindenbergh / Colin. Welke voordelen heeft Colin boven Lindenbergh behalve misschien een lager salaris?
Halen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:37 schreef Longmen het volgende:
Samaras mag ook weer weg
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=95566/sc=6bb8da
Half miljoen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:36 schreef Fathom het volgende:
Ik blijf erbij dat ze Nillson voor 1/2 miljoen moeten halen voor links. Die kerel heeft prima assists in huis.
Stukken sneller ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Leeftijd? Kan op links en rechts spelen.
bedeolde meer 1 of 2 miljoenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Half miljoen.![]()
Die gast is net verkocht aan Betis voor 3,5.
Voor een leuk bedragje mag die van mij komen, speelde bij H'veen voorzover ik weet best aardig op die positie en is ook gelijk aardige backup voor Huntelaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:37 schreef Longmen het volgende:
Samaras mag ook weer weg
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=95566/sc=6bb8da
Laat hij lekker wegblijven. Of Ajax moet voor een miljoen zaken kunnen doen wat toch niet gebeurt. Haal dan Trabelsi terug.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:45 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Voor een leuk bedragje mag die van mij komen, speelde bij H'veen voorzover ik weet best aardig op die positie en is ook gelijk aardige backup voor Huntelaar.
Dat je hem niet aantrekkelijk genoeg vindt, vind ik niet echt een goed argument. En ondanks dat hij moet vertrekken kan hij tot die tijd nog wel gewoon meetrainen.? Ten Cate doet net alsof hij in de weg loopt ofzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:46 schreef Sethje het volgende:
Breek je been, breek je been Olaaaaaf breek je been
Denkt terug aan Bremen uit
Heel die uitstraling van die vent is toch ook 3x niks. Loopt er bij als een half lijk. Weg ermee.
De enige conclusie die ik uit een eventueel "plan" kan trekken is dat we 2 overgangsjaren tegemoet kunnen zien. Gewoon nu kopen, en wie volgend jaar de trainer ook is moet maar gewoon presteren met de groep die hij krijgt. Al die onzin met 'oorlogskas' en 'volgend jaar kom Adriaanse'. Bah...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als er niets meer gebeurt voor donderdag dan houden we dus een enorm bedrag in de knip. Zou dat dan onderdeel zijn van het strijdplan voor volgend jaar waarbij we een compleet nieuw team (moeten) samenstellen in de zomer?
Nee maar die gozer heeft toch geen uitstraling van een ajax voetballer. Hij moet flair en bravoure uitstralen. Hij loopt er altijd bij als zon zoutzak alleen daarom zou ik hem al niet opstellen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:51 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat je hem niet aantrekkelijk genoeg vindt, vind ik niet echt een goed argument. En ondanks dat hij moet vertrekken kan hij tot die tijd nog wel gewoon meetrainen.? Ten Cate doet net alsof hij in de weg loopt ofzo.
In mijn ogen is het heel normtaal dat als je neit goed genoeg bent voor de 1e selectie dat je dan mee trained met het 2e. Olaf moet gewoon lekker naar NAC gaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:51 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat je hem niet aantrekkelijk genoeg vindt, vind ik niet echt een goed argument. En ondanks dat hij moet vertrekken kan hij tot die tijd nog wel gewoon meetrainen.? Ten Cate doet net alsof hij in de weg loopt ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |