Hoor je mij dan zeggen dat ik de handelswijze van Ajax/Ten Cate goedkeur?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:37 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En dat is de manier hoe Ajax met zijn spelers omgaat?![]()
Iemand de toegang tot het veld weigeren dan sla je in mijn optiek wel erg ver door.
Dat kan je toch ook op een knappere manier doen?
Lindenbergh kan je toch niets verwijten?
Bijna iedereen is blij als ie is opgerot, en waarom???
Omdat hij gewoon te kort komt voor de echte top. Terug naar AZ maar weer dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:37 schreef fuckbuddy het volgende:
Eens hij heeft zich altijd prima gedragen....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:20 schreef Chivu het volgende:
Ja, je kan nu wel gaan zeiken op Lindenbergh, maar die jongen heeft nooit echt concreet problemen gemaakt in z'n tijd bij Ajax terwijl hij altijd op het tweede plan heeft gestaan. Er zijn geruchten geweest dat hij weg wilde, maar ik heb het hem nooit horen zeggen. Hij heeft zich vrijwel altijd professioneel opgesteld, en nu wordt 'ie afgedankt.
Dat hij niet naar NEC wil kan ik me voorstellen als ze niet aan zijn voorwaarden voldoen. NEC zal hem echt geen geweldig salaris hebben geboden gezien ze een van de minst kapitaalkrachtige teams in de eredivisie zijn. Het is niet Ajax wat de carriere van Lindenbergh bepaalt, maar Lindenbergh zelf. En ik hoop dat 'ie snel een club vindt, NAC zou prima bij hem passen denk ik.
Jullie mogen em terughebben van mij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:37 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En dat is de manier hoe Ajax met zijn spelers omgaat?![]()
Iemand de toegang tot het veld weigeren dan sla je in mijn optiek wel erg ver door.
Dat kan je toch ook op een knappere manier doen?
Lindenbergh kan je toch niets verwijten?
Tjah, het is geen waardige eerste elftal speler nee, maar Ajax heeft hem zelf gehaald en dan vind ik het een beetje triest om hem zo weg te sturen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:39 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Omdat hij gewoon te kort komt voor de echte top. Terug naar AZ maar weer dan?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja netzoals Perez zeker.
Tis wel eerder regel dan regelmaat aan het worden.
AZ spelers die naar Ajax gaan, en na een seizoen weg moeten.
Ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:46 schreef Chivu het volgende:
Er komen wel meer spelers tekort voor de echte top. Als Lindenbergh als backup kan dienen voor Emanuelson dit seizoen heb ik er geen enkel probleem mee. Natuurlijk heb ik liever een betere speler als alternatief voor linksback, maar bij gebrek aan beter kan Lindenbergh dat prima doen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blijkt het niveauverschil van subtop naar top toch te groot.
De Jong is niet met wrok weggegaan, die vinden Ajacieden alleen een overloper omdat hij om verkeerde redenen is vertrokken op het moment dat hij op weg leek een nieuw boegbeeld voor Ajax te gaan worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:51 schreef HeatWave het volgende:
En toch zit er wel een kern van waarheid in hoor, er is geen enkele club in NL waar zovaak spelers met wrok weggaan. De Jong, Sonck, Lindenbergh nu, etc. etc. etc.
De eerste twee zijn toch spelers waarbij het ego meespeelde mi. Jezelf groter voelen dan je bent (Mido ook goed voorbeeld). Beide hebben het ook niet gehaald bij andere clubs, zegt ook wel genoeg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:51 schreef HeatWave het volgende:
En toch zit er wel een kern van waarheid in hoor, er is geen enkele club in NL waar zovaak spelers met wrok weggaan. De Jong, Sonck, Lindenbergh nu, etc. etc. etc.
De Jong wilde om onduidelijke redenen zelf weg, Lindenbergh is nog niet weg, Sonck is een gefrustreerde mislukte Belg (die nu nog steeds geen klote presteerd) evenals Soetaerts.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Ja blijkbaar, dan is van Geel nog dommer dan ik dacht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blijkt het niveauverschil van subtop naar top toch te groot.
Ben je nog steeds aan t huilen om te vertrek van van Geel, net als Scheringa?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, dan is van Geel nog dommer dan ik dacht.
Die zou toch moeten weten hoe enorm het verschil is als je bij beide clubs technisch directeur bent geweest..![]()
frustratie zit diep he..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, dan is van Geel nog dommer dan ik dacht.
Die zou toch moeten weten hoe enorm het verschil is als je bij beide clubs technisch directeur bent geweest..![]()
Hij oogt zo fit als een hoentjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:07 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Hij traint inmiddels met de groep mee![]()
Welnee, tis gebleken dat jullie onder van Geel echt er niet beter zijn door gaan inkopen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:58 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ben je nog steeds aan t huilen om te vertrek van van Geel, net als Scheringa?![]()
Stam, Gabri, Davids, Huntelaar...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Welnee, tis gebleken dat jullie onder van Geel echt er niet beter zijn door gaan inkopen.
Verkopen gaat hem wel goed af, dat moet ik eerlijk toegeven..
Koevermans, Timmerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja netzoals Perez zeker.
Tis wel eerder regel dan regelmaat aan het worden.
AZ spelers die naar Ajax gaan, en na een seizoen weg moeten.
Terughebben zal geen optie zijn, AZ is een jong team en heeft op alle posities genoeg spelers (eindelijk). Feit is wel dat ik het jammer vind als ik zie hoe een speler op die manier behandeld wordt, maar goed dat is company policy denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |