quote:Lindenbergh meldt zich ziek
Olaf Lindenbergh is dinsdag niet op komen dagen tijdens de training van Jong Ajax. De verbannen middenvelder heeft zich ziek gemeld, weet RTV Noord-Holland.
Maandag kreeg de voetballer nog te horen dat hij onvoldoende capaciteiten bezit om langer mee te trainen bij het eerste elftal van de Amsterdammers. Hij werd verwezen naar het beloftenteam.
Lindenbergh, die in de belangstelling staat van NAC Breda, gaf aan mogelijk stappen tegen deze beslissing te ondernemen.
Dat zeg ik niet, maar schijnbaar wil Lindenbergh dus wel naar NEC maar eist hij teveel salaris. Dat vind ik raar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef Chivu het volgende:
Natuurlijk, maar hem kwalijk nemen dat hij niet naar NEC wil, dat is gewoon onzin. Hij hoeft echt niet voor de eerste de beste club die zich meldt te gaan ballen en heeft gewoon nog een paar weken de tijd. En als 'ie tot die tijd ziek is, laat 'm lekker ziek zijn.
Waarom is dat raar? Als hij bij Ajax een half miljoen verdient en NEC biedt een ton, dan vind ik daar helemaal niks raars aan. Voordat je weet wat de bedragen zijn kun je daar niet over oordelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar schijnbaar wil Lindenbergh dus wel naar NEC maar eist hij teveel salaris. Dat vind ik raar.
Ik niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben benieuwd wat Madrid er allemaal voor over heeft om Sneijder binnen te halen.
Willen ze die 30 miljoen betalen...dan zeg ik doen. Al is het eigenlijk te laat met het oogpunt op de CL, het is dan te kort dag om vervangers te halen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben benieuwd wat Madrid er allemaal voor over heeft om Sneijder binnen te halen.
En daarom zeg ik dus : niet doen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Willen ze die 30 miljoen betalen...dan zeg ik doen. Al is het eigenlijk te laat met het oogpunt op de CL, het is dan te kort dag om vervangers te halen.
Ruil dan meteen de hele selectie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:33 schreef MaxC het volgende:
Guti + Raul + Van Nistelrooy + Cannavaro + 30 miljoen voor Sneijder vind ik goed!
Dat zeg ik op dit moment ook. Waren ze twee weken eerder geweest, dan stond ik er positief tegenover.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daarom zeg ik dus : niet doen!
En dat is de manier hoe Ajax met zijn spelers omgaat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:26 schreef Urquhart het volgende:
Lindenbergh![]()
Hij moet gewoon naar NAC gaan, is een leuke club voor hem.
Arbitragecommissie streeft naar uitspraak in zaak Suarez voor het weekendquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer is de uitslag van de arbitragezaak van Luis Suarez?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |