abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52163837
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_52163970
quote:
Lindenbergh meldt zich ziek

Olaf Lindenbergh is dinsdag niet op komen dagen tijdens de training van Jong Ajax. De verbannen middenvelder heeft zich ziek gemeld, weet RTV Noord-Holland.
Maandag kreeg de voetballer nog te horen dat hij onvoldoende capaciteiten bezit om langer mee te trainen bij het eerste elftal van de Amsterdammers. Hij werd verwezen naar het beloftenteam.

Lindenbergh, die in de belangstelling staat van NAC Breda, gaf aan mogelijk stappen tegen deze beslissing te ondernemen.
pi_52164003
In het eerste een vent, in het tweede een vent zeg ik altijd maar.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:17:58 #4
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52164109
Slim, werkweigering...

het rommelt overal echt vervelend in de voetbal wereld op het moment.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52164113
Lindenbergh
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:18:29 #6
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52164125
Lindenbergh Die gast denkt echt dat ie goed genoeg is voor Barcelona ofzo
Jawel, je keek.
pi_52164132
Tsja, als je te veel salaris gaat eisen voor een club als NEC ben je ook niet helemaal goed snik.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:19:33 #8
82589 S-Two
barba macacu
pi_52164153
Sneijder moet blijven, maar voor een enorm bedrag is ie toch niet te behouden.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52164195
Ja, je kan nu wel gaan zeiken op Lindenbergh, maar die jongen heeft nooit echt concreet problemen gemaakt in z'n tijd bij Ajax terwijl hij altijd op het tweede plan heeft gestaan. Er zijn geruchten geweest dat hij weg wilde, maar ik heb het hem nooit horen zeggen. Hij heeft zich vrijwel altijd professioneel opgesteld, en nu wordt 'ie afgedankt.

Dat hij niet naar NEC wil kan ik me voorstellen als ze niet aan zijn voorwaarden voldoen. NEC zal hem echt geen geweldig salaris hebben geboden gezien ze een van de minst kapitaalkrachtige teams in de eredivisie zijn. Het is niet Ajax wat de carriere van Lindenbergh bepaalt, maar Lindenbergh zelf. En ik hoop dat 'ie snel een club vindt, NAC zou prima bij hem passen denk ik.
pi_52164254
Tsja.. Lindenbergh hadden ze in eerste instantie al niet moeten halen.. dus vind de beslissing niet geheel onbegrijpelijk..
pi_52164322
Natuurlijk, maar hem kwalijk nemen dat hij niet naar NEC wil, dat is gewoon onzin. Hij hoeft echt niet voor de eerste de beste club die zich meldt te gaan ballen en heeft gewoon nog een paar weken de tijd. En als 'ie tot die tijd ziek is, laat 'm lekker ziek zijn.
pi_52164350
Lindenbergh

Hij moet gewoon naar NAC gaan, is een leuke club voor hem.
pi_52164392
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef Chivu het volgende:
Natuurlijk, maar hem kwalijk nemen dat hij niet naar NEC wil, dat is gewoon onzin. Hij hoeft echt niet voor de eerste de beste club die zich meldt te gaan ballen en heeft gewoon nog een paar weken de tijd. En als 'ie tot die tijd ziek is, laat 'm lekker ziek zijn.
Dat zeg ik niet, maar schijnbaar wil Lindenbergh dus wel naar NEC maar eist hij teveel salaris. Dat vind ik raar.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52164397
Ik ben benieuwd wat Madrid er allemaal voor over heeft om Sneijder binnen te halen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52164425
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar schijnbaar wil Lindenbergh dus wel naar NEC maar eist hij teveel salaris. Dat vind ik raar.
Waarom is dat raar? Als hij bij Ajax een half miljoen verdient en NEC biedt een ton, dan vind ik daar helemaal niks raars aan. Voordat je weet wat de bedragen zijn kun je daar niet over oordelen.
pi_52164439
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben benieuwd wat Madrid er allemaal voor over heeft om Sneijder binnen te halen.
Ik niet.
Dat ze maar ergens anders gaan shoppen, kut spanjolen.
pi_52164483
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef venomsnake het volgende:
Willen ze die 30 miljoen betalen...dan zeg ik doen. Al is het eigenlijk te laat met het oogpunt op de CL, het is dan te kort dag om vervangers te halen.
pi_52164559
Guti + Raul + Van Nistelrooy + Cannavaro + 30 miljoen voor Sneijder vind ik goed!
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:34:29 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52164586
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:30 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Willen ze die 30 miljoen betalen...dan zeg ik doen. Al is het eigenlijk te laat met het oogpunt op de CL, het is dan te kort dag om vervangers te halen.
En daarom zeg ik dus : niet doen!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52164591
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:33 schreef MaxC het volgende:
Guti + Raul + Van Nistelrooy + Cannavaro + 30 miljoen voor Sneijder vind ik goed!
Ruil dan meteen de hele selectie.
pi_52164598
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En daarom zeg ik dus : niet doen!
Dat zeg ik op dit moment ook. Waren ze twee weken eerder geweest, dan stond ik er positief tegenover.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:37:05 #22
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52164652
Wanneer is de uitslag van de arbitragezaak van Luis Suarez?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52164662
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:26 schreef Urquhart het volgende:
Lindenbergh

Hij moet gewoon naar NAC gaan, is een leuke club voor hem.
En dat is de manier hoe Ajax met zijn spelers omgaat?

Iemand de toegang tot het veld weigeren dan sla je in mijn optiek wel erg ver door.
Dat kan je toch ook op een knappere manier doen?

Lindenbergh kan je toch niets verwijten?
Bijna iedereen is blij als ie is opgerot, en waarom???
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52164686
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer is de uitslag van de arbitragezaak van Luis Suarez?
Arbitragecommissie streeft naar uitspraak in zaak Suarez voor het weekend
BRON: FCGroningen.nl

De voorzitter van de arbitragecommissie heeft vanavond na het horen van beide partijen in de zaak Suarez laten weten het streven te hebben voor het weekeinde een uitspraak te doen, maar dat niet moet worden uitgesloten dat die pas na het weekeinde volgt. De verdediging van Suárez vroeg wel om een snelle uitspraak in verband met het mogelijk inzetten van Suárez in de voorronde van de Champions League namens Ajax.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:38:21 #25
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52164695
Als Sparta nog wat geld heeft om iemand een aardig contract aan te bieden zie ik Olaf graag komen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')