abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52163837
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_52163970
quote:
Lindenbergh meldt zich ziek

Olaf Lindenbergh is dinsdag niet op komen dagen tijdens de training van Jong Ajax. De verbannen middenvelder heeft zich ziek gemeld, weet RTV Noord-Holland.
Maandag kreeg de voetballer nog te horen dat hij onvoldoende capaciteiten bezit om langer mee te trainen bij het eerste elftal van de Amsterdammers. Hij werd verwezen naar het beloftenteam.

Lindenbergh, die in de belangstelling staat van NAC Breda, gaf aan mogelijk stappen tegen deze beslissing te ondernemen.
pi_52164003
In het eerste een vent, in het tweede een vent zeg ik altijd maar.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:17:58 #4
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52164109
Slim, werkweigering...

het rommelt overal echt vervelend in de voetbal wereld op het moment.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52164113
Lindenbergh
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:18:29 #6
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52164125
Lindenbergh Die gast denkt echt dat ie goed genoeg is voor Barcelona ofzo
Jawel, je keek.
pi_52164132
Tsja, als je te veel salaris gaat eisen voor een club als NEC ben je ook niet helemaal goed snik.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:19:33 #8
82589 S-Two
barba macacu
pi_52164153
Sneijder moet blijven, maar voor een enorm bedrag is ie toch niet te behouden.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52164195
Ja, je kan nu wel gaan zeiken op Lindenbergh, maar die jongen heeft nooit echt concreet problemen gemaakt in z'n tijd bij Ajax terwijl hij altijd op het tweede plan heeft gestaan. Er zijn geruchten geweest dat hij weg wilde, maar ik heb het hem nooit horen zeggen. Hij heeft zich vrijwel altijd professioneel opgesteld, en nu wordt 'ie afgedankt.

Dat hij niet naar NEC wil kan ik me voorstellen als ze niet aan zijn voorwaarden voldoen. NEC zal hem echt geen geweldig salaris hebben geboden gezien ze een van de minst kapitaalkrachtige teams in de eredivisie zijn. Het is niet Ajax wat de carriere van Lindenbergh bepaalt, maar Lindenbergh zelf. En ik hoop dat 'ie snel een club vindt, NAC zou prima bij hem passen denk ik.
pi_52164254
Tsja.. Lindenbergh hadden ze in eerste instantie al niet moeten halen.. dus vind de beslissing niet geheel onbegrijpelijk..
pi_52164322
Natuurlijk, maar hem kwalijk nemen dat hij niet naar NEC wil, dat is gewoon onzin. Hij hoeft echt niet voor de eerste de beste club die zich meldt te gaan ballen en heeft gewoon nog een paar weken de tijd. En als 'ie tot die tijd ziek is, laat 'm lekker ziek zijn.
pi_52164350
Lindenbergh

Hij moet gewoon naar NAC gaan, is een leuke club voor hem.
pi_52164392
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef Chivu het volgende:
Natuurlijk, maar hem kwalijk nemen dat hij niet naar NEC wil, dat is gewoon onzin. Hij hoeft echt niet voor de eerste de beste club die zich meldt te gaan ballen en heeft gewoon nog een paar weken de tijd. En als 'ie tot die tijd ziek is, laat 'm lekker ziek zijn.
Dat zeg ik niet, maar schijnbaar wil Lindenbergh dus wel naar NEC maar eist hij teveel salaris. Dat vind ik raar.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52164397
Ik ben benieuwd wat Madrid er allemaal voor over heeft om Sneijder binnen te halen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52164425
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar schijnbaar wil Lindenbergh dus wel naar NEC maar eist hij teveel salaris. Dat vind ik raar.
Waarom is dat raar? Als hij bij Ajax een half miljoen verdient en NEC biedt een ton, dan vind ik daar helemaal niks raars aan. Voordat je weet wat de bedragen zijn kun je daar niet over oordelen.
pi_52164439
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben benieuwd wat Madrid er allemaal voor over heeft om Sneijder binnen te halen.
Ik niet.
Dat ze maar ergens anders gaan shoppen, kut spanjolen.
pi_52164483
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef venomsnake het volgende:
Willen ze die 30 miljoen betalen...dan zeg ik doen. Al is het eigenlijk te laat met het oogpunt op de CL, het is dan te kort dag om vervangers te halen.
pi_52164559
Guti + Raul + Van Nistelrooy + Cannavaro + 30 miljoen voor Sneijder vind ik goed!
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:34:29 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52164586
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:30 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Willen ze die 30 miljoen betalen...dan zeg ik doen. Al is het eigenlijk te laat met het oogpunt op de CL, het is dan te kort dag om vervangers te halen.
En daarom zeg ik dus : niet doen!
Get woke, go broke!
pi_52164591
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:33 schreef MaxC het volgende:
Guti + Raul + Van Nistelrooy + Cannavaro + 30 miljoen voor Sneijder vind ik goed!
Ruil dan meteen de hele selectie.
pi_52164598
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En daarom zeg ik dus : niet doen!
Dat zeg ik op dit moment ook. Waren ze twee weken eerder geweest, dan stond ik er positief tegenover.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:37:05 #22
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52164652
Wanneer is de uitslag van de arbitragezaak van Luis Suarez?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52164662
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:26 schreef Urquhart het volgende:
Lindenbergh

Hij moet gewoon naar NAC gaan, is een leuke club voor hem.
En dat is de manier hoe Ajax met zijn spelers omgaat?

Iemand de toegang tot het veld weigeren dan sla je in mijn optiek wel erg ver door.
Dat kan je toch ook op een knappere manier doen?

Lindenbergh kan je toch niets verwijten?
Bijna iedereen is blij als ie is opgerot, en waarom???
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52164686
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer is de uitslag van de arbitragezaak van Luis Suarez?
Arbitragecommissie streeft naar uitspraak in zaak Suarez voor het weekend
BRON: FCGroningen.nl

De voorzitter van de arbitragecommissie heeft vanavond na het horen van beide partijen in de zaak Suarez laten weten het streven te hebben voor het weekeinde een uitspraak te doen, maar dat niet moet worden uitgesloten dat die pas na het weekeinde volgt. De verdediging van Suárez vroeg wel om een snelle uitspraak in verband met het mogelijk inzetten van Suárez in de voorronde van de Champions League namens Ajax.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:38:21 #25
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52164695
Als Sparta nog wat geld heeft om iemand een aardig contract aan te bieden zie ik Olaf graag komen!
pi_52164710
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:37 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Iemand de toegang tot het veld weigeren dan sla je in mijn optiek wel erg ver door.

Hoor je mij dan zeggen dat ik de handelswijze van Ajax/Ten Cate goedkeur?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:39:26 #27
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52164728
quote:

Omdat hij gewoon te kort komt voor de echte top. Terug naar AZ maar weer dan?
pi_52164824
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:20 schreef Chivu het volgende:
Ja, je kan nu wel gaan zeiken op Lindenbergh, maar die jongen heeft nooit echt concreet problemen gemaakt in z'n tijd bij Ajax terwijl hij altijd op het tweede plan heeft gestaan. Er zijn geruchten geweest dat hij weg wilde, maar ik heb het hem nooit horen zeggen. Hij heeft zich vrijwel altijd professioneel opgesteld, en nu wordt 'ie afgedankt.

Dat hij niet naar NEC wil kan ik me voorstellen als ze niet aan zijn voorwaarden voldoen. NEC zal hem echt geen geweldig salaris hebben geboden gezien ze een van de minst kapitaalkrachtige teams in de eredivisie zijn. Het is niet Ajax wat de carriere van Lindenbergh bepaalt, maar Lindenbergh zelf. En ik hoop dat 'ie snel een club vindt, NAC zou prima bij hem passen denk ik.
Eens hij heeft zich altijd prima gedragen....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52164825
quote:

[..]

Jullie mogen em terughebben van mij.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:42:59 #30
82589 S-Two
barba macacu
pi_52164839
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:39 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Omdat hij gewoon te kort komt voor de echte top. Terug naar AZ maar weer dan?
Tjah, het is geen waardige eerste elftal speler nee, maar Ajax heeft hem zelf gehaald en dan vind ik het een beetje triest om hem zo weg te sturen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52164949
Ja netzoals Perez zeker.
Tis wel eerder regel dan regelmaat aan het worden.
AZ spelers die naar Ajax gaan, en na een seizoen weg moeten.

Terughebben zal geen optie zijn, AZ is een jong team en heeft op alle posities genoeg spelers (eindelijk). Feit is wel dat ik het jammer vind als ik zie hoe een speler op die manier behandeld wordt, maar goed dat is company policy denk ik.
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52164964
Er komen wel meer spelers tekort voor de echte top. Als Lindenbergh als backup kan dienen voor Emanuelson dit seizoen heb ik er geen enkel probleem mee. Natuurlijk heb ik liever een betere speler als alternatief voor linksback, maar bij gebrek aan beter kan Lindenbergh dat prima doen.
pi_52165001
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja netzoals Perez zeker.

Blijkt het niveauverschil van subtop naar top toch te groot.
pi_52165080
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:46 schreef Chivu het volgende:
Er komen wel meer spelers tekort voor de echte top. Als Lindenbergh als backup kan dienen voor Emanuelson dit seizoen heb ik er geen enkel probleem mee. Natuurlijk heb ik liever een betere speler als alternatief voor linksback, maar bij gebrek aan beter kan Lindenbergh dat prima doen.
Ja.
En ik weet Colin speelt op andere positie maar om nu te zeggen dat Colin de kwaliteiten heeft voor Ajax... Er zal wel meer spelen vermoed ik...
pi_52165094
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:51:34 #36
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52165115
En toch zit er wel een kern van waarheid in hoor, er is geen enkele club in NL waar zovaak spelers met wrok weggaan. De Jong, Sonck, Lindenbergh nu, etc. etc. etc.
Get woke, go broke!
pi_52165182
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:51 schreef HeatWave het volgende:
En toch zit er wel een kern van waarheid in hoor, er is geen enkele club in NL waar zovaak spelers met wrok weggaan. De Jong, Sonck, Lindenbergh nu, etc. etc. etc.
De Jong is niet met wrok weggegaan, die vinden Ajacieden alleen een overloper omdat hij om verkeerde redenen is vertrokken op het moment dat hij op weg leek een nieuw boegbeeld voor Ajax te gaan worden.
pi_52165204
quote:
De eerste twee zijn toch spelers waarbij het ego meespeelde mi. Jezelf groter voelen dan je bent (Mido ook goed voorbeeld). Beide hebben het ook niet gehaald bij andere clubs, zegt ook wel genoeg.
Lindenbergh is dat dan weer niet.
pi_52165224
quote:
De Jong wilde om onduidelijke redenen zelf weg, Lindenbergh is nog niet weg, Sonck is een gefrustreerde mislukte Belg (die nu nog steeds geen klote presteerd) evenals Soetaerts.

Wie nog meer?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52165227
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja blijkbaar, dan is van Geel nog dommer dan ik dacht.
Die zou toch moeten weten hoe enorm het verschil is als je bij beide clubs technisch directeur bent geweest..
pi_52165293
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:55 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Die zou toch moeten weten hoe enorm het verschil is als je bij beide clubs technisch directeur bent geweest..
Ben je nog steeds aan t huilen om te vertrek van van Geel, net als Scheringa?
pi_52165449
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:55 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

frustratie zit diep he..
pi_52165525

Hij traint inmiddels met de groep mee
pi_52165563
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:07 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Hij traint inmiddels met de groep mee
Hij oogt zo fit als een hoentje
pi_52165590
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:58 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ben je nog steeds aan t huilen om te vertrek van van Geel, net als Scheringa?
Welnee, tis gebleken dat jullie onder van Geel echt er niet beter zijn door gaan inkopen.
Verkopen gaat hem wel goed af, dat moet ik eerlijk toegeven..

Dus de tranen zijn gedroogd en we blijven natuurlijk de transferperikelen van Ajax graag volgen onder van Geel.
Maar als er geroepen wordt dat de reden van vertrek van bovengenoemde ex-AZ'ers te wijten is aan het niveau verschil, dan is dat prima, maar zou de degen die de knaken in beheer heeft en tevens ook ex-AZ'er is toch goed moeten weten dat je geen winst uit deze spelers zou boeken.
pi_52165593
Als een hoentje
pi_52165622
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:09 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Welnee, tis gebleken dat jullie onder van Geel echt er niet beter zijn door gaan inkopen.
Stam, Gabri, Davids, Huntelaar...
  Redactie Games dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:11:25 #48
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_52165642
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja netzoals Perez zeker.

Terughebben zal geen optie zijn, AZ is een jong team en heeft op alle posities genoeg spelers (eindelijk). Feit is wel dat ik het jammer vind als ik zie hoe een speler op die manier behandeld wordt, maar goed dat is company policy denk ik.
Koevermans, Timmer
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_52165715
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:11 schreef Fathom het volgende:

[..]

Koevermans, Timmer
+ Gudjonhson, Ikedia
pi_52165751
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:13 schreef Longmen het volgende:

[..]

+ Gudjonhson, Ikedia
Moens
pi_52165862
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:14 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Moens
Aardig rijtje inmiddels, maar ach dat zal wel company policy zijn.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:19:56 #52
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52165879
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:09 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ik vind Stam,Davids,Kennedy,Rommedahl en Urzaiz nou niet bepaald slechte aankopen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_52165915
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:19 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ik vind Stam,Davids,Kennedy,Rommedahl en Urzaiz nou niet bepaald slechte aankopen.
T is onder van Geel juist beter geworden. De Sikora's, Soncks en Soetaers komen nu niet meer binnen.
pi_52165950
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:14 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Moens
Van Geel
  Redactie Games dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:24:59 #55
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_52166016
Ik zie echt geen grote aankoop meer komen hoor. Als wesley blijft en voor de rest blijft iedereen redelijk fit blijft, moeten we makkelijk mee kunnen doen voor de schaal.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:29:36 #56
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52166156
De tijd begint nu wel heel erg te dringen... Suarez is te laat voor CL-voorronde wss, dus zie ik liever een ander komen
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:35:17 #57
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_52166318
Wat moeten we met Suarez als hij LB moet spelen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  Redactie Games dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:36:09 #58
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_52166349
Ik blijf erbij dat ze Nillson voor 1/2 miljoen moeten halen voor links. Die kerel heeft prima assists in huis.
pi_52166385
pi_52166457
Lindenbergh / Colin. Welke voordelen heeft Colin boven Lindenbergh behalve misschien een lager salaris?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_52166491
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:39 schreef Cheiron het volgende:
Lindenbergh / Colin. Welke voordelen heeft Colin boven Lindenbergh behalve misschien een lager salaris?
Leeftijd? Kan op links en rechts spelen.
pi_52166518
quote:
Halen.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:43:24 #63
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52166549
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:36 schreef Fathom het volgende:
Ik blijf erbij dat ze Nillson voor 1/2 miljoen moeten halen voor links. Die kerel heeft prima assists in huis.
Half miljoen.

Die gast is net verkocht aan Betis voor 3,5.
  Redactie Games dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:44:19 #64
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_52166578
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:40 schreef sjimz het volgende:

[..]

Leeftijd? Kan op links en rechts spelen.
Stukken sneller ook
  Redactie Games dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:44:54 #65
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_52166599
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Half miljoen.

Die gast is net verkocht aan Betis voor 3,5.
bedeolde meer 1 of 2 miljoen

Dat hij verkocht was wist ik nog niet
pi_52166605
Wat flauw om een speler als Lindenbergh als ongewenst te bestempelen. Is altijd een correcte jongen geweest. Laat hem gewoon meetrainen tot hij een nieuwe club heeft. Hij wil zelf ook heus wel weg.
Woo-loo-loo!
pi_52166620
Als er niets meer gebeurt voor donderdag dan houden we dus een enorm bedrag in de knip. Zou dat dan onderdeel zijn van het strijdplan voor volgend jaar waarbij we een compleet nieuw team (moeten) samenstellen in de zomer?
pi_52166622
quote:
Voor een leuk bedragje mag die van mij komen, speelde bij H'veen voorzover ik weet best aardig op die positie en is ook gelijk aardige backup voor Huntelaar.
pi_52166639
Maar is ook geen echte linksbuiten.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:46:54 #70
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52166649
Breek je been, breek je been Olaaaaaf breek je been

Denkt terug aan Bremen uit

Heel die uitstraling van die vent is toch ook 3x niks. Loopt er bij als een half lijk. Weg ermee.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_52166661
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:45 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Voor een leuk bedragje mag die van mij komen, speelde bij H'veen voorzover ik weet best aardig op die positie en is ook gelijk aardige backup voor Huntelaar.
Laat hij lekker wegblijven. Of Ajax moet voor een miljoen zaken kunnen doen wat toch niet gebeurt. Haal dan Trabelsi terug.
pi_52166797
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:46 schreef Sethje het volgende:
Breek je been, breek je been Olaaaaaf breek je been

Denkt terug aan Bremen uit

Heel die uitstraling van die vent is toch ook 3x niks. Loopt er bij als een half lijk. Weg ermee.
Dat je hem niet aantrekkelijk genoeg vindt, vind ik niet echt een goed argument. En ondanks dat hij moet vertrekken kan hij tot die tijd nog wel gewoon meetrainen.? Ten Cate doet net alsof hij in de weg loopt ofzo.
Woo-loo-loo!
pi_52166807
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als er niets meer gebeurt voor donderdag dan houden we dus een enorm bedrag in de knip. Zou dat dan onderdeel zijn van het strijdplan voor volgend jaar waarbij we een compleet nieuw team (moeten) samenstellen in de zomer?
De enige conclusie die ik uit een eventueel "plan" kan trekken is dat we 2 overgangsjaren tegemoet kunnen zien. Gewoon nu kopen, en wie volgend jaar de trainer ook is moet maar gewoon presteren met de groep die hij krijgt. Al die onzin met 'oorlogskas' en 'volgend jaar kom Adriaanse'. Bah...
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:56:11 #74
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52166919
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:51 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Dat je hem niet aantrekkelijk genoeg vindt, vind ik niet echt een goed argument. En ondanks dat hij moet vertrekken kan hij tot die tijd nog wel gewoon meetrainen.? Ten Cate doet net alsof hij in de weg loopt ofzo.
Nee maar die gozer heeft toch geen uitstraling van een ajax voetballer. Hij moet flair en bravoure uitstralen. Hij loopt er altijd bij als zon zoutzak alleen daarom zou ik hem al niet opstellen.
Mijn party reviews
  Redactie Games dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:58:30 #75
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_52166992
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:51 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

In mijn ogen is het heel normtaal dat als je neit goed genoeg bent voor de 1e selectie dat je dan mee trained met het 2e. Olaf moet gewoon lekker naar NAC gaan
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:59:13 #76
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_52167020
Sneijder gaat echt niet naar Madrid no way..
En als Lindenbergh gezegt wordt dat hij met jong Ajax moet mee trainen en hij komt toch doodleuk trainen met de A selectie dan snap ik wel dat hij daar niet welkom is.. de manier waarop je t dan afhandeld is misschien verkeerd maar t is ergens toch zijn eigen schuld..
pi_52167159
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Er moeten ook nog wat verliezen gecompenseerd worden.
pi_52167220
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Laat hij lekker wegblijven. Of Ajax moet voor een miljoen zaken kunnen doen wat toch niet gebeurt. Haal dan Trabelsi terug.
Geen probleem met Trabelsi maar Trabelsi met Samaras vergelijken
pi_52167223
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:56 schreef Sethje het volgende:

Nee maar die gozer heeft toch geen uitstraling van een ajax voetballer. Hij moet flair en bravoure uitstralen. Hij loopt er altijd bij als zon zoutzak alleen daarom zou ik hem al niet opstellen.
Ik zou hem ook niet opstellen, maar de toegang tot de trainig weigeren is wel erg matig vind ik. Ten Cate zal wel druk achter z'n transfer willen zetten, maar correct vind ik het niet.

Net als spelers in Kleedkamer II zetten, zoals Co Adriaanse deed.
Woo-loo-loo!
pi_52167318
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:05 schreef Longmen het volgende:

[..]

Geen probleem met Trabelsi maar Trabelsi met Samaras vergelijken
Ik begrijp dat het andere spelers zijn ik bedoelde meer als we dan toch bij City gaan kijken.
pi_52167347
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:52 schreef Chivu het volgende:

[..]

De enige conclusie die ik uit een eventueel "plan" kan trekken is dat we 2 overgangsjaren tegemoet kunnen zien. Gewoon nu kopen, en wie volgend jaar de trainer ook is moet maar gewoon presteren met de groep die hij krijgt. Al die onzin met 'oorlogskas' en 'volgend jaar kom Adriaanse'. Bah...
Ik begrijp het ook niet want de trainer was toch maar een passant? Nu loop je weer achter een trainer aan.
pi_52167491
die gast heeft te kleine benen een een te groot lichaam
pi_52167598
Real is nu dus lekker te laat met hun 30 miljoen hè. Aangezien Sneijder nu zelf wil blijven en wij niet meer op tijd een vervanger aan kunnen trekken is hij in principe niet meer te koop, of er moet écht een absurt bedrag boven tafel komen, en dan denk ik wel aan 40+ miljoen. Maar zelfs dan zitten we nog met een sportief probleem.
pi_52167747
als een gek die modric halen dan
pi_52167885
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:17 schreef devv05 het volgende:
Real is nu dus lekker te laat met hun 30 miljoen hè. Aangezien Sneijder nu zelf wil blijven en wij niet meer op tijd een vervanger aan kunnen trekken is hij in principe niet meer te koop, of er moet écht een absurt bedrag boven tafel komen, en dan denk ik wel aan 40+ miljoen. Maar zelfs dan zitten we nog met een sportief probleem.
Winterstop kan nog altijd verrassend uitpakken..
Zou voor Wesley echt een wereldkans zijn, maar hoe serieus is Real vs Wesley eigenlijk?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:40:18 #86
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_52168318
Vanmorgen even naar de training geweest maar die Urzaiz is wel een goeie hoor. Je kan niet van 1 training uitgaan maar hij had een paar mooie ballen naar mede speler en een mooie goal (stiffie)...
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:43:08 #87
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52168412
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:21 schreef OreO het volgende:
als een gek die modric halen dan
Zeker, goede voetballer is dat.

En Martin Fenin natuurlijk
Mijn party reviews
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:46:55 #88
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52168512
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:43 schreef Sethje het volgende:

[..]

Zeker, goede voetballer is dat.

En Martin Fenin natuurlijk
Heb jij aandelen in die Martin Fenin? Of krijg je een percentage van zijn transfersom?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52168614
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:21 schreef Longmen het volgende:

[..]

T is onder van Geel juist beter geworden. De Sikora's, Soncks en Soetaers komen nu niet meer binnen.
Hij haalde toch wel Krohn Dehli terug?

pi_52168660
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

[afbeelding]

Volgens mij was dat nog Danny Blind
pi_52168664
quote:

[..]

[afbeelding]

Sikora, Sonck en Soetaers kostten bij elkaar 15 miljoen euro. Krohn Dehli kostte helemaal niks.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:55:02 #92
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52168747
Klopt. Maar we geven nog steeds "bakken" met geld uit aan Mitea en Manucharyan. Das ook erg zonde.
Get woke, go broke!
pi_52168939
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Klopt. Maar we geven nog steeds "bakken" met geld uit aan Mitea en Manucharyan. Das ook erg zonde.
Die twee hebben samen 10 keer zoveel talent als Sikora, Soetaars en Sonck. Ze zijn alleen vaak geblesseerd.
lollig
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:02:59 #94
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52168965
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:02 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Die twee hebben samen 10 keer zoveel talent als Sikora, Soetaars en Sonck. Ze zijn alleen vaak geblesseerd.
Ze zijn altijd geblesseerd en die gaan het nooit meer redden denk ik. En ja, dat vind ik ook jammer, maar dit gaat echt niet meer opschieten zo.
Get woke, go broke!
pi_52169219
HtC zit het ook niet erg zitten in Mitea of wel?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:11:56 #96
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52169249
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat weten we niet aangezien ie hem nooit KAN opstellen
Jawel, je keek.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:11:59 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52169251
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Daar kan hij toch nooit een oordeel over geven? Wanneer is hij voor het laatst langer dan 3 wedstijden inzetbaar geweest?
Get woke, go broke!
pi_52169387
Ow ik dacht dat hij dit seizoen niet altijd geblesseerd maar ook gewoon niet opgesteld werd.
pi_52169431
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow ik dacht dat hij dit seizoen niet altijd geblesseerd maar ook gewoon niet opgesteld werd.
Ik kan me serieus niet herinneren wanneer Mitea een maand of langer inzetbaar was
pi_52169461
quote:

[..]

[afbeelding]

Die hoeft van mij ook niet weg, leuk voor de breedte tribune. En geloof me, beter dan een Soetaers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')