quote:Lindenbergh meldt zich ziek
Olaf Lindenbergh is dinsdag niet op komen dagen tijdens de training van Jong Ajax. De verbannen middenvelder heeft zich ziek gemeld, weet RTV Noord-Holland.
Maandag kreeg de voetballer nog te horen dat hij onvoldoende capaciteiten bezit om langer mee te trainen bij het eerste elftal van de Amsterdammers. Hij werd verwezen naar het beloftenteam.
Lindenbergh, die in de belangstelling staat van NAC Breda, gaf aan mogelijk stappen tegen deze beslissing te ondernemen.
Dat zeg ik niet, maar schijnbaar wil Lindenbergh dus wel naar NEC maar eist hij teveel salaris. Dat vind ik raar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef Chivu het volgende:
Natuurlijk, maar hem kwalijk nemen dat hij niet naar NEC wil, dat is gewoon onzin. Hij hoeft echt niet voor de eerste de beste club die zich meldt te gaan ballen en heeft gewoon nog een paar weken de tijd. En als 'ie tot die tijd ziek is, laat 'm lekker ziek zijn.
Waarom is dat raar? Als hij bij Ajax een half miljoen verdient en NEC biedt een ton, dan vind ik daar helemaal niks raars aan. Voordat je weet wat de bedragen zijn kun je daar niet over oordelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar schijnbaar wil Lindenbergh dus wel naar NEC maar eist hij teveel salaris. Dat vind ik raar.
Ik niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben benieuwd wat Madrid er allemaal voor over heeft om Sneijder binnen te halen.
Willen ze die 30 miljoen betalen...dan zeg ik doen. Al is het eigenlijk te laat met het oogpunt op de CL, het is dan te kort dag om vervangers te halen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben benieuwd wat Madrid er allemaal voor over heeft om Sneijder binnen te halen.
En daarom zeg ik dus : niet doen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Willen ze die 30 miljoen betalen...dan zeg ik doen. Al is het eigenlijk te laat met het oogpunt op de CL, het is dan te kort dag om vervangers te halen.
Ruil dan meteen de hele selectie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:33 schreef MaxC het volgende:
Guti + Raul + Van Nistelrooy + Cannavaro + 30 miljoen voor Sneijder vind ik goed!
Dat zeg ik op dit moment ook. Waren ze twee weken eerder geweest, dan stond ik er positief tegenover.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daarom zeg ik dus : niet doen!
En dat is de manier hoe Ajax met zijn spelers omgaat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:26 schreef Urquhart het volgende:
Lindenbergh![]()
Hij moet gewoon naar NAC gaan, is een leuke club voor hem.
Arbitragecommissie streeft naar uitspraak in zaak Suarez voor het weekendquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer is de uitslag van de arbitragezaak van Luis Suarez?
Hoor je mij dan zeggen dat ik de handelswijze van Ajax/Ten Cate goedkeur?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:37 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En dat is de manier hoe Ajax met zijn spelers omgaat?![]()
Iemand de toegang tot het veld weigeren dan sla je in mijn optiek wel erg ver door.
Dat kan je toch ook op een knappere manier doen?
Lindenbergh kan je toch niets verwijten?
Bijna iedereen is blij als ie is opgerot, en waarom???
Omdat hij gewoon te kort komt voor de echte top. Terug naar AZ maar weer dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:37 schreef fuckbuddy het volgende:
Eens hij heeft zich altijd prima gedragen....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:20 schreef Chivu het volgende:
Ja, je kan nu wel gaan zeiken op Lindenbergh, maar die jongen heeft nooit echt concreet problemen gemaakt in z'n tijd bij Ajax terwijl hij altijd op het tweede plan heeft gestaan. Er zijn geruchten geweest dat hij weg wilde, maar ik heb het hem nooit horen zeggen. Hij heeft zich vrijwel altijd professioneel opgesteld, en nu wordt 'ie afgedankt.
Dat hij niet naar NEC wil kan ik me voorstellen als ze niet aan zijn voorwaarden voldoen. NEC zal hem echt geen geweldig salaris hebben geboden gezien ze een van de minst kapitaalkrachtige teams in de eredivisie zijn. Het is niet Ajax wat de carriere van Lindenbergh bepaalt, maar Lindenbergh zelf. En ik hoop dat 'ie snel een club vindt, NAC zou prima bij hem passen denk ik.
Jullie mogen em terughebben van mij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:37 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En dat is de manier hoe Ajax met zijn spelers omgaat?![]()
Iemand de toegang tot het veld weigeren dan sla je in mijn optiek wel erg ver door.
Dat kan je toch ook op een knappere manier doen?
Lindenbergh kan je toch niets verwijten?
Tjah, het is geen waardige eerste elftal speler nee, maar Ajax heeft hem zelf gehaald en dan vind ik het een beetje triest om hem zo weg te sturen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:39 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Omdat hij gewoon te kort komt voor de echte top. Terug naar AZ maar weer dan?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja netzoals Perez zeker.
Tis wel eerder regel dan regelmaat aan het worden.
AZ spelers die naar Ajax gaan, en na een seizoen weg moeten.
Ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:46 schreef Chivu het volgende:
Er komen wel meer spelers tekort voor de echte top. Als Lindenbergh als backup kan dienen voor Emanuelson dit seizoen heb ik er geen enkel probleem mee. Natuurlijk heb ik liever een betere speler als alternatief voor linksback, maar bij gebrek aan beter kan Lindenbergh dat prima doen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blijkt het niveauverschil van subtop naar top toch te groot.
De Jong is niet met wrok weggegaan, die vinden Ajacieden alleen een overloper omdat hij om verkeerde redenen is vertrokken op het moment dat hij op weg leek een nieuw boegbeeld voor Ajax te gaan worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:51 schreef HeatWave het volgende:
En toch zit er wel een kern van waarheid in hoor, er is geen enkele club in NL waar zovaak spelers met wrok weggaan. De Jong, Sonck, Lindenbergh nu, etc. etc. etc.
De eerste twee zijn toch spelers waarbij het ego meespeelde mi. Jezelf groter voelen dan je bent (Mido ook goed voorbeeld). Beide hebben het ook niet gehaald bij andere clubs, zegt ook wel genoeg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:51 schreef HeatWave het volgende:
En toch zit er wel een kern van waarheid in hoor, er is geen enkele club in NL waar zovaak spelers met wrok weggaan. De Jong, Sonck, Lindenbergh nu, etc. etc. etc.
De Jong wilde om onduidelijke redenen zelf weg, Lindenbergh is nog niet weg, Sonck is een gefrustreerde mislukte Belg (die nu nog steeds geen klote presteerd) evenals Soetaerts.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Ja blijkbaar, dan is van Geel nog dommer dan ik dacht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blijkt het niveauverschil van subtop naar top toch te groot.
Ben je nog steeds aan t huilen om te vertrek van van Geel, net als Scheringa?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, dan is van Geel nog dommer dan ik dacht.
Die zou toch moeten weten hoe enorm het verschil is als je bij beide clubs technisch directeur bent geweest..![]()
frustratie zit diep he..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, dan is van Geel nog dommer dan ik dacht.
Die zou toch moeten weten hoe enorm het verschil is als je bij beide clubs technisch directeur bent geweest..![]()
Hij oogt zo fit als een hoentjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:07 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Hij traint inmiddels met de groep mee![]()
Welnee, tis gebleken dat jullie onder van Geel echt er niet beter zijn door gaan inkopen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:58 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ben je nog steeds aan t huilen om te vertrek van van Geel, net als Scheringa?![]()
Stam, Gabri, Davids, Huntelaar...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Welnee, tis gebleken dat jullie onder van Geel echt er niet beter zijn door gaan inkopen.
Verkopen gaat hem wel goed af, dat moet ik eerlijk toegeven..
Koevermans, Timmerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja netzoals Perez zeker.
Tis wel eerder regel dan regelmaat aan het worden.
AZ spelers die naar Ajax gaan, en na een seizoen weg moeten.
Terughebben zal geen optie zijn, AZ is een jong team en heeft op alle posities genoeg spelers (eindelijk). Feit is wel dat ik het jammer vind als ik zie hoe een speler op die manier behandeld wordt, maar goed dat is company policy denk ik.
Aardig rijtje inmiddels, maar ach dat zal wel company policy zijn.quote:
Ik vind Stam,Davids,Kennedy,Rommedahl en Urzaiz nou niet bepaald slechte aankopen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Welnee, tis gebleken dat jullie onder van Geel echt er niet beter zijn door gaan inkopen.
Verkopen gaat hem wel goed af, dat moet ik eerlijk toegeven..
T is onder van Geel juist beter geworden. De Sikora's, Soncks en Soetaers komen nu niet meer binnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind Stam,Davids,Kennedy,Rommedahl en Urzaiz nou niet bepaald slechte aankopen.
Leeftijd? Kan op links en rechts spelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:39 schreef Cheiron het volgende:
Lindenbergh / Colin. Welke voordelen heeft Colin boven Lindenbergh behalve misschien een lager salaris?
Halen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:37 schreef Longmen het volgende:
Samaras mag ook weer weg
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=95566/sc=6bb8da
Half miljoen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:36 schreef Fathom het volgende:
Ik blijf erbij dat ze Nillson voor 1/2 miljoen moeten halen voor links. Die kerel heeft prima assists in huis.
Stukken sneller ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Leeftijd? Kan op links en rechts spelen.
bedeolde meer 1 of 2 miljoenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Half miljoen.![]()
Die gast is net verkocht aan Betis voor 3,5.
Voor een leuk bedragje mag die van mij komen, speelde bij H'veen voorzover ik weet best aardig op die positie en is ook gelijk aardige backup voor Huntelaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:37 schreef Longmen het volgende:
Samaras mag ook weer weg
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=95566/sc=6bb8da
Laat hij lekker wegblijven. Of Ajax moet voor een miljoen zaken kunnen doen wat toch niet gebeurt. Haal dan Trabelsi terug.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:45 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Voor een leuk bedragje mag die van mij komen, speelde bij H'veen voorzover ik weet best aardig op die positie en is ook gelijk aardige backup voor Huntelaar.
Dat je hem niet aantrekkelijk genoeg vindt, vind ik niet echt een goed argument. En ondanks dat hij moet vertrekken kan hij tot die tijd nog wel gewoon meetrainen.? Ten Cate doet net alsof hij in de weg loopt ofzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:46 schreef Sethje het volgende:
Breek je been, breek je been Olaaaaaf breek je been
Denkt terug aan Bremen uit
Heel die uitstraling van die vent is toch ook 3x niks. Loopt er bij als een half lijk. Weg ermee.
De enige conclusie die ik uit een eventueel "plan" kan trekken is dat we 2 overgangsjaren tegemoet kunnen zien. Gewoon nu kopen, en wie volgend jaar de trainer ook is moet maar gewoon presteren met de groep die hij krijgt. Al die onzin met 'oorlogskas' en 'volgend jaar kom Adriaanse'. Bah...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als er niets meer gebeurt voor donderdag dan houden we dus een enorm bedrag in de knip. Zou dat dan onderdeel zijn van het strijdplan voor volgend jaar waarbij we een compleet nieuw team (moeten) samenstellen in de zomer?
Nee maar die gozer heeft toch geen uitstraling van een ajax voetballer. Hij moet flair en bravoure uitstralen. Hij loopt er altijd bij als zon zoutzak alleen daarom zou ik hem al niet opstellen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:51 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat je hem niet aantrekkelijk genoeg vindt, vind ik niet echt een goed argument. En ondanks dat hij moet vertrekken kan hij tot die tijd nog wel gewoon meetrainen.? Ten Cate doet net alsof hij in de weg loopt ofzo.
In mijn ogen is het heel normtaal dat als je neit goed genoeg bent voor de 1e selectie dat je dan mee trained met het 2e. Olaf moet gewoon lekker naar NAC gaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:51 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat je hem niet aantrekkelijk genoeg vindt, vind ik niet echt een goed argument. En ondanks dat hij moet vertrekken kan hij tot die tijd nog wel gewoon meetrainen.? Ten Cate doet net alsof hij in de weg loopt ofzo.
Er moeten ook nog wat verliezen gecompenseerd worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als er niets meer gebeurt voor donderdag dan houden we dus een enorm bedrag in de knip. Zou dat dan onderdeel zijn van het strijdplan voor volgend jaar waarbij we een compleet nieuw team (moeten) samenstellen in de zomer?
Geen probleem met Trabelsi maar Trabelsi met Samaras vergelijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Laat hij lekker wegblijven. Of Ajax moet voor een miljoen zaken kunnen doen wat toch niet gebeurt. Haal dan Trabelsi terug.
Ik zou hem ook niet opstellen, maar de toegang tot de trainig weigeren is wel erg matig vind ik. Ten Cate zal wel druk achter z'n transfer willen zetten, maar correct vind ik het niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:56 schreef Sethje het volgende:
Nee maar die gozer heeft toch geen uitstraling van een ajax voetballer. Hij moet flair en bravoure uitstralen. Hij loopt er altijd bij als zon zoutzak alleen daarom zou ik hem al niet opstellen.
Ik begrijp dat het andere spelers zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:05 schreef Longmen het volgende:
[..]
Geen probleem met Trabelsi maar Trabelsi met Samaras vergelijken![]()
Ik begrijp het ook niet want de trainer was toch maar een passant? Nu loop je weer achter een trainer aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:52 schreef Chivu het volgende:
[..]
De enige conclusie die ik uit een eventueel "plan" kan trekken is dat we 2 overgangsjaren tegemoet kunnen zien. Gewoon nu kopen, en wie volgend jaar de trainer ook is moet maar gewoon presteren met de groep die hij krijgt. Al die onzin met 'oorlogskas' en 'volgend jaar kom Adriaanse'. Bah...
Winterstop kan nog altijd verrassend uitpakken..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:17 schreef devv05 het volgende:
Real is nu dus lekker te laat met hun 30 miljoen hè. Aangezien Sneijder nu zelf wil blijven en wij niet meer op tijd een vervanger aan kunnen trekken is hij in principe niet meer te koop, of er moet écht een absurt bedrag boven tafel komen, en dan denk ik wel aan 40+ miljoen. Maar zelfs dan zitten we nog met een sportief probleem.
Zeker, goede voetballer is dat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:21 schreef OreO het volgende:
als een gek die modric halen dan
Heb jij aandelen in die Martin Fenin? Of krijg je een percentage van zijn transfersom?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zeker, goede voetballer is dat.
En Martin Fenin natuurlijk
Hij haalde toch wel Krohn Dehli terug?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:21 schreef Longmen het volgende:
[..]
T is onder van Geel juist beter geworden. De Sikora's, Soncks en Soetaers komen nu niet meer binnen.
Volgens mij was dat nog Danny Blindquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij haalde toch wel Krohn Dehli terug?
[afbeelding]
![]()
Sikora, Sonck en Soetaers kostten bij elkaar 15 miljoen euro. Krohn Dehli kostte helemaal niks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Die twee hebben samen 10 keer zoveel talent als Sikora, Soetaars en Sonck. Ze zijn alleen vaak geblesseerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Klopt. Maar we geven nog steeds "bakken" met geld uit aan Mitea en Manucharyan. Das ook erg zonde.
Ze zijn altijd geblesseerd en die gaan het nooit meer redden denk ik. En ja, dat vind ik ook jammer, maar dit gaat echt niet meer opschieten zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:02 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Die twee hebben samen 10 keer zoveel talent als Sikora, Soetaars en Sonck. Ze zijn alleen vaak geblesseerd.
Dat weten we niet aangezien ie hem nooit KAN opstellenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
HtC zit het ook niet erg zitten in Mitea of wel?
Daar kan hij toch nooit een oordeel over geven? Wanneer is hij voor het laatst langer dan 3 wedstijden inzetbaar geweest?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
HtC zit het ook niet erg zitten in Mitea of wel?
Ik kan me serieus niet herinneren wanneer Mitea een maand of langer inzetbaar wasquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow ik dacht dat hij dit seizoen niet altijd geblesseerd maar ook gewoon niet opgesteld werd.
Die hoeft van mij ook niet weg, leuk voor de breedte tribune. En geloof me, beter dan een Soetaers.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |