Moet bij jou ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:38 schreef Bastard het volgende:
Je bent ook de enige die ik ken waarbij je moet aangeven aan welke kant je gaat inhalen, de rest maakt gewoon ruimte![]()
tuurlijk wel, gewoon regelmatig achter je kijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet bij jou ookook jij rijd met de bumper cam en ziet het niet als er iemand naast je zit
![]()
mondquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef kepler het volgende:
[..]
tuurlijk wel, gewoon regelmatig achter je kijken
Zit met sp erbij op 78 uurquote:Total Online Racing Time: 9h08:30
Number of Races: 91
1st Place Finishes : 31
2nd Place Finishes : 28
3rd Place Finishes : 17
Ik rij niet met de bumpercam manquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet bij jou ookook jij rijd met de bumper cam en ziet het niet als er iemand naast je zit
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik rij niet met de bumpercam man
Die andere waarbij je een achteruikijkspiegel hebt is relaxter namelijk.. dan weet je waar de ander zit... moet je ook eens proberen
quote:
Leuke film he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:40 schreef Bastard het volgende:
Gister Hot fuzz gezien, de leukste humor film in tijden![]()
Ook eenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:58 schreef kepler het volgende:
[..]
zeker, alhoewel ik shaun of the dead leuker vond
Over 6 weken heb ik mischien wel vakantiequote:'Uitstoot asfaltcentrale APM moet omlaag'
door Adri Klinkenberg
Woensdag 8 augustus 2007 - DEN HAAG/BERGEN OP ZOOM - Het provinciebestuur van Noord-Brabant heeft de Asfalt Productie Maatschappij (APM) aan de Van Konijnenburgweg in Bergen op Zoom te soepele luchtvervuilingsnormen opgelegd.
Dit vindt Mobilisation for the Environment uit Nijmegen. Deze milieuclub voert momenteel bij de Raad van State een rechtszaak tegen de nieuwe milieuvergunning die het provinciebestuur aan de asfaltproducent heeft gegeven.
Noord-Brabant erkent dat de uitstootnorm voor het broeikasgas zwaveldioxide versoepeld is in vergelijking met de vorige vergunning. Deze verruiming heeft echter te maken met het recyclen van oud asfalt wat door de provincie wordt gezien als een belangrijke activiteit en waar het milieu ook mee wordt geholpen.
Als wordt vastgehouden aan de vorige strenge eis voor zwaveldioxide kan APM volgens de provincie oud asfalt niet recyclen.
Na de bezwaren van de vereniging uit Nijmegen scherpte de provincie wel de eis voor het broeikasgas stikstofdioxide aan. Die was ten onrechte verruimd. Uitspraak van de Raad van State over de vergunning voor Asfalt Productie Maatschappij wordt binnen zes weken gedaan.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:09 schreef Magneet het volgende:
volgens mij heeft QueenR een virus te pakken
Godver wat een lekker wijfquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:02 schreef QueenR het volgende:
hoi hoi!
hier alvast de enige 4 vakantiefoto's waar ik op sta
in mijn zwembad
[afbeelding]
en nogmaals
[afbeelding]
In benalmadena, heel mooi stadje
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
en bij ieder bericht een zip filequote:[15:06] rianne: i love u thats why i send this !!! :-O
[15:07] Magneet-Gonna be a daddy again: ?
[15:07] Magneet-Gonna be a daddy again: virus?
[15:08] rianne: i love u thats why i send this !!! :-O
[15:10] rianne: hihi look at my horny pictures :$
[15:14] rianne: hihi look at my horny pictures :$
ik zal eens kijken, maar wil wel eerst de nieuwe american chopper kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:25 schreef Bastard het volgende:
Vanavond ben ik weer online mensen... vrouw heb avonddienst.. kinderen slapen wel denk ik.
Ff wat nieuwe auto's online uitproberen
ja, lekker racenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:25 schreef Bastard het volgende:
Vanavond ben ik weer online mensen... vrouw heb avonddienst.. kinderen slapen wel denk ik.
Ff wat nieuwe auto's online uitproberen
ja ik weet hetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
[..]
en bij ieder bericht een zip file
Ja ik heb van haar toen ook een hardnekkig virus gehad... Hitmanpro 2 was de enige die het kon verwijderen maar dat duurde wel 2 uur!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
[..]
en bij ieder bericht een zip file
wist niet dat je op zo donker vielquote:
lief ben ik hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik heb van haar toen ook een hardnekkig virus gehad... Hitmanpro 2 was de enige die het kon verwijderen maar dat duurde wel 2 uur!!!
Nee niet donkerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:30 schreef QueenR het volgende:
[..]
wist niet dat je op zo donker vielmoet ik je voorstellen?
![]()
Eraf komen door hitmanpro 2 te installleren, die vervolgens weer een heleboel antivirus enshit installed.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:31 schreef QueenR het volgende:
[..]
lief ben ik he
nu nog erachter komen hoe ik eraf komklote windows, moet ook gewoon op de mac blijven dan blijft deze ellende gespaard
zekers! hele leuke vakantie. Eerst wat raar zo alleen, maar leerde toch best snel de juiste mensen kennen (nachtclub eigenaar, die me weer aan vele restauranteigenaars etc etc voorstelde) dus zo kende ik snel heel veel mensen daar. (en kon veel gratis eten en drinkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee niet donker
Hee, maar leuke vakantie gehad? Genoten dus? Zo te zien wel!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:31 schreef QueenR het volgende:
moet ook gewoon op de mac blijven dan blijft deze ellende gespaard
ik wil best 5 rondjes rijden voor 500 euroquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:40 schreef Bastard het volgende:
Racen was leuk... maar heb duidelijk minder geoefend..
5 rondjes rijden voor 500 euro is de moeite ook niet
Daar heb ik dus geen reet aanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:49 schreef -Struikrover- het volgende:
Xbox 360 premium krijgt standaard HDMI
http://games.blogo.nl/?comments/849/30376
Oh verschil van huis zie je niet.. .net zon rommelkontquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:30 schreef Magneet het volgende:Merlijn is voor de eerste keer echt geknipt.
voor :
[afbeelding]
na :
[afbeelding]
overigens niet mijn huis o de tweede foto maar bat is bij de buurvrouw
geloof me vergeleken met de gemiddelde status daar is het bij mij haast altijd netjesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh verschil van huis zie je niet.. .net zon rommelkont
Ja ik zag je net voorbij lopen, je trekt een hoop bekijks nuquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
Terug van ziekenhuis.
Gaat weer de goede kant op met mijn oog
Drinkflessen inderdaadquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:50 schreef Magneet het volgende:
nee hij hield zich super maar degene bij wie hij op schoot zat is zijn favo buurmeisje. Regelmatig ben ik niet goed genoeg of wie dan ook en wil hij alleen bij haar zitten. ZIjn drinkfles doet ook altijd wonderen om hem rustig te houden
ziekenhuis ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
Terug van ziekenhuis.
Gaat weer de goede kant op met mijn oog
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:05 schreef kepler het volgende:
[..]
ziekenhuis ook
Wat was er aan de hand dan?
Heb al jaren een soort overtollig weefsel aan de zijkant van mijn rechteroog. Daar kwamen op een gegeven moment puistjes op die niet meer weggingen. Na een paar maanden klooien met druppels en zalfjes is het vorige week operatief verwijdert. Alleen kwamen er toen wat hormonen vrij, die in combinatie met de oogdruppels niet lekker reageerde. Er ontstond een zwelling op mijn oog, en mijn oogdruk ging naar 44 (normaal is onder de 20). Hierdoor raakte mijn hoornvlies ook nog beschadigd. Door al deze zaken zag mijn oog felrood, deed het pijn en zag ik wazig. Daar kwam nog de pijn van de hechtingen van de operatie bij.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:05 schreef kepler het volgende:
ziekenhuis ook
Wat was er aan de hand dan?
zo wat een verhaal... Mooi dat het nu weer goed gaatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb al jaren een soort overtollig weefsel aan de zijkant van mijn rechteroog. Daar kwamen op een gegeven moment puistjes op die niet meer weggingen. Na een paar maanden klooien met druppels en zalfjes is het vorige week operatief verwijdert. Alleen kwamen er toen wat hormonen vrij, die in combinatie met de oogdruppels niet lekker reageerde. Er ontstond een zwelling op mijn oog, en mijn oogdruk ging naar 44 (normaal is onder de 20). Hierdoor raakte mijn hoornvlies ook nog beschadigd. Door al deze zaken zag mijn oog felrood, deed het pijn en zag ik wazig. Daar kwam nog de pijn van de hechtingen van de operatie bij.
[afbeelding]
Afgelopen maandag een andere zalf gekregen en oog in het verband. Vanochtend op controle: hoornvlies is genezen, en mijn oogdruk was 26. Verband is eraf, en ik zie weer een stuk scherper!
Hopelijk nu geen andere verrassingen meer.Na het weekend hopelijk alles weer beter.
Ja gaat heel erg goed. Daan gaat volgende maand naar de basisschoolquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:00 schreef Magneet het volgende:
hoe is het met jullie ventjes Quiiny?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:04 schreef kepler het volgende:
[..]
zo wat een verhaal... Mooi dat het nu weer goed gaat
Ik heb ook vaak bij het oogziekenhuis gezetenTennisbal vol op mn oog, houtsplinter in mn oog, las-ogen
![]()
![]()
Dat is echt zo'n onderdeel waar je niks aan wilt hebben. Of waaraan je zelf niet kunt prutsen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:04 schreef kepler het volgende:
[..]
zo wat een verhaal... Mooi dat het nu weer goed gaat
Ik heb ook vaak bij het oogziekenhuis gezetenTennisbal vol op mn oog, houtsplinter in mn oog, las-ogen
![]()
![]()
Qinnyquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:59 schreef Quinny het volgende:
Jeetje Strol wat ben je afgevallen![]()
Mooi hoor![]()
dit leek ons een goede oplossing, was ook gewoon bij de buren midden in de kamer met alles en iedereen er omheen, genoeg afleiding voor meneer dus . Buurmeisje is ook sterk genoeg om hem op zijn plaats te houden als het moet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:03 schreef Quinny het volgende:
En Merlijn wat een lekker kort koppie heb je gekregen hoor. Echt een heel mannetje aan het worden al.
Ik knip trouwens de jongens gewoon zelf (of ik kijk O-ren even lief aan). Een keer met Daan naar de kapper geweest... drama
Jort zet ik voor de teletubbies en Daan mag in de gootsteen spelen met water. Werkt hier prima
mén gaat echt hard.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja gaat heel erg goed. Daan gaat volgende maand naar de basisschoolEn Jort is de godfather van de familie hier
Ja gewoon te hardquote:
yup en nu ook van de kdv hel af of was dat al over?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja gewoon te hard![]()
Maar ook wel weer een leuk nieuw hoofdstuk in zijn leven. Vol avontuur
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
En Jort is de godfather van de familie hier
lekker rustig ook voor julliequote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja gewoon te hard![]()
Maar ook wel weer een leuk nieuw hoofdstuk in zijn leven. Vol avontuur
Nee tot hij echt 4 is zit hij nog op het kdv.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup en nu ook van de kdv hel af of was dat al over?
Het wordt zeker andersquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:20 schreef kepler het volgende:
[..]
lekker rustig ook voor jullie
Verder alles goed met jullie?
Hij geeft geen kusjes, hij eist een kusje op zijn voorhoofdquote:
ik bedoel hel qua wegbrengen enzo. Meen dat dat toen altijd een issue wasquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee tot hij echt 4 is zit hij nog op het kdv.
Hij gaat nu eindelijk met plezier daar naar toe. Naar school word weer het oude verhaal ben ik bang. Maar van Sjo mag ik niet zwart kijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:55 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik bedoel hel qua wegbrengen enzo. Meen dat dat toen altijd een issue was
fijn hoor dat dat nu goed gaat. Merlijn heeft als hij met zijn boterhammetjes aan de tafel zit totaal geen aandacht meer voor ons. Eten is nu eenmaal veel belangrijkerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij gaat nu eindelijk met plezier daar naar toe. Naar school word weer het oude verhaal ben ik bang. Maar van Sjo mag ik niet zwart kijken.
Het eten bij Daan is nog steeds niet zijn favorieten hobby. Hoewel hij wel probeerd alles mee te eten met de pot. En jort gaat nu meer zijn smaak ontwikkelen. Vroeger at hij alles mee. Nu krijgt hij meer een voorkeur. En als er doperwten op het menu staan, dan wilt hij niets anders meer eten dan erwten. Zelfs de erwten die op de grond zijn gevallen. Scheelt weer stofzuigen. Ohja wat Jort wel altijd doet is jengelen als ik aan het kopen ben. Zo'n meneer heeft honger en kan niet wachten huiltje.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
fijn hoor dat dat nu goed gaat. Merlijn heeft als hij met zijn boterhammetjes aan de tafel zit totaal geen aandacht meer voor ons. Eten is nu eenmaal veel belangrijkerAlleen als hij wat ziekjes is huilt hij soms maar dat is echt zelden.
Merlijn eet echt bijna alles maar pizza hoef je hem niet voor te zetten. Worteltjes en frikandel zijn zwaar favoriet. En overdag kan er niks tegen krentebollen op.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het eten bij Daan is nog steeds niet zijn favorieten hobby. Hoewel hij wel probeerd alles mee te eten met de pot. En jort gaat nu meer zijn smaak ontwikkelen. Vroeger at hij alles mee. Nu krijgt hij meer een voorkeur. En als er doperwten op het menu staan, dan wilt hij niets anders meer eten dan erwten. Zelfs de erwten die op de grond zijn gevallen. Scheelt weer stofzuigen. Ohja wat Jort wel altijd doet is jengelen als ik aan het kopen ben. Zo'n meneer heeft honger en kan niet wachten huiltje.
Dat je zo over straat ging.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb al jaren een soort overtollig weefsel aan de zijkant van mijn rechteroog. Daar kwamen op een gegeven moment puistjes op die niet meer weggingen. Na een paar maanden klooien met druppels en zalfjes is het vorige week operatief verwijdert. Alleen kwamen er toen wat hormonen vrij, die in combinatie met de oogdruppels niet lekker reageerde. Er ontstond een zwelling op mijn oog, en mijn oogdruk ging naar 44 (normaal is onder de 20). Hierdoor raakte mijn hoornvlies ook nog beschadigd. Door al deze zaken zag mijn oog felrood, deed het pijn en zag ik wazig. Daar kwam nog de pijn van de hechtingen van de operatie bij.
[afbeelding]
Afgelopen maandag een andere zalf gekregen en oog in het verband. Vanochtend op controle: hoornvlies is genezen, en mijn oogdruk was 26. Verband is eraf, en ik zie weer een stuk scherper!
Hopelijk nu geen andere verrassingen meer.Na het weekend hopelijk alles weer beter.
quote:Amerikaan laat zich castreren op keukentafel
Een man uit het Amerikaanse St. Paul in Minnesota klaagde over een chronische pijn aan zijn teelballen. Zijn artsen wilden hem niet castreren en hij nam het heft dan maar in eigen handen. Russell Daniel Angus (62) liet twee 'chirurgen' opdraven om hem op de keukentafel van zijn mannelijkheid te beroven. Angus werd zonder testikels wakker en moest alsnog naar het ziekenhuis worden gebracht omdat hij hevig bloedde. De politie in Minnesota is naarstig op zoek naar de 'chirurgen' omdat ze de operatie hoogstwaarschijnlijk zonder vergunning uitvoerden. Angus wil niets over zijn contacten zeggen omdat hij deze niet in de problemen wil brengen. Volgens zijn vrouw Anna Marie bracht haar man de laatste tijd veel in de kelder door, waar hij urenlang het internet afschuimde. Het is dan ook zeer waarschijnlijk dat hij daar de 'chirurgen' heeft ontmoet. "Dit is een van de meest bizarre zaken die ik ooit heb meegemaakt", zegt agent Tom Walsh van de St. Paul Police. "Het is ongehoord dat een arts bij iemand thuis opereert en de patiënt daarna bewusteloos achterlaat, zonder enige nazorg."
Ik ga begin 2008 de fight afmaken denk ik.quote:
maar eerst koop je hem gewoon de 26e om hem vervolgens 2 dagen later weer te verkopen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga begin 2008 de fight afmaken denk ik.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Als ik PGR4 haal, Halo 3,en assasin`s creed finisht m`n vrouw mij denk![]()
Neej, eerst Bioshock...en al ik die uitgespeeld heb Half Life 2. En dan staat Call of Duty 4 op het programma. Tenslotte Mass Effect voor de kerstdagen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:11 schreef kepler het volgende:
maar eerst koop je hem gewoon de 26e om hem vervolgens 2 dagen later weer te verkopen?
Halo 3 is vooral een online-spel, en dan is het wel leuker als je hem de eerste weken kan spelen. Bioshock, Mass Effect en HL2 ook wel kan je altijd nog spelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neej, eerst Bioshock...en al ik die uitgespeeld heb Half Life 2. En dan staat Call of Duty 4 op het programma. Tenslotte Mass Effect voor de kerstdagen.
die kan je ook met silver downloaden hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
Neej, is handig voor filmpjes en demo's.
Ach, zo duur is het niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:13 schreef kepler het volgende:
die kan je ook met silver downloaden hoor
prijs valt ook wel meequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Strol, waar had jij nu zo`n uni afstandsbediening gehaald ? Nog steeds tevreden over ?
Wil er ook 1, philips heeft nu hele mooie met touchscreen !
http://www.consumer.phili(...)TJ0RMRCSHQNHKFSESI5P
De leerfunctionaliteit verwijst naar het proces waarbij een afstandsbediening infraroodsignalen van andere afstandsbedieningen opvangt en opslaat voor toekomstig gebruik. Wanneer de apparaatcodes niet in de ingebouwde database staan, kunnen deze altijd worden verkregen van de originele afstandsbediening. U hoeft alleen naar de afstandsbediening te wijzen.
[afbeelding]
78 jaarquote:Voor de smokkel zit een 78-jarige man uit Friesland vast. De politie hield hem vorige week vrijdag aan.
mijne kan ik via de pc programmerenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Strol, waar had jij nu zo`n uni afstandsbediening gehaald ? Nog steeds tevreden over ?
De leerfunctionaliteit verwijst naar het proces waarbij een afstandsbediening infraroodsignalen van andere afstandsbedieningen opvangt en opslaat voor toekomstig gebruik. Wanneer de apparaatcodes niet in de ingebouwde database staan, kunnen deze altijd worden verkregen van de originele afstandsbediening. U hoeft alleen naar de afstandsbediening te wijzen.
[afbeelding]
Neequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:09 schreef gijsje79 het volgende:
B. heb je die maps al opnieuw gedownd van Halo2?
Mijn kan beidequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
mijne kan ik via de pc programmeren
ik kan alles met de hand bedienen vanaf mijn bankquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:13 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb een nog betere gevonden
[afbeelding]
ype: URC8305
Specificaties:
• Vervangt 5 afstandsbedieningen
• Aluminium behuizing
• Bedient TV, DVD, Satelliet/digitale ontvangers, Home Theatre en One for all licht bediening!
• Geschikt voor alle apparaten
• Display licht op bij aanraking van de afstandsbediening
• Ingebouwde modem
• Future proof, garandeerd de werking op toekomstige apparatuur
http://www.audiocontrolshop.nl/product_info.php?cPath=28&products_id=550
Kan ik ook mijn licht mee aan en uit doen.. Kan dat ding van de gamma ook weg
dan kan dat ding inbellen ( als je in de us bent ) om updates binnen te halenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:16 schreef kepler het volgende:
waarom een modem in een afstandsbediening???
fijn ding hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
mijne kan ik via de pc programmeren
quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
dan kan dat ding inbellen ( als je in de us bent ) om updates binnen te halenIk heb deze dus maar dan een oudere versie met 6 apparaten om te bedienen. Werkt echt ideaal, updates zet je erop vanaf je pc door hem voor je speaker te leggen dan krijg je van die superharde modemgeluiden
Voor verzendkosten gekocht van QueenR
ideaal ja maar goed dat ding van mij is zo goed als gratis geweest en met 1 keer programmeren werkt het en hoef j er nooit meer iets aan te doen. kan best dat de nieuwere uitvoeringen ook via usb gaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja hoor
Die van mij update gewoon op basis van software.. ik plug mn AB aan de PC via USB.. start programma, update zonodig en dan zend ie alles er naar toe.
ik heb :quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb ( bewust voor gekozen, de rest staat boven ) maar 4 apparaten beneden;
Digitale ontvanger
LCD-TV
Versterker
Xbox 360
Ik kan dus af met 1 voor 4, alleen die optie voor licht is wel cool. Heb ik nu ook een apparte afst bediening voor. Die zal tie wel niet kunnen leren dus ik zal wel die stopcontact kastjes ernbij moeten kopen.
Bovenstaande is 1 voor 5 dus dat komt mooi uit
Dat kan bij die ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja hoor
Die van mij update gewoon op basis van software.. ik plug mn AB aan de PC via USB.. start programma, update zonodig en dan zend ie alles er naar toe.
das wel handig, bij mij moet ik op vier verschillende knoppen drukken voordat ik normaal kan gamen/TV kijkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:50 schreef Bastard het volgende:
Wat ook leuk is dat je hem kan programmeren voor activities..
Dus activity tv kijken indrukken, vervolgens zet hij de tv aan, zet hij zonodig de radio uit.
Of voor dvd kijken.. tv aan, dvd aan, geluid van de versterker op goede kanaal, tv op juiste kanaal.
Heel relaxt eigenlijk
mijne stata ook bij via de pc. gebeurd alleen dus met geluid zeg maar, van die toontjes als een modemquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat kan bij die ook.
In de US;
zelf via modem of pc
Europa;
via de pc
Logitechquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Maar welk merk had stol nu ? Joyteck ofzo ?
Kan het niet vinden ;")
merk waarvan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Maar welk merk had stol nu ? Joyteck ofzo ?
Kan het niet vinden ;")
kan je bijna 2 spellen voor kopen!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:00 schreef -Struikrover- het volgende:
FF rondgelezen en de enige die er perfect uitkomt is toch de one for all
Word ws die met 8 apparaten
wel 100 euro![]()
[afbeelding]
Klopt, heb dan ook vandaag 850 euro aan overwerk geld gestort gekregenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:15 schreef kepler het volgende:
[..]
kan je bijna 2 spellen voor kopen!!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Klopt, heb dan ook vandaag 850 euro aan overwerk geld gestort gekregen
Dan mag je jezelf een beetje verwennen hey
dan is de keuze tussen een AB en 2 spellen snel gemaaktquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Als ik PGR4 haal, Halo 3,en assasin`s creed finisht m`n vrouw mij denk![]()
Worden ws Halo 3, PGR4 ( waarvan ik echt baal dat tie al komt, zit nog helemaal in Forza en direkt halo ) assasin`s creed en army of two komen volgend jaar wel. Die speel ik toch niet onlinequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:23 schreef kepler het volgende:
[..]
[..]
dan is de keuze tussen een AB en 2 spellen snel gemaakt
Ik heb een Logitech Harmony 555. Ben er erg tevreden over. Makkelijk te bedienen, strak en solide design.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
Zou er niet om rouwen als die een meteoor zouden koppen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
OMG...ga alsjeblieft terug naar Marocco, stel kneuzen.
http://www.dumpert.nl/mediabase/22938/81b853b4/index.html
die is me iets te hoekigquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
Leuke foto's Rianne!Huisje ziet er heerlijk relax uit.
Al was mijn auto in Ste Tropez toffer
[afbeelding]
shoulder buttonsquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:07 schreef Bastard het volgende:
Hoe kan je ook alweer van granaat wisselen dan in Halo2![]()
Krijg het niet meer voor elkaar![]()
Moest ook weer ff inkomen, daarna toch lekker weer mn kills kunnen maken... blijft zo goed vind ik
Ben alweer bezig de vakanties van volgend jaar te plannenquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:10 schreef Bastard het volgende:
Andere oor loopt nu ook... dubbele ooronsteking... "baby huilen nou eenmaal"
Bellen morgenochtend weer.. en gaan ons beklacht doen over die arts..quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:16 schreef kepler het volgende:
[..]
dubbele oorontsteking... je gaat nu wel een leuk gesprekje voeren met die dokter neem ik aan?
Tijd voor de Gijsjes knokploeg.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:33 schreef Bastard het volgende:
Bellen morgenochtend weer.. en gaan ons beklacht doen over die arts..
Terecht.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
inderdaad zeg... succes daarmee en met je kind natuurlijkquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tam gaat bellen, heb r nog niet gehoord.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:23 schreef gijsje79 het volgende:
Dokter al gebeld?
Bij je nieuwe baas ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
Bioshock demo op Xbox Live
En ik moet vandaag weer werken
Nee, 1 september pas.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:13 schreef -Struikrover- het volgende:
Bij je nieuwe baas ?
Bij welk bedrijf ga je eigenlijk werken, heb nog geen naam gezien eigenlijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, 1 september pas.
Ben net anderhalve week thuis gebleven vanwege mijn oog.
Stuur je wel een PM. Ik denk dat je het wel kent.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:44 schreef -Struikrover- het volgende:
Bij welk bedrijf ga je eigenlijk werken, heb nog geen naam gezien eigenlijk
Die ken ik inderdaadquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stuur je wel een PM. Ik denk dat je het wel kent.
Gijsjes wel, rest van Fok! niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:17 schreef -Struikrover- het volgende:
maar waarom mag de rest niet weten dat je bij Durex gaat werken
foto's?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, gister teruggekomen van vakantie, vandaag alles opruimen
Egypte was echt cool, beetje duiken (zo'n pak zit best strak![]()
) en snorkelen. Ook kameel gereden en een jeeptocht door de woestijn gemaakt!
Wordt aan gewerkt.quote:
Ligt niet aan het pak Gijs.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Egypte was echt cool, beetje duiken (zo'n pak zit best strak![]()
) en snorkelen. Ook kameel gereden en een jeeptocht door de woestijn gemaakt!
waar?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Vanavond solliciteren ( brief schrijven dan )
Heb me er wel mee vermaakt hoor. Maar ik vind het met de lage klasse auto's leuker dan met de snellere. En nu ben ik er een beetje op uitgekeken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:30 schreef Bastard het volgende:
[CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic 17
Serieus Strol
Dat was de laatste keer dat je een race kocht hoop ik?
Heb je het weer gehad met de asfaltfabriek?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Andere asfalt leverancier?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik hoop dat het lukt Gijsquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Yep, tis lekker dichtbij en betaald echt goed maar ik verveel me hier. Geen uitdaging, geen groeimogenlijkheden hier
Heb een leuke vacature gezien bij een ingenieursbureau
ikquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:43 schreef Magneet het volgende:
welke Gijs heeftd an het laatste jaar nog niet van job gewisseld behalve ikke? Maar goed ik heb én een betere functie, én meer geld en een compleet andere type werk gekregen
Je verveelt je?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:23 schreef gijsje79 het volgende:
Zo krijg morgen oblivion binnen, kan ik weer es verder.
ben ik mee begonnen, maar vind er nog niet heel veel aanquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:23 schreef gijsje79 het volgende:
Zo krijg morgen oblivion binnen, kan ik weer es verder.
Had het spel al.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:31 schreef kepler het volgende:
[..]
ben ik mee begonnen, maar vind er nog niet heel veel aan
Ford escortquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:09 schreef Bastard het volgende:
Ik zou eigenlijk wel een leuke opknap auto willen aanschaffen... een 2cv ofzo![]()
Iemand andere suggesties?
een miniquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:09 schreef Bastard het volgende:
Ik zou eigenlijk wel een leuke opknap auto willen aanschaffen... een 2cv ofzo![]()
Iemand andere suggesties?
quote:
Hij woont niet op het kamp hoor.quote:
ik heb nooit gezegd dat ik BioShock zou overslaan, maar had zo mn twijfelsquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
"Nee, Bioshock slaikoverhoor, singleplayer games zijn saai...geef mijmaarhalo3enzo"
13%quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:42 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat ik BioShock zou overslaan, maar had zo mn twijfelsDie zijn er niet meer na de demo (die ik nu voor de 2e keer speel
)
zet hem op standby, dat ging bij mij snellerquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
13%
Ik ben al sinds de E3 2006 voor deze game gehypte. Ik verdien hem meer damnit!
hoe doe je dat?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:48 schreef kepler het volgende:
zet hem op standby, dat ging bij mij sneller
VOLVO.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij woont niet op het kamp hoor.
Oude Saab
Ik zit hier ook alweer 2 jaar hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:43 schreef Magneet het volgende:
welke Gijs heeftd an het laatste jaar nog niet van job gewisseld behalve ikke? Maar goed ik heb én een betere functie, én meer geld en een compleet andere type werk gekregen
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:03 schreef Strolie75 het volgende:
Eye-toy spelkaart geval op de PS3. Ziet er wel tof uit.
[afbeelding]
Ergens in een garagebox ofzo.. ach weet ook niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:21 schreef gijsje79 het volgende:
Hoe wil je dat dan doen B.
Je kan moeilijk zo'n auto in je tuin zetten.
Je moet de auto toch op zekers verzekeren en van APK voorzien.
Als je nou een eigen erf hebt kan je het nog wel doen, maar bij jou op de parkeerplaats gaat niet lukken.
ja maar je gaat (misschien ) weer wisselenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zit hier ook alweer 2 jaar hoor
tijd gaat hard
hey das toevallig, ik heb er net ook eentje geschrevenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Sollicitatiebrief af
m`n eerste ooit![]()
Ben tot nu toe altijd gevraagd
Dat is wel een optie.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ergens in een garagebox ofzo.. ach weet ook niet.
Gisteravond in 3 kwartier binnen gehaald.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:15 schreef gijsje79 het volgende:
Wou vanmorgen ook ff de demo downloaden van Bioshock.
Werkt die download niet.
Oh dat is toch al bijna 2 weken na halo3, tijd voor een ander spelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:24 schreef gijsje79 het volgende:
3 kwartier ook.
Ach zal vanavond wel ff kijken als ik er zin in heb.
Spel spreekt me zelf weinig aan.
Oja PGR4 is uitgesteld ze hebben het nu over 2 a 3 oktober.
Met Halo ben ik wel ff klaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat is toch al bijna 2 weken na halo3, tijd voor een ander spel![]()
Ik zit nog vol in Forza!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Met Halo ben ik wel ff klaar.![]()
Shirt aan heeft.
Gezien de releaselijst kunnen ze hem beter tot begin 2008 uitstellen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:24 schreef gijsje79 het volgende:
Oja PGR4 is uitgesteld ze hebben het nu over 2 a 3 oktober.
Nee joh.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:39 schreef Bastard het volgende:
Die onderste 2 lijken wel dezelfde game
Hij zou worden onthoofd op de grootte markt.. en terechtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee joh.
Bischop Muskens wil het woord 'God' vervangen door 'Allah.'
Ik mis de Middeleeuwen soms
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:12 schreef gijsje79 het volgende:
Zitten in die Orange Pack dan voor 3000 gamepoints aan achievements in.
Dan zit ik er wel aan te denken om hem te halen.
Weet ik niet, maar er zit wel dé beste door mensenhanden gecreeërde FPS in.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:12 schreef gijsje79 het volgende:
Zitten in die Orange Pack dan voor 3000 gamepoints aan achievements in.
Dan zit ik er wel aan te denken om hem te halen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:23 schreef QueenR het volgende:
hoe gaat het met je oog strol?
prima!quote:
Ach dat went wellicht nooit, maar het heeft ook zn voordelenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
prima!erge zin weer terug naar spanje te gaan
![]()
Single life bevalt me wel moet ik zeggen. Soms beetje eenzaam, maar dat was ik toch al gewend.
@strol, fijn om te horen! xx
Heb ik niet en geen zin om te betalen voor de ruimte.. ik heb hier een gig ruimte!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:16 schreef Magneet het volgende:
foto's pleur ik gewoon op me eigen site werkt net zo goed
xs.to werkt ook prima !quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb ik niet en geen zin om te betalen voor de ruimte.. ik heb hier een gig ruimte!
blijkbaar welquote:
echt een mini Btje he.quote:
Ze heeft meer weg qua uiterlijk van Tam denk ik.. maar haar gedrag is wel erg herkenbaar.. ineens dat woest zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:34 schreef QueenR het volgende:
[..]
echt een mini Btje he.Leuke foto!
ze lijkt ook veel op haar idd. Mooie combo gewordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze heeft meer weg qua uiterlijk van Tam denk ik.. maar haar gedrag is wel erg herkenbaar.. ineens dat woest zijn
Ja mooi is dat.. gisteren met Nasi en kroepoek.. maar dan wil zij alleen kroepoekjes eten "chippieees" . Nee jasmijn, eerst een hapje rijst en dan een kroepoekje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
ze lijkt ook veel op haar idd. Mooie combo geworden![]()
kleine woeste kindjes... hehe. dat gefrustreerde van ze soms he.![]()
Merlin is nu helemaal met het met een vorkje eten dus ook het broodje van een broodje shoarma moet met het vorkjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja mooi is dat.. gisteren met Nasi en kroepoek.. maar dan wil zij alleen kroepoekjes eten "chippieees" . Nee jasmijn, eerst een hapje rijst en dan een kroepoekje.
Dat begreep ze ook wel, maar was het inene zat om te vragen om de kroepoek en besloot ook dat ze geen rijst meer hoefde, dus veegt zo hard dat bord aan de kant. Met een gezicht van "dan niet!!"
Moet echt mn best doen om niet te lachen dan
Amber is iets knapper, maar die lijkt ook meer op mij
En nu ben je zeker bang dat we al het mooie eraf kijken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Amber is iets knapper, maar die lijkt ook meer op mij
Ik heb maar 1 foto van haar hier op mijn pc staan, dus daar moet je het dan mee doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
En nu ben je zeker bang dat we al het mooie eraf kijken?![]()
post eens een foto van d'r![]()
Ja, een Amber fotoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 foto van haar hier op mijn pc staan, dus daar moet je het dan mee doen
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:34 schreef Quinny het volgende:
B. ik vind jou altijd een beetje lijken op deze man uit everybody loves Raymond
[afbeelding]
En ik je weer op die foto zag moest ik er weer aan denken
Kan iemand die foto bewerken zodat hij kaal is?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:34 schreef Quinny het volgende:
B. ik vind jou altijd een beetje lijken op deze man uit everybody loves Raymond
[afbeelding]
En ik je weer op die foto zag moest ik er weer aan denken
Of we geven B. wat haarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kan iemand die foto bewerken zodat hij kaal is?
Dat Team Fortress 2 lijkt me leuk en lachen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar er zit wel dé beste door mensenhanden gecreeërde FPS in.
Net als forza ?:Dquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:28 schreef Strolie75 het volgende:
Die Bioshock demo...mijn hemel..het is wel een klaar hoor.
Nee joh. Dit is een single player belevenis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:31 schreef -Struikrover- het volgende:
Net als forza ?:D
Dat denk ik ook wel .. en over 2 a 3 weken kun je ze bij V&A goedkoop scoren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee joh. Dit is een single player belevenis.
Die game verkoop ik nooooooooooooooooooooit. Wil nu zelfs een limited edition!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:06 schreef Bastard het volgende:
Dat denk ik ook wel .. en over 2 a 3 weken kun je ze bij V&A goedkoop scoren.
Ook ja. Maar dat heb ik al eerder beleeft. En voor de volledige belevenis moet je van MP houden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
Belevenis.
Halo dat is een belevenis.![]()
Ja Gijs., Tis een mooi spel.. maar als je vaak een spel hyped gaat het effect er een beetje vanafquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die game verkoop ik nooooooooooooooooooooit. Wil nu zelfs een limited edition!
Gister twee keer de demo gespeeld. En mijn allah, wat een spel! Alleen de demo bood al sommige van de meest fantastische game-ervaringen in mijn leven. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen met dit spel de hemel in te prijzen.
- Erachter komen dat het begin filmpje niet is vastgelopen, maar dat het spel is begonnen.
- De eerste aanblik van Rapture.
- De aandacht aan details als reclames en hornamenten om een geloofwaardige wereld te creeëren.
- De enge sfeer vanaf het eerste moment dat je aankomt.
- De stemmen en muziek op de achtergrond. Creepy.
- etc, etc, etc...
GOTY...nu al.
De demo nog niet gespeeld???????????quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
Belevenis.
Halo dat is een belevenis.![]()
Moet de demo nog checken
Volgens de maker is alleen het eerste level lineair, en hebben ze in aantal zaken verandert voor de demo (bijvoorbeeld dat je al snel het machinegeweer krijgt). Latere levels zijn meer plaatsen in Rapture die zich geleidelijk openen. Beetje meer Metroid-achtig zeg maar. Eerste reviews spreken van een spelduur van meer als 20 uur als je alles wilt doen/zien. Dus dat zit ook wel goed.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:14 schreef Bastard het volgende:
Ja Gijs., Tis een mooi spel.. maar als je vaak een spel hyped gaat het effect er een beetje vanaf
Details zijn cool gedaan, een ruimte waar je misschien maar 20 seconden bent in het hele spel is al zo mooi gemaakt, ongekend. Sfeer is lekker, de muziek is goed.. tis ongekend ja.
Maar wel liniear en dat is jammer.
Mag ik hem quoten?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil Bioshock, en als ik die de rest van het jaar speel is het ook goed!
Nee vanochtend ff gedownd had hem zo binnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
De demo nog niet gespeeld???????????
Ja hoor Gijs. Maar als ik hem heb uitgespeeld koop ik natuurlijk een nieuw spel. Maar ik ga me niet haasten om bijvoorbeeld de release van Half Life 2 te halen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |