Moet bij jou ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:38 schreef Bastard het volgende:
Je bent ook de enige die ik ken waarbij je moet aangeven aan welke kant je gaat inhalen, de rest maakt gewoon ruimte![]()
tuurlijk wel, gewoon regelmatig achter je kijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet bij jou ookook jij rijd met de bumper cam en ziet het niet als er iemand naast je zit
![]()
mondquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef kepler het volgende:
[..]
tuurlijk wel, gewoon regelmatig achter je kijken
Zit met sp erbij op 78 uurquote:Total Online Racing Time: 9h08:30
Number of Races: 91
1st Place Finishes : 31
2nd Place Finishes : 28
3rd Place Finishes : 17
Ik rij niet met de bumpercam manquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet bij jou ookook jij rijd met de bumper cam en ziet het niet als er iemand naast je zit
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik rij niet met de bumpercam man
Die andere waarbij je een achteruikijkspiegel hebt is relaxter namelijk.. dan weet je waar de ander zit... moet je ook eens proberen
quote:
Leuke film he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:40 schreef Bastard het volgende:
Gister Hot fuzz gezien, de leukste humor film in tijden![]()
Ook eenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:58 schreef kepler het volgende:
[..]
zeker, alhoewel ik shaun of the dead leuker vond
Over 6 weken heb ik mischien wel vakantiequote:'Uitstoot asfaltcentrale APM moet omlaag'
door Adri Klinkenberg
Woensdag 8 augustus 2007 - DEN HAAG/BERGEN OP ZOOM - Het provinciebestuur van Noord-Brabant heeft de Asfalt Productie Maatschappij (APM) aan de Van Konijnenburgweg in Bergen op Zoom te soepele luchtvervuilingsnormen opgelegd.
Dit vindt Mobilisation for the Environment uit Nijmegen. Deze milieuclub voert momenteel bij de Raad van State een rechtszaak tegen de nieuwe milieuvergunning die het provinciebestuur aan de asfaltproducent heeft gegeven.
Noord-Brabant erkent dat de uitstootnorm voor het broeikasgas zwaveldioxide versoepeld is in vergelijking met de vorige vergunning. Deze verruiming heeft echter te maken met het recyclen van oud asfalt wat door de provincie wordt gezien als een belangrijke activiteit en waar het milieu ook mee wordt geholpen.
Als wordt vastgehouden aan de vorige strenge eis voor zwaveldioxide kan APM volgens de provincie oud asfalt niet recyclen.
Na de bezwaren van de vereniging uit Nijmegen scherpte de provincie wel de eis voor het broeikasgas stikstofdioxide aan. Die was ten onrechte verruimd. Uitspraak van de Raad van State over de vergunning voor Asfalt Productie Maatschappij wordt binnen zes weken gedaan.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:09 schreef Magneet het volgende:
volgens mij heeft QueenR een virus te pakken
Godver wat een lekker wijfquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:02 schreef QueenR het volgende:
hoi hoi!
hier alvast de enige 4 vakantiefoto's waar ik op sta
in mijn zwembad
[afbeelding]
en nogmaals
[afbeelding]
In benalmadena, heel mooi stadje
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |