Kan aan mij liggen hoor, maar vorig jaar had je ook zo ongeveer de helft wietverslaafd....quote:Op donderdag 4 december 2008 00:29 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Nu heb je alleen maar van die dooie lui ertussen zitten waarvan de helft wietverslaafd.
ik weet wel dat jasper (die dude met die piercings) gewoon weer in z'n ouwe leventje is teruggevallen, zie em regelmatig op feestjes en daar is ie wel naar de klote.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:00 schreef Rudieh het volgende:
ik wil weten hoe het met Dennis uit seizoen 2007 gaat
er moet toch wel iemand zijn die hem (desnoods via via) kent en kan vertellen hoe het anno 2008 met hem gaat?
Deze ochtend staat nu op de sitequote:Op dinsdag 9 december 2008 00:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wanneer komt nummer 6 online?
Ik ook, het is niet echt dinsdagochtend meerquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:00 schreef Sethje het volgende:
wacht op afl 6
Jet is tofquote:Op zondag 7 december 2008 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Wat is die heroinejunk een ontzettende pauper zeg
Idd luie stagiaires daar!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ook, het is niet echt dinsdagochtend meer
ookal veel geprobeerd, maar het is best te doen hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:50 schreef arneaux het volgende:
Hoe vergroot je dat afspeelvenster bij afkicken.bnn.nl? want ik ga dus niet op zo een klein venster zitten kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |