quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:23 schreef ikJur het volgende:
komen die afleveringen nog op uitzendinggemist? Want ik zie alleen zoeen gare flashplayer op de bnn site.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:23 schreef -Peach het volgende:
[..]
![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=3977&md5=b96604582bfd8fa7d4707643425bb243
Tot nu toe vind ik het nog niet zo. Jet is irritant druk! En die andere vrouw verdrinkt nu in zelfmedelijden ipv in alcoholMaja, tis dan ook moeilijk om af te kicken, hopelijk hoef ik t nooit mee te maken
http://player.omroep.nl/?aflID=8253695 (aflevering 1) en dan verder naar de volgende afleveringen via 'Meer afleveringen'.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:24 schreef ikJur het volgende:
[..]
De link naar het door u opgevraagde document werkt niet. Wacht 10 seconden om naar de homepage van Uitzending Gemist te gaan of klik hier.
ja had em al gevonden ze hebben een nieuw item aangemaakt ofzo want er staat 2 keer afkicken inquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:43 schreef Veerboot het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=8253695 (aflevering 1) en dan verder naar de volgende afleveringen via 'Meer afleveringen'.
Die gast die later terugkwam en nog verder heen was dan voor het programma? Bedoel je die met dat plofje?quote:Op woensdag 19 november 2008 09:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die panneria, wat een waardeloos idee. Veel te complex, veel te veel. Hij wil van alles doen met die pannekoeken, dan kan je toch niet snel zijn. Ik snap niet dat hij daarmee gewonnen heeft.
Verder over het programma, Wat een sjappies allemaal. Waar zijn de echte interssante mensen. Zoals die kale gast van vorig jaar en die ene gast die afentoe nog een plofje rookte. Ik vind het maar een stelletje no-no's
Dat was toch die Dennis? Die zit er zwaar aan denk ik.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die gast die later terugkwam en nog verder heen was dan voor het programma? Bedoel je die met dat plofje?
Ik denk dat die inmiddels een zware criminele basejunk is.
Ja die, Maurice ofzo?quote:Op woensdag 19 november 2008 09:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die gast die later terugkwam en nog verder heen was dan voor het programma? Bedoel je die met dat plofje?
Ik denk dat die inmiddels een zware criminele basejunk is.
Wachten tot 'ie op TV komt/ geweest isquote:Op woensdag 19 november 2008 12:00 schreef arneaux het volgende:
IS er ook een mogelijkheid om afl 3 niet in zon klein playertje te zien? Zoiets moet toch ook gewoon op fullscreen kunnen lijkt me.
En ook toen hij allemaal mensen ging bellen om te vragen of ze hem op wilde halen "Je komt me nu ophalen", "Je komt godverdomme nu ja".quote:Op maandag 24 november 2008 16:39 schreef Bellic het volgende:
Als je nu niet op rot (oid) sla ik die paar tandjes van je ook nog uit je bek ~ Dennis tegen dat heroinehoertje
Hahah ja schitterend. Na een tijd dacht z'n vriendin ook: En nu kappen met die zakelijke onzin. Gert-Jan is iig okayquote:Op maandag 24 november 2008 18:24 schreef smesjz het volgende:
Net ff aflevering #4 gekeken. Op het einde ook wel grappig dat die Gert-Jan met z'n vrouwtje over zijn zakelijke belastingaangifte praat terwijl een ander aan z'n ouders vraagt of ze alle drugs rotzooi uit z'n kamer willen verwijderen
En wat een figuur ook die Dennis. Grote bek, kleine hartje.
Mwah ben ik het niet mee eens, als je in de bak gaat omdat je eigen moeder zich niet veilig voelt en hij haar wil aanvallen dan heb ik zo mijn twijfels daarover. Ik had hem er al uitgehaald als ik de leiding was. Die fysieke dreiging die er van hem uit gaat door zijn gedrag kun je in zo'n groep niet hebben, zelf denk ik ook dat de drugs (wiet) niet zijn grootste probleem is. Ik vind het maar een droevige gast die echt bijna letterlijk de hele tijd uitschreeuwt: AANDACHT AANDACHT.quote:Op maandag 24 november 2008 18:24 schreef smesjz het volgende:
En wat een figuur ook die Dennis. Grote bek, kleine hartje.
oh is die ook nog terug te zien?quote:Op woensdag 3 december 2008 01:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat een verslavend progammaIk ben nu de eerste serie maar aan het kijken.
Alleen jammer dat ze die terugblik uitzending niet online hebben gezetquote:Op woensdag 3 december 2008 01:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat een verslavend progammaIk ben nu de eerste serie maar aan het kijken.
http://player.omroep.nl/?aflID=5225019 bedoel je?quote:Op woensdag 3 december 2008 07:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze die terugblik uitzending niet online hebben gezet
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:54 schreef Veerboot het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=5225019 bedoel je?
die kan nog komen denk ik, in de oude series zijn in aflevering 6 nog filmpjesquote:Op woensdag 3 december 2008 18:29 schreef boesboes123 het volgende:
bedoel je andy? het viel me op dat van hem als enige geen filmpje van is over zn dagelijks leven thuis.
Die Annelies wentelt zich idd erg in haar zelfmedelijden.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef LoudGirl het volgende:
Ik heb de indruk dat de dames zichzelf veel zieliger vinden dan de jongens.
als het op http://afkicken.bnn.nl niet lukt kun je nog www.uitzendinggemist.nl proberenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef LoudGirl het volgende:
Het lukt trouwens niet om op internet de volgende aflevering uit te kijken. Tegen het einde klapt de verbinding er steeds uit. En ik ben toch wel heel benieuwd hoe Edy & Co gaan reageren op het bierincident.
Ja, maar veel minder grappig.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:36 schreef Bigfoot414 het volgende:
In deze serie zitten ook wel een paar erge gevallen hoor, net als vorig jaar.
Nou ja, afkicken van heroine, alcohol en pijnstillers is wel even wat anders dan afkicken van wiet.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef LoudGirl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |