onzinquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Base(coke) is dus ook niet lichamelijk verslavend, maar wel geestelijk en als je dat 1 keer gebruikt, ben je in principe afgeschreven
quote:
http://www.jellinek.nl/drugsvoorlichting/matrix-sub.php?m=drugsvoorlichting&r=2&s=4quote:Geestelijke verslaving kan heel sterk zijn. Als de basecoke uitgewerkt is (na 5 minuten) voelt de gebruiker zich zo vervelend dat de kans groot is dat hij onmiddellijk weer gaat gebruiken. Hij gaat door totdat hij volledig uitgeput is.
Crack of basecoke is een bewerkte vorm van cocaïne. De bewerking is nodig om de cocaïne rookbaar te maken. De bewerking gebeurt met met maagzout of met amonia. (zie verder bij soorten)
Die gevallen bestaan inderdaad. Je hebt ook mensen die vallen van 7 hoog naar beneden en staan weer op.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:21 schreef Yorrit het volgende:
de kans ja..
ik ken gevallen die daar niet mee in overeenstemming zijn.
zeggen dat je na 1 keer dus verloren bent is onzin
idd, nergens voor nodigquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:22 schreef JohnDope het volgende:
Crack is gewoon iets dat iedereen zou moeten laten.
In principe is alle drugs nergens voor nodig, maar crack is extra gevaarlijk, omdat heel veel mensen cocaïne snuiven en dan is de overstap naar crack heel klein.quote:
ze kunnen zeker een doel dienenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
In principe is alle drugs nergens voor nodig,
dat valt wel mee. bij de meeste mensen heeft crack toch een reputatie als junkie/neger drug, dus de gemiddelde cokegebruiker zal het nooit gebruikenquote:maar crack is extra gevaarlijk, omdat heel veel mensen cocaïne snuiven en dan is de overstap naar crack heel klein.
Naïef tot in den kist.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:31 schreef Yorrit het volgende:
dat valt wel mee. bij de meeste mensen heeft crack toch een reputatie als junkie/neger drug, dus de gemiddelde cokegebruiker zal het nooit gebruiken
wat niet helemaal klopt want er is geen gemiddelde cokegebruikerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:31 schreef Yorrit het volgende:
dus de gemiddelde cokegebruiker zal het nooit gebruiken
ik denk inderdaad wel dat er meer verschillende types mensen coke hebben gebruikt, dan dat er verschillende types mensen cola hebben gedronken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:34 schreef Yorrit het volgende:
[..]
wat niet helemaal klopt want er is geen gemiddelde cokegebruiker
heel klein is erg overdreven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
In principe is alle drugs nergens voor nodig, maar crack is extra gevaarlijk, omdat heel veel mensen cocaïne snuiven en dan is de overstap naar crack heel klein.
Grote onzin gozer. Verschil tussen een snuif en basen is heel erg groot. En de stap dus ook. Voor weldenkende mensen in ieder geval.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
In principe is alle drugs nergens voor nodig, maar crack is extra gevaarlijk, omdat heel veel mensen cocaïne snuiven en dan is de overstap naar crack heel klein.
Alle negerts zijn aan de crack!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:31 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ze kunnen zeker een doel dienen
[..]
dat valt wel mee. bij de meeste mensen heeft crack toch een reputatie als junkie/neger drug, dus de gemiddelde cokegebruiker zal het nooit gebruiken
Arme Dennis? Ik herinner me nog de aflevering waarin hij met een big smile stond op te biechten (aan zijn vriendin?)wanneer hij onder de invloed/dronken was geweest en/of daarover gelogen had. Hij vind zichzelf wel super stoer zo geloof ik en liegt alles bij elkaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:28 schreef minilotje het volgende:
En arme, arme Dennis. Natuurlijk allemaal z'n eigen schuld, maar dat maakt het niet minder vervelend.
Mja, en dat zorgt ervoor dat -ie enorm kloteleven heeft. En dat vind ik best vervelend voor 'm.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Arme Dennis? Ik herinner me nog de aflevering waarin hij met een big smile stond op te biechten (aan zijn vriendin?)wanneer hij onder de invloed/dronken was geweest en/of daarover gelogen had. Hij vind zichzelf wel super stoer zo geloof ik en liegt alles bij elkaar.
Vond haar inderdaad ook echt vreselijk... Lekkere kak madam... Komt ze daar aanzetten met haar grote slee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef minilotje het volgende:
Ik had tijdens het programma vooral steeds de behoefte om het hoofd van leidster Edy eraf te trekken.![]()
God, ik ben helemaal niet moeilijk of anti-autoritair, maar alleen al kijken naar de manier waarop die Edy met de afkickers communiceerde bracht echt het slechtste in me naar boven. Wát een nare vrouw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |