Als je je al door Jet laat tegenhouden, mag ik toch hopen dat hij zich express liet tegen houden ja.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:28 schreef Flyduck het volgende:
Je moet gewoon ff inzoomen tot 200%, dan heb je wel redelijk groot beeld.
Die andy is trouwens een raar ventje,.. net doen alsof ie dennis wil aanvallen maar je zag aan zijn bewegingen dat hij niets durfde te doen.
Ja anneke omfg hotquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:47 schreef MikeyMo het volgende:
In seizoen een zit die Anneke, die meid is best ok
Beetje babyvet
Hoe ik het altijd doe:quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:50 schreef arneaux het volgende:
Hoe vergroot je dat afspeelvenster bij afkicken.bnn.nl? want ik ga dus niet op zo een klein venster zitten kijken?
Ik denk dat ze een beetje is geinstrueerd door dat afkickteam. Om het juist zo hard en confronterend te brengen.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:41 schreef Manu82 het volgende:
Die moeder was wel een bitch...........
Nee, het moet confronterend zijn, maar niet kwetsend en je zag ook dat hij er juist boos om werd en dat lijkt me niet de bedoeling. Volgens mij was het altijd de bedoeling dat je ouders blij zijn dat je er nu iets aan doet..quote:Op woensdag 10 december 2008 08:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een beetje is geinstrueerd door dat afkickteam. Om het juist zo hard en confronterend te brengen.
Dat vraag ik me nu dus ook af, wat is precies de behandelaanpak van dat team?quote:Op woensdag 10 december 2008 08:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, het moet confronterend zijn, maar niet kwetsend en je zag ook dat hij er juist boos om werd en dat lijkt me niet de bedoeling. Volgens mij was het altijd de bedoeling dat je ouders blij zijn dat je er nu iets aan doet..
Jouw beeld van de realiteit klopt dan ook sowieso niet. Goed dat programma's zoals dit het misschienquote:Op woensdag 10 december 2008 09:01 schreef MikeyMo het volgende:
Over het algemeen had ik verwacht dat het afkicken veel zwaarder zou zijn; trillende mensen in een hoek en zo, maar dat viel reuze mee...
Hij zei eerder in zijn levensverhaal dat zijn ouders ook een van de oorzaken van zijn probleem zijn, doordat hij werd verafschuwd en zelfs verbannen werd van zijn famillie en later zelfs zijn dochter..quote:Op woensdag 10 december 2008 08:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, het moet confronterend zijn, maar niet kwetsend en je zag ook dat hij er juist boos om werd en dat lijkt me niet de bedoeling. Volgens mij was het altijd de bedoeling dat je ouders blij zijn dat je er nu iets aan doet..
mjah als ik die junks zie basen in portiekjes op de Prins Hendrikkade en ze op Tv voor het oog van heel Nederland wel iemand voor 10 euro afzuigen en het junkie-relaas zie in Christiane F, Requiem for a dream en basketball diaries dan strookt dat inderdaad niet met deze junks. Alleen die Heroinechick komt in de buurt...quote:Op woensdag 10 december 2008 09:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jouw beeld van de realiteit klopt dan ook sowieso niet. Goed dat programma's zoals dit het misschien
enigzins bijstellen.
Teveel TV dus.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mjah als ik die junks zie basen in portiekjes op de Prins Hendrikkade en ze op Tv voor het oog van heel Nederland wel iemand voor 10 euro afzuigen en het junkie-relaas zie in Christiane F, Requiem for a dream en basketball diaries dan strookt dat inderdaad niet met deze junks. Alleen die Heroinechick komt in de buurt...
Komt ook omdat veel junks 'slechts' verslaafd zijn aan wiet. Heroine en alcohol zijn volgens mij lichamelijk iets moeilijker om vanaf te kicken...quote:Op woensdag 10 december 2008 09:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mjah als ik die junks zie basen in portiekjes op de Prins Hendrikkade en ze op Tv voor het oog van heel Nederland wel iemand voor 10 euro afzuigen en het junkie-relaas zie in Christiane F, Requiem for a dream en basketball diaries dan strookt dat inderdaad niet met deze junks. Alleen die Heroinechick komt in de buurt...
Klopt ja, die alcoholchick loopt wel telkens te klagen en bij Jet zie je het heroine gebruik er ook aan af...quote:Op woensdag 10 december 2008 09:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Komt ook omdat veel junks 'slechts' verslaafd zijn aan wiet. Heroine en alcohol zijn volgens mij lichamelijk iets moeilijker om vanaf te kicken...
Nogal. Wat een kouwe kak. "Ik heb je lief" kon er nog net vanaf, met Gods gratie uiteraard.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:41 schreef Manu82 het volgende:
Die moeder was wel een bitch...........
Die bolle was juist wel erg gaaf. Een echte brulbuffel, jammer dat ie eruit ligt. Alleen wel een beetje ADHD patiënt volgens mij.quote:Op woensdag 10 december 2008 06:43 schreef Specularium het volgende:
Blij dat die bolle teringlijer eruit ligt.
Ligt er ook een beetje aan hoe de boel opgezet is door de programma makers. Ik meen mij te herinneren dat erbij die vorige serie ook familie leden bot in de uitzending kwamen terwijl ze dat niet zo bedoelden.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogal. Wat een kouwe kak. "Ik heb je lief" kon er nog net vanaf, met Gods gratie uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |