orkanen zijn zoooo overratedquote:
hell yeah!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:37 schreef ETA het volgende:
gett'n ready for a wild night out morgen , Karaoke baby!!!
dan gaat datquote:
toch niet echt op hè?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:23 schreef DaFan het volgende:
ETA P.I.M.P.
Hey crossiequote:
Leuk zijn ze he?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:40 schreef Qunix het volgende:
Ergens in me bookmarks had ik nog javascriptjes![]()
Bevalt het?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:45 schreef donald_dick het volgende:
ik ben nu officieel 2 dagen op stage
tevens tvp
het gaat ze gangetje. ghad van te voren een planning gemaakt, maar die klopt nu al van geen kant, want ik nu al 2 maanden voorquote:
dus nu de komende twee maanden ga je actief hier aanwezig zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het gaat ze gangetje. ghad van te voren een planning gemaakt, maar die klopt nu al van geen kant, want ik nu al 2 maanden voor
hehe, jullie kennen blijkbaar de taiwanese variant van Karaoke nog nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan gaat dat
[..]
toch niet echt op hè?!![]()
actief koffie halenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus nu de komende twee maanden ga je actief hier aanwezig zijn?
Dit is geen bagger topic... En het feit dat wij wel werkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:38 schreef ETA het volgende:
jullie baggeren erg weinig voor stagaires..........
hmmm.... volgens mij was het een ongeschreven regel dat een stagair voor max 2 uur per dag hard aan het werk mag zijn...... en baggeren, dat hoort erbij, net tot het randje gaan totdat crossover langskomtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dit is geen bagger topic... En het feit dat wij wel werken![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dit is geen bagger topic... En het feit dat wij wel werken![]()
Dan red ik het hier nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:51 schreef ETA het volgende:
[..]
hmmm.... volgens mij was het een ongeschreven regel dat een stagair voor max 2 uur per dag hard aan het werk mag zijn...... en baggeren, dat hoort erbij, net tot het randje gaan totdat crossover langskomt
maar in je 1tje hele topics vol kwakken met zooi is ook zo lastig, en mijn fotoarchieven kennen ook een limiet.......
Ik ben er ook, maar ik bagger niet mee!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er nog, ik bagger nog ff mee de komende 2 weken![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:53 schreef Qunix het volgende:
Al mijn postings zijn kwaliteitsposts.
ja, daar heb ik ook last vanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:53 schreef Qunix het volgende:
Al mijn postings zijn kwaliteitsposts.
quote:
neequote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[afbeelding] en mijn post niet...?
en ik maar denken dat we vrienden waren..quote:
fooled ya!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en ik maar denken dat we vrienden waren..[afbeelding]
is goed, ga je gang, post hem maarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaalIk kom hier ook nog ff een kwaliteitspost plaatsen
uhm... dat was 'em alquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is goed, ga je gang, post hem maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |