![]()
moussy
Heb eergisteren ook de kracht van het blauwe flesje verkondigd. En dat terwijl ik niet eens een vaatwasser heb. Ja.... mijn man
![]()
Hier na 3 dagen geen internet behoorlijke ontwenningsverschijnselen
![]()
. Nee, we hebben een leuk en druk weekend achter de rug. Ik zag dat de meerderheid hier ook een drukke zondag gehad heeft in Utrecht. Mooie foto's hoor.
Zaterdag ben ik gaan shoppen voor Fleur. Ze zal as. zondag dan ook stierlijk verwend worden met:
Dora-dingen, My little pony-dingen, een mini-electric en uiteraard veel slingers, balonen en vlaggen. Deze week nog de boodschappen doen en dan ben ik er helemaal klaar voor (als het huis opgeruimd en schoon is)
Zondag naar het strand gefietst hier en hebben daar de middag doorgebracht. Nadat ik eerst met twee kinders met de fiets was gevallen. Gelukkig in het zand, maar ik ben in elk geval bont en blauw. En wat was ik blij dat ik die moederfiets heb. Maud raakte alleen het scherm en Fleur bleef netjes in d'r stoeltje hangen. Het was super. Maud heeft zand geproeft en Fleur garnalen gevist.
Gisteren zijn we naar Plopsaland geweest. Het was super
![]()
. Fleur was door het dolle heen en is overal in en op geweest met papa of mama. Alleen de grote zweefmolen mocht ze niet in, maar verder hebben we alle achtbanen enz. gehad. Het enige nadeel vond ik de prijs. Jeetje daar loop je echt op leeg. Waren in totaal bijna 150 euro kwijt. En dan was Maud nog gratis. Pffff. Maar, goed. De volgende keer gaat er een grote koelbox met eten mee en dan krijgen ze een ijsje op het park en that's it. Dan ben je nog veel geld kwijt, maar gelukkig gaan we pas weer als Maud meer dan 1 meter is.
hihi BE.... dat is snel...
edit: zie dat ik een nieuw stopwoord heb.... maar het was super