abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52161354
en hier weer verder..

[ Bericht 68% gewijzigd door Vicky op 07-08-2007 12:14:11 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_52161380
Nou moe, weer zo'n zon- en regenbankje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_52161400
ja uhhh wat moest ik er dan van maken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_52161418
iets originelers
pi_52161454
hmm ik ben niet zo creatief....

en daarbij, ik word seniel geloof ik. Ik heb daarstraks de dweil uit de wasmand gehaald. Wil ik gaan dweilen, kan ik dat hele ding niet meer vinden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_52161490
Daar heb je het al: Het seniele dweilenbankje!
Dat trekt vast een hoop kijkers.
pi_52161550
whahahahaha... das waar..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_52161678
Saartje
pi_52161782
Hebbem!!

* Vicky gaat even dweilen en dan douchen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:16:21 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_52162417
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:30:47 #11
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52162782
Nou heb ik zo'n flesje, heet het bankje niet eens het blauwe-flessen-mutsen-bankje....
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_52162904
Nou, ik was net bij de supermarkt en toen dacht ik "zál ik..." ook zo'n flesje kopen dus. Maar het ging me net iets te ver
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_52162943
ik zal wel ff een pmmetje sturen om de naam van het bankje te laten veranderen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:45:19 #14
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_52163168
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:35 schreef Igraine het volgende:
Nou, ik was net bij de supermarkt en toen dacht ik "zál ik..." ook zo'n flesje kopen dus. Maar het ging me net iets te ver
Ik stond er ook mee in mijn handen, maar heb hem maar teruggelegd. Mijn vaatwasser staat namelijk nog niet eens aangesloten (afvoerslang is te kort )
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:49:10 #15
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_52163271
Haha, ik stond er net ook mee in mijn handen! Heb hem ook weer teruggelegd omdat ik eigenlijk geen problemen met m'n vaatwasser heb.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:01:44 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52163635
pi_52163670
Thanx BE
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:02:58 #18
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52163681
moussy

Heb eergisteren ook de kracht van het blauwe flesje verkondigd. En dat terwijl ik niet eens een vaatwasser heb. Ja.... mijn man

Hier na 3 dagen geen internet behoorlijke ontwenningsverschijnselen . Nee, we hebben een leuk en druk weekend achter de rug. Ik zag dat de meerderheid hier ook een drukke zondag gehad heeft in Utrecht. Mooie foto's hoor.

Zaterdag ben ik gaan shoppen voor Fleur. Ze zal as. zondag dan ook stierlijk verwend worden met:
Dora-dingen, My little pony-dingen, een mini-electric en uiteraard veel slingers, balonen en vlaggen. Deze week nog de boodschappen doen en dan ben ik er helemaal klaar voor (als het huis opgeruimd en schoon is)

Zondag naar het strand gefietst hier en hebben daar de middag doorgebracht. Nadat ik eerst met twee kinders met de fiets was gevallen. Gelukkig in het zand, maar ik ben in elk geval bont en blauw. En wat was ik blij dat ik die moederfiets heb. Maud raakte alleen het scherm en Fleur bleef netjes in d'r stoeltje hangen. Het was super. Maud heeft zand geproeft en Fleur garnalen gevist.

Gisteren zijn we naar Plopsaland geweest. Het was super . Fleur was door het dolle heen en is overal in en op geweest met papa of mama. Alleen de grote zweefmolen mocht ze niet in, maar verder hebben we alle achtbanen enz. gehad. Het enige nadeel vond ik de prijs. Jeetje daar loop je echt op leeg. Waren in totaal bijna 150 euro kwijt. En dan was Maud nog gratis. Pffff. Maar, goed. De volgende keer gaat er een grote koelbox met eten mee en dan krijgen ze een ijsje op het park en that's it. Dan ben je nog veel geld kwijt, maar gelukkig gaan we pas weer als Maud meer dan 1 meter is.

hihi BE.... dat is snel...

edit: zie dat ik een nieuw stopwoord heb.... maar het was super
pi_52163762
Ik zou die blauwe flesjes fabrikant maar eens mailen Die zal wel versteld staan van de afname deze week.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_52163937
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:02 schreef chacama het volgende:

Heb eergisteren ook de kracht van het blauwe flesje verkondigd. En dat terwijl ik niet eens een vaatwasser heb. Ja.... mijn man
Misschien wast je man nog beter na gebruik van het blauwe flesje... je weet maar nooit... .

Uhm Vicky, je had in het vorige topic nog verkondigd dat er dan minstens een plaatje van het blauwe flesje in de OP moest, staat 'ie er niet in... . Hehe.
Ik ben een partij muffins aan het maken, lief wil morgen trakteren op zn werk en ik heb een verjaardagscadeautje voor hem gekocht .
Fake it till you make it...
pi_52163992
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:11 schreef Nijna het volgende:

[..]

Misschien wast je man nog beter na gebruik van het blauwe flesje... je weet maar nooit... .

Uhm Vicky, je had in het vorige topic nog verkondigd dat er dan minstens een plaatje van het blauwe flesje in de OP moest, staat 'ie er niet in... . Hehe.
Ik ben een partij muffins aan het maken, lief wil morgen trakteren op zn werk en ik heb een verjaardagscadeautje voor hem gekocht .
je hebt helemaal gelijk.. hij staat er in
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:21:34 #22
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52164217
ik heb niet eens een vaatwasser
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:22:12 #23
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52164237
En dan vinden jullie mij vertrut. Ik heb niet eens zo'n blauw flesje
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_52164280
ik heb een kapotte vaatwasser... maar heb de flesjes wel regelmatig gebruikt hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_52164289
Super Vicky (dat plaatje dan he, niet de kapotte vaatwasser!)
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')