niet afschaffen maar eens in de 3 jaar lijkt me prima , enquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:27 schreef Fiskus het volgende:
Als we de APK afschaffen, krijgen we timboektoe taferelen![]()
3 jaar is een te groot interval, zéker voor oudere auto's.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:32 schreef Antal het volgende:
[..]
niet afschaffen maar eens in de 3 jaar lijkt me prima , enis altijd goed
Ik heb ook elke week een lekkere studente op mn motorkap liggen, maar wat dat met lampjes te maken heeft vat ik even niet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:32 schreef Biogarde het volgende:
Ze zouden een regel moeten verzinnen op fietsen
Heb wekelijks weer zo'n kutstudent op m'n motorkap liggen omdat 'ie te achterlijk is om z'n lampjes te maken![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb ook elke week een lekkere studente op mn motorkap liggen, maar wat dat met lampjes te maken heeft vat ik even niet!
Sorry vroeg me al af waar het topic was gebleven in My Active Topicsquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb ook elke week een lekkere studente op mn motorkap liggen, maar wat dat met lampjes te maken heeft vat ik even niet!
Rooie lampjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
2 kale bandenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:09 schreef Antal het volgende:
kolere tering.. bellen ze net op.. ja meneer blavblablablablalabl dat komt dan totaal op 186 euro..
FUCK !! 186 fokking euro voor zo'n kut controle.. kutzooi
¤ 186 euro voor een APK keuring???? Dat is een beetje erg veel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:09 schreef Antal het volgende:
kolere tering.. bellen ze net op.. ja meneer blavblablablablalabl dat komt dan totaal op 186 euro..
FUCK !! 186 fokking euro voor zo'n kut controle.. kutzooi
Ja klopt, maar natuurlijk zaten er her en der weer gebreken (zie vorige post) en moest het onboard computer management systeem opnieuw ingelezen worden. om mijn kleppen goed af te stellen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:23 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
¤ 186 euro voor een APK keuring???? Dat is een beetje erg veel.
Een normale garage zal om en nabij de 50 euro vragen voor een APK!
Dit klopt niet. Je laat je echt naaien hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:30 schreef Antal het volgende:
[..]
Ja klopt, maar natuurlijk zaten er her en der weer gebreken (zie vorige post) en moest het onboard computer management systeem opnieuw ingelezen worden. om mijn kleppen goed af te stellen..
![]()
![]()
en je wilt graag gen..... wordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:39 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb ook een auto.
Wat zou er niet aan kloppen.? Ok het zijn misschien niet de kleppen maar wel iets met het motormanagement.. ik weet niet meer wat precies..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Je laat je echt naaien hoor.
Wat is het merk van je barrel? Deawoo of Kia!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:45 schreef Antal het volgende:
[..]
Wat zou er niet aan kloppen.? Ok het zijn misschien niet de kleppen maar wel iets met het motormanagement.. ik weet niet meer wat precies..
Hij reed zowieso al klote soms.. dan leek het net of ik op 3 cilinders reed ipv 4.. en starten in de winter was helemaal een drama..
Of voor de APK een grote beurt geven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Juist dan zou je er toch rekening mee houden dat er wellicht extra kosten aan zitten te komen..
Alleen benzine auto's (om de 2 jaar).quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:29 schreef Biogarde het volgende:
Willen ze toch verlengen naar 3 jaar? Ook bij oude auto's?![]()
Bougiekabels die niet lekker vast zitten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:45 schreef Antal het volgende:
[..]
Wat zou er niet aan kloppen.? Ok het zijn misschien niet de kleppen maar wel iets met het motormanagement.. ik weet niet meer wat precies..
Hij reed zowieso al klote soms.. dan leek het net of ik op 3 cilinders reed ipv 4.. en starten in de winter was helemaal een drama..
slopel?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:40 schreef Arthur.Spooner het volgende:
M'n auto is inmiddels al een maand verlopen
Ik ben benieuwd wat het prijskaartje wordt van APK + grote beurt
Plus daarbij nog reparatie/vervangen van aandrijfas(sen)
Het zijn af en toe wel rammelbakken, dat geef ik toe, maar het rijd wel heerlijk...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef 1299 het volgende:
Hahah zal wel weer niet een Peugeot zijn hoor
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:40 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Plus daarbij nog reparatie/vervangen van aandrijfas(sen)
Volgens mij is een aandrijsaf niet zo duur, wel ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:17 schreef Antal het volgende:
[..]
kan je dan niet beter een andere gaan halen ?!
![]()
Toyota!!!quote:
Ook je aftandse Aygo niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Toyota!!!
Ooit een hele oude afstandse Starlet gehad maar geen enkele auto die daar aan kan tippen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |