niet afschaffen maar eens in de 3 jaar lijkt me prima , enquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:27 schreef Fiskus het volgende:
Als we de APK afschaffen, krijgen we timboektoe taferelen![]()
3 jaar is een te groot interval, zéker voor oudere auto's.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:32 schreef Antal het volgende:
[..]
niet afschaffen maar eens in de 3 jaar lijkt me prima , enis altijd goed
Ik heb ook elke week een lekkere studente op mn motorkap liggen, maar wat dat met lampjes te maken heeft vat ik even niet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:32 schreef Biogarde het volgende:
Ze zouden een regel moeten verzinnen op fietsen
Heb wekelijks weer zo'n kutstudent op m'n motorkap liggen omdat 'ie te achterlijk is om z'n lampjes te maken![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb ook elke week een lekkere studente op mn motorkap liggen, maar wat dat met lampjes te maken heeft vat ik even niet!
Sorry vroeg me al af waar het topic was gebleven in My Active Topicsquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb ook elke week een lekkere studente op mn motorkap liggen, maar wat dat met lampjes te maken heeft vat ik even niet!
Rooie lampjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
2 kale bandenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:09 schreef Antal het volgende:
kolere tering.. bellen ze net op.. ja meneer blavblablablablalabl dat komt dan totaal op 186 euro..
FUCK !! 186 fokking euro voor zo'n kut controle.. kutzooi
¤ 186 euro voor een APK keuring???? Dat is een beetje erg veel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:09 schreef Antal het volgende:
kolere tering.. bellen ze net op.. ja meneer blavblablablablalabl dat komt dan totaal op 186 euro..
FUCK !! 186 fokking euro voor zo'n kut controle.. kutzooi
Ja klopt, maar natuurlijk zaten er her en der weer gebreken (zie vorige post) en moest het onboard computer management systeem opnieuw ingelezen worden. om mijn kleppen goed af te stellen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:23 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
¤ 186 euro voor een APK keuring???? Dat is een beetje erg veel.
Een normale garage zal om en nabij de 50 euro vragen voor een APK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |