Watermeloen kan je ook nog uitpersen en opdrinken....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schijnbaar dus wel met Watermeloen?
Vertel eens?![]()
![]()
Ooooooooooooooooooooohhhhquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[afbeelding]
eens kijken of het lukt....
dit zagen wij dus elke avod vanaf ons bungalow.....![]()
![]()
das ook nuttigenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:32 schreef OA het volgende:
[..]
Watermeloen kan je ook nog uitpersen en opdrinken....![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das ook nuttigen
je lult je d'r weer mooi uit
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:42 schreef Shitonya het volgende:
als hij per ongeluk zichzelf in brand had gestoken was het mooier geweest
en dan te bedenken dat dat al sinds half 8 isquote:
Goeiemorgen in het vakantiefoto-topique.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:43 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:46 schreef OA het volgende:
En nu ga ik hard aan het werk!![]()
Ben ws wel tot 12u weg uit het topic....![]()
Zo druk op je werk of doe je alsof ^quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:46 schreef OA het volgende:
En nu ga ik hard aan het werk!![]()
Ben ws wel tot 12u weg uit het topic....![]()
Je bent hier duidelijk nieuwquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:49 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Zo druk op je werk of doe je alsof ^
Mja, maar omdat hij zei dat hij tot een uur of 12 niet meer zou reageren.. je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je bent hier duidelijk nieuw
Niemand hier heeft het druk op werk.
Ook al heeft OA aangekondigd dat ie het 10 keer drukker heeft op werk dan normaal, is het nog goed te doen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je bent hier duidelijk nieuw
Niemand hier heeft het druk op werk.
Ook al heeft OA aangekondigd dat ie het 10 keer drukker heeft op werk dan normaal, is het nog goed te doen
Dat zegt ie wel vaker, maar dan post ie om het kwartier dat ie het zo druk heeft of om de 10 min dat het wel meevaltquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:53 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Mja, maar omdat hij zei dat hij tot een uur of 12 niet meer zou reageren.. je weet maar nooit.
uhuh, weet je 't nuquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:53 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Mja, maar omdat hij zei dat hij tot een uur of 12 niet meer zou reageren.. je weet maar nooit.
ik heb het altijd zo druk, dat ik de hele dag de tijd heb om te fokken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:59 schreef Shitonya het volgende:
ohzo.. mja ik ken ook van die mensen..zeggen ze dat ze het zó druk hebben en vervolgens om de paar minuten toch blijven reageren -_-
Hoiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:59 schreef Shitonya het volgende:
ohzo.. mja ik ken ook van die mensen..zeggen ze dat ze het zó druk hebben en vervolgens om de paar minuten toch blijven reageren -_-
de afgelopen weken? buitenquote:
Dat is gewoon luiheidquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Ik had al 23 minuten ofzo niet gereageerd en toch was ik niet echt druk![]()
ja he....??? heb nog veel en veel meer...was echt onvergetelijk mooi....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:02 schreef vdvorst het volgende:
[..]
de afgelopen weken? buiten
En JJ, Geweldige foto's!!!
dit is nog niks.....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:05 schreef Shitonya het volgende:
juh, ik merk wel hoe snel het hier gaat. Als je dit allemaal kan volgen kun je haast niet lui zijn..
Heet jij Boem?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:02 schreef vdvorst het volgende:
[..]
de afgelopen weken? buiten
En JJ, Geweldige foto's!!!
vakantieperiode hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja das waar.....de goede oude tijd...
![]()
waarom een quote van mij dan?quote:
sterker nog, je hebt ze d'r bij die gaan alle topics terug- en nalezen...om maar niet lui te zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:05 schreef Shitonya het volgende:
juh, ik merk wel hoe snel het hier gaat. Als je dit allemaal kan volgen kun je haast niet lui zijn..
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja das waar.....de goede oude tijd...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |