Probeer m eens in een andere map te installeren dan bijvoorbeeld C:Program FilesWhatpulsequote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:34 schreef Bengeltje het volgende:
Ik krijg weer telkens die fout melding.
Dat mijn whatpuls versie niet overeen komt met de versie blabla.
Al 3 keer helemaal eraf en weer op nieuw erop.Snap echt niet wat er telkens fout gaat.
Mis zo wel heel veel toetsaanslagen.
oke, alles eraf en een ander plekje geven.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Probeer m eens in een andere map te installeren dan bijvoorbeeld C:Program FilesWhatpulse
Ze wachten op een reactie van jou.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:24 schreef jaapio1984 het volgende:
welkom welkom, waar bleven jullie zolang
Nog 6 dagen
Jaapio
JA die wil ik gaan starten... en die wil ik dan einde van het jaar of in de eerste week van het nieuwe jaar plaats laten vindenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:02 schreef casper4ever het volgende:
Welkom nieuwe members. Het gaat nog een keer helemaal goed komen, ja niet met mij maar toch. Die paar keys van mij schieten niet echt heel hard op. Maarjah beter iets dan niets he
.
Op moment ook bijna niemand op msn, komt wel weer na de vakanties waarschijnlijk. Wordt er meteen na 15 augustus weer een megapuls gestart, zo ja wanneer zal die dan zijn.
Doe die dan op 30 december, en dan wel mooie pulse van 1 miljard hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:05 schreef JortK het volgende:
[..]
JA die wil ik gaan starten... en die wil ik dan einde van het jaar of in de eerste week van het nieuwe jaar plaats laten vinden
Ja maar dan is er bijna niemand ofzo... moet wel gewoon op een dag zijn dat de meeste mensen kunnenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:37 schreef casper4ever het volgende:
[..]
Doe die dan op 30 december, en dan wel mooie pulse van 1 miljard he
Ja dat lijkt me een goede datumquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:21 schreef casper4ever het volgende:
9 januari, dan zijn de schoolvakanties e.d. ook afgelopen
Op een woensdag.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me een goede datum![]()
Op wat voor dag valt dat?
Op zich wel mooi als de miljard te halen isquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:20 schreef joopsim het volgende:
Laten we eerst een weekje of 2 kijken hoe de normale output is voor we weer een nieuwe megapulse starten.... beetje normaal in lopen op die polen kan ook geen kwaad lijkt me... ik ga in ieder geval geen half jaar op een mega pulse wachten....
Ghehe, dat vroeg ik me ook af inderdaad...quote:Waarom staat er op de teams pagina dat we 980 members hebben, maar op de Fok! pagina dat we er 1033 hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |