deel van de bus afzetten bij rustige tijden?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:13 schreef Peterselieman het volgende:
[afbeelding]
Wat dit nu weer is?
Is overigens een nieuwe Zuid Tangent bus van xx
quote:Het viel me op dat er rondom Leeuwarden weer minimaal 4 geledes rijden, maar dat dat anderen zijn dan eerst.
-Een rolluik, die in de avond het gelede deel van de bus afsluit.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:13 schreef Peterselieman het volgende:
Wat dit nu weer is?
Is overigens een nieuwe Zuid Tangent bus van xx
wat kost zo iets nou gemiddeld? :pquote:Op zaterdag 22 september 2007 09:26 schreef reul_lb het volgende:
Gisteren als verlaat verjaardagscadeau werd ik door vrienden ontvoerd en meegenomen naar een verkeersschool in de buurt, alwaar mijn grote droom uitkwam: ik mocht 2 uur in bus rijden![]()
Man wat geeft dat een machtig gevoel achter zo'n groot stuur![]()
quote:Connexxion: extra bussen tijdens spits
Gepubliceerd op 22 september 2007, 07:23
LEEUWARDEN - Connexxion zet op diverse lijnen extra bussen in tijdens de spits. De tien gelede bussen moeten het tekort aan plaatsen in de Fryskerbussen opvangen.
Volgens de vervoerder is het aantal reizigers, met name scholieren, na de zomervakantie met 30 tot 40 procent toegenomen. De kleinere Fryskers konden deze groei niet opvangen.
Vandaag idd door mijn dorp alleen maar ex-Hermes Alliances gezien. Toch zeker 4 stuks. Gister reed er nog een Frysker.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:01 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
er zijn in leeuwarden nog maar 3 fryskers.
![]()
als er dit soort shit door de achterhoek zal rijden, zal ik direct het OV gaan boycotten. Niet dat ik de ambassador zo vreselijk mooi vind, maar met mijn 2.05 meter is deze een stuk praktischer en stukken, maar dan ook echt stukken, minder lelijk.quote:Op zondag 23 september 2007 15:55 schreef Socios het volgende:
Dan nog maar even twee verse fotootjes van vanmiddag gemaakt op de haven in Harlingen.
[afbeelding]
Frysker in buslijn 99 (Bolsward - Harlingen Ferry Terminal) worstelend door het drukke stadsverkeer het eindpunt naderend even voor 15.00u.
[afbeelding]
Paar tellen later vanaf de andere kant.
in de brugstraat komt dat vrij vaak voor idd, er is maar net genoeg ruimte voor 2 bussen naast elkaar (en enkel op bepaalde plekken) en dan is het ook nog eens erg druk met fietsers.. te druk soms (het valt me nog mee dat er geen al te grote ongelukken daar gebeurt zijn.. vooral dat stuk bij de vroegere intertoys is erg smal. weleens een fietser van z'n fiets af zien springen, waarna de fiets onder de bus verdween...)quote:Op zondag 23 september 2007 16:58 schreef Peterselieman het volgende:
In Leeuwarden heb ik wel gezien dat zo'n Duvedec stadsbusje vol over de stoep/fietspad reed bij de rotonde Noorderweg/Groeneweg. De rotonde werd toen bezet door een nogal lange vrachtwagencombinatie.
Verder heb ik in Groningen in de brugstraat wel eens een gelede bus tijdelijk op de stoep geparkeerd zien worden, omdat de bus waar ik in zat er langs moest en de weg al half bezet was door een geparkeerde vrachtwagen.
Hehe. Tijd geleden zat ik ook in een gelede bus. Opeens kwamen we in een straat waar ook een opstopping van bussen voor ons stond. De chauffeur van onze bus besloot echter niet in de rij aan te sluiten maar een zijstraatje met drempels in te duiken. Zodra de bus over de drempels heen reed kon je de hele onderkant horen schuren, dit was dus niet echt goed voor de bus denk ik.quote:Op zondag 23 september 2007 17:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
whehe, dat yoetoeb filmpje,
Alles voor je dienstregeling!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |