Wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet deze even posten. Men neme een Wii en een boel Legosteentjes, en dan maak je dit: de WiigoBot, een robot van Lego die de perfecte game kan bowlen bij Wii-sports.
Ja, het is sneu, ik weet het. En mijn jongste broertje heeft er eentje nagemaakt, maar die gooit dus 10 keer een split 8 op rij. Ook knap.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hé, als er maar een stuk vlees bij komt kijken maakt het mij niet uit of het nou op het bord ligt of tegenover me zit.
Ja, beetje bij voorbaat sorry roepen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:53 schreef dwerg het volgende:
Ik zei toch sorry.
Sorry voor de platvloersigheidquote:
Nee, Erik. Dat bedoelde je helemaal niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sorry voor de platvloersigheid. Ik bedoel meer te zeggen dat ik geen problemen met vegetarisch eten heb, zolang er maar een goede aanvulling of vervanging voor het vlees is.
Nouja, dan is het etentje wel geslaagd lijkt me zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:52 schreef Gellius het volgende:
Ik heb voldoende parmezaan in huis gehaald.
Gewoon lekker allemaal overslaan. 't Eten, dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:57 schreef mane het volgende:
[..]
Nouja, dan is het etentje wel geslaagd lijkt me zo.
Ik moet straks naar die verjaardag van mijn moeder waar ik grote kans maak op een vies stuk taart (het kost altijd veel moeite die beleefd te weigeren), borrelnootjes en blokken veel té jonge kaas. Heb meelij.
Ik zweer het je. Drie kwartier geleden dacht ik nog: 'Was Bupa er maar weer!'quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:32 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben terug van weggeweest.
Lief.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zweer het je. Drie kwartier geleden dacht ik nog: 'Was Bupa er maar weer!'
Dat is beter dan weg van teruggeweest!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:32 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben terug van weggeweest.
Da's ook toevallig. Ik heb net een heerlijke sappige biefstuk als diner gehad!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:07 schreef thaleia het volgende:
Ik woon in Nijmegen, dus zo ongeveer iedereen die ik ken eet vegetarisch. En ik lust het allemaal graag en vind het allemaal best, maar na een bepaalde tijd begint mijn lijf te schreeuwen om een biefstuk. Dan moet ik gewoon een biefstuk. Ik ben niet gemaakt om vegetarier te zijn denk ik, en gelukkig ben ik het ook niet.
Ik heb Foe Jong Hai met tofuquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:14 schreef DaMart het volgende:
Da's ook toevallig. Ik heb net een heerlijke sappige biefstuk als diner gehad!![]()
Goed van haar!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:07 schreef thaleia het volgende:
Frollo! Ik heb net bloemen gebracht naar de vriendin uit de topictitel, omdat ze het ding heeft ingeleverd![]()
Eerste versie pas hoor, maar toch. Het is zo'n lange lijdensweg geweest dat ook een eerste versie bloemwaardig is.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:32 schreef Frollo het volgende:
Ik ga 't morgenochtend inleveren. Vannacht nog effe doorknallen en dan moet het maar klaar zijn hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |