co-sign! vorige album was kut, deze valt me zeker mee, In The Mood is m'n favoriete track.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
Oh, en ik vind Eardrum van meneer Kweli cool. Niet zo goed al Quality overigens want daar zitten duidelijke uitschieters tussen (ik noem een Get By). Dat is hier (nog) niet het geval vind ik, maar het is een zeer degelijk album. Zeker gezien zijn vorige release die gewoon keihard tegenviel.
ken alleen labor days van hem , en wat ik me ervan herriner is dat ik de beats erg tof vond alleen snapte ik niks van zijn tekstenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik kijk juist uit naar de nieuwe van Aesop Rock. Dat kan best eens een tof album worden.
Komende week komt 'ie uit.
Aesop Rock? Man! Ik heb al z'n albums gehad, maar op de een of andere manier pakte zijn shit me nooit. Kan er echt niet naar luisteren. Veel te abstract en in sommige gevallen gewoon herrie. Zijn collabo's met DJ Krush kan ik dan weer wel waarderen. Maar goed, ik zal z'n nieuwe album checken en kijken of ik mijn mening nog kan herzien.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik kijk juist uit naar de nieuwe van Aesop Rock. Dat kan best eens een tof album worden.
Komende week komt 'ie uit.
Oh, en ik vind Eardrum van meneer Kweli cool. Niet zo goed al Quality overigens want daar zitten duidelijke uitschieters tussen (ik noem een Get By). Dat is hier (nog) niet het geval vind ik, maar het is een zeer degelijk album. Zeker gezien zijn vorige release die gewoon keihard tegenviel.
Labor Days is ook eigenlijk zijn enige album die ik erg kan waarderen, met name vanwege de te gekke beats. Naar Bazooka Tooth kan ik ook niet echt luisteren en die Fast Cars, Danger & Knifes EP stelt ook niet veel voor geloof ik. Float ken ik dan weer niet echt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:10 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Aesop Rock? Man! Ik heb al z'n albums gehad, maar op de een of andere manier pakte zijn shit me nooit. Kan er echt niet naar luisteren. Veel te abstract en in sommige gevallen gewoon herrie. Zijn collabo's met DJ Krush kan ik dan weer wel waarderen. Maar goed, ik zal z'n nieuwe album checken en kijken of ik mijn mening nog kan herzien.
Done!quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:23 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
En Mel, check je PM's eens man!
Neuh I Can is geen baggernummer, hij is voor de kids.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:40 schreef le_knightclub_soda het volgende:
'I Can' is echt een baggernummer en een nieuw Jeru album kan onmogelijk slechter zijn dan de vorige 2, maar daar zijn m'n verwachtingen nou ook niet echt hooggespannen voor of hij moet er al heel goede producers bij halen, maar dan nog, zijn carriere is echt al 10 jaar voorbij.
Dat zingen is niet zo erg eigenlijk, er iig wel één gast, Erykah, maar die rapt niet echt danquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:07 schreef Mar10Segovia het volgende:
Check.
Wat vinden we van Pharoahe Monch's nieuwe album? Geen gastrappers, zelfs geen Prince Po. In plaats daarvan wordt er onverwacht veel gezongen door de gasten, maar het klinkt al met al best tof vind ik.
Staat "Classic" er op, die Premo track met Nas, Rakim en KRS?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:59 schreef Cubewoods het volgende:
Jammer dat de leak clean is, en een transcode
Dan maar wachten tot ik het album zelf binnen heb
Nope. Als ie op een album moet komen dan zou het op eentje van Primo moeten, lijkt me wel zo logisch, maar ik weet van niksquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:40 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Staat "Classic" er op, die Premo track met Nas, Rakim en KRS?
Dat zijn dan al twee redenen om 'm te kopen wanneer het album uit is.
Zou die misschien hier op komen te staan?quote:Rakim announced that "The Seventh Seal" would be released July 7, 2007. [1], although the album has not been release as of August 2007, but according to hip-hopgalaxy.com it is to be released September 7, 2007.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |