quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 20:44 schreef Paramnesia het volgende:Waaraan je merkt dat HipHopMinnend Fok oldscool is en geen fuck geeft om moderne zooi:
LL Cool J en Jay-Z lijken beef te hebben, iedereen wacht op de tracks. Fok geeft geen fok.
Ballerina P van de Mobb moet voor 3 en een half jaar de cel in. Fok geeft geen fok.
Lupe Fiasco fucked up bij de ATCQ-honor night, en zegt vervolgens dat hij meer MC Hammer hoorde in die tijd. Fok geeft geen fok.
Ja Rule heeft een van de hotste tracks op dit moment met The Game. Fok geeft geen fok. (Oke ik ook niet)
Lange Frans en SugaCane hebben 2 disses gericht tegen elkaar. Fok geeft geen fok.
Nas wordt beschuldigd van plagiaat. Fok geeft geen fok.
En straight up, ben ik nou zo een breezer dat dit me een beetje intereseert of te jong ofzo. Ik weet het niet meer.
3voor12XL stopt en Fok geeft geen fok blijkbaar
Maargoed, zoals AA al zei, niemand houdt je tegen om er over te posten natuurlijk. Voor zulke info bezoek ik dit topic niet meer echt eigenlijk, ik volg vooral de XXL site en State.
Dat van Lupe Fiasco was aanvankelijk niet zo'n ramp, tot ie er nogal kanslos agressief op reageerde op het Okayplayer forum met idiote claims dat ie vroeger alleen 8Ball & MJG, NWA en Spice 1 luisterde en nooit Midnight Marauders had gehoord. Die laatste claim geloof ik wel, maar dat ie Spice 1 en 8Ball & MJG luisterde geloof ik niks van, volgens mij zat ie in die tijd bands als The Offspring, Radiohead, Smashing Pumpkins etc. te luisteren ipv uberhaupt hiphop.
Sowieso, gezien zijn geclaimde gangstarap voorkeur uit z'n jeugd vind ik het nogal opvallend dat ie met een stijl komt die zo'n beetje een update is van het oude native tongues geluid. Hij probeert zich waarschijnlijk gewoon een harder imago aan te meten, maar pakt 't compleet verkeerd aan.
Ohja en dan nog z'n claim dat Q-tip hem had lopen smeken om die tribute te doen, wat achteraf gewoon bullshit bleek
![]()
Nou had ik al niet echt veel respect voor 'm met z'n raps over meisjes ontmoeten op je skateboard (het lijkt wel of Avril Lavigne z'n ghostwriter is), maar nu staat ie nog lager in 't vaandel wat mij betreft.