Volgens mij kun je beter dan hier terecht: Fok! Film Top 100 2007 - 6e editie IIquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:14 schreef masmax het volgende:
sophie's choice
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan stem je toch gewoon op de film die je wel hebt gezien.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat wordt eens hoog tijd dan!
Ik heb even een tussentelling gedaan en het is erg close. Van keihard winnen gaat sowieso geen sprake zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:23 schreef Game_Error het volgende:
de godfather gaat (helaas) keihard winnen zo te zien
Als iedereen heeft gestemd.quote:
Mja, eigenlijk wel he?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:53 schreef cwk het volgende:
Eerlijkheidshalve zou je gewoon na precies een week moeten sluiten.
Nou ja, als er nog een heleboel stemmen worden gegeven, is het wat arbitrair om dat middenin af te kappen.quote:Wat bedoel je precies met het aantal stemmen dat nog binnenkomt?
Je bent wat te laat met stemmen. Lost in Translation lag er al in de tweede ronde uit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:24 schreef gravis het volgende:
Lost in translation .... simpele goeie film ... gewoon goed
zonder geweld en schieten , gewoon even een pure film.
Sluit ik me bij aanquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:01 schreef Doff het volgende:
Prima uitslag zo.
Bedankt voor het vele werk ziggy, wat moet dat veel tijd hebben gekost.
Abject! Infaam!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Je bent wat te laat met stemmen. Lost in Translation lag er al in de tweede ronde uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |