Omdat hij aso is.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:49 schreef Marrije het volgende:
dit was toch het voorgerecht? hoezo gaat jaap dan naar kantoor?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:49 schreef Marrije het volgende:
dit was toch het voorgerecht? hoezo gaat jaap dan naar kantoor?
Misschien moet die kok even zeggen dat Jaap een vadsige vetvlek is, dan gaat Jaap vanavond weer huilen in de armen van Nadia.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:51 schreef robbiedekok het volgende:
Jaap heeft het alweer gezien met die amateurkok. Zag je hoe hij die meloen met parmaham op at?
[..]
ja en ik zag ook hoe brian dat naar binnen slurpte, hoe krijgt ie het voor elkaarquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:51 schreef robbiedekok het volgende:
Jaap heeft het alweer gezien met die amateurkok. Zag je hoe hij die meloen met parmaham op at?
[..]
Brian eet echt extreem smerig, hij legt zijn hoofd zowat in het bord en slurpt zn voer naar binnen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en ik zag ook hoe brian dat naar binnen slurpte, hoe krijgt ie het voor elkaar
20.00quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Komt Cora nu wel of niet ??
HiDiHo had geloof ik een "cheat" daarvoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn de streams nou al gekraakt?
Ok, 5 euro per maand is niet veel maar toch...
ik hoop het. Beetje reuring mag wel weer even.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:57 schreef farscapevr6 het volgende:
brian is of sjaggo en probeert dat te verbloemen of hij heeft een beginde parra of er staat wat op stapel vanavond (script)
na 12en graag dan, moet zo een toernooi spelen ben dus ff wegquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:00 schreef avonne het volgende:
[..]
ik hoop het. Beetje reuring mag wel weer even.
Mooi, dan vraag ik dat straks wel ffquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
HiDiHo had geloof ik een "cheat" daarvoor
ik hoop op een fulltime stream op Cora die vertelt hoe de chantage zaak nou werkelijk in elkaar zit en dat Japio niet moet knuffelen met die hamsterbek omdat ze doortrapt isquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:00 schreef avonne het volgende:
[..]
ik hoop het. Beetje reuring mag wel weer even.
Nee zometeen, want ik ben niet lekker en zit hier maar te hangenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:02 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
na 12en graag dan, moet zo een toernooi spelen ben dus ff weg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |