Precies...quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:17 schreef Biogarde het volgende:
Ach, hier in m;n flat wonen lui die al 2 generatie's in Nederland zijn. Spreken nauwelijks onze taal.
Maar hey, voor wat zou je moeite doen![]()
Even 1 ding mocht ik ooit emigreren dan zal ik eerst een cursus in de taal volgen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:19 schreef BrauN het volgende:
Razor21, verhuis naar China. Woon daar een paar jaar en geef dan eens een persconferentie.
Wedden dat er ook binnen twee dagen t-shirts op de Chinese markt zijn met als opdruk jouw briljante uitspraken.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:26 schreef Biogarde het volgende:
Stel je voor dat die gast van de smaakpliesie een buitenlander was.
Ik word hier niet grote blij van!![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:26 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:29 schreef Razor21 het volgende:
Of Herman van Veen :
Ik heb vandaag zo'n grote blij, zo'n grote blij , zo'n grote blij was ik nooit ik heb vandaag zo'n grote blij.....allaalalalallalala![]()
![]()
Ik denk dat het hem dan geen reet zou boeien ratten in de keukenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:26 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:16 schreef Razor21 het volgende:
die gevangen
quote:
geen eens
Daar word ik ook niet grote blij vanquote:tis
En als je moet weg vluchten uit een land? Leer je dan ff de taal?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Even 1 ding mocht ik ooit emigreren dan zal ik eerst een cursus in de taal volgen.
Lukt dat niet dan zal ik mijn persconferentie in het Engels voeren toch een wereldtaal dus dan verstaat iedereen me echt wel.
Ik vind dat als je hier al zeker een paar woont dat je op z'n minst deze uitspraak goed had kunnen zeggen :
Ik ben harstikke blij ipv ik heb grote blij.
Doe even normaal zeg![]()
Harstikke? Je bedoelt hartstikke?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:23 schreef Razor21 het volgende:
Ik vind dat als je hier al zeker een paar woont dat je op z'n minst deze uitspraak goed had kunnen zeggen :
Ik ben harstikke blij ipv ik heb grote blij.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Harstikke? Je bedoelt hartstikke?
Hoe lang woon jij al in Nederland?
weetje, als je een hyphocriete lul bent moet je gewoon lekker doodgaan!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:55 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
weet je wat jij moet doen? leraar nederlands worden.
mee eens.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:56 schreef Jumparound het volgende:
[..]
weetje, als je een hyphocriete lul bent moet je gewoon lekker doodgaan!
zijn we het toch een keer eensquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:56 schreef Jumparound het volgende:
hyphocriete
ik loop niet te klagen over buitenlanders die de taal niet goed spreken.quote:
Nee, we zijn tolerant genoeg om de taal zelf te leren. We zijn toch een multi lingual volk?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:03 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik loop niet te klagen over buitenlanders die de taal niet goed spreken.
Anders check je ff e post van Razor zelf
quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:07 schreef lennart12 het volgende:
Die moeder was zeker een buitenlandse?![]()
precies, ik vind dat alle nederlanders maar lekker buitenlands leren!quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nee, we zijn tolerant genoeg om de taal zelf te leren. We zijn toch een multi lingual volk?
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:16 schreef Razor21 het volgende:
Tief op zeg met dat "Grote Blij"![]()
Was van het weekend op het nieuws dat die gevangen ofzo is vrijgelaten.
Allemaal leuk en aardig nu mocht die moeder uit Woerden een persconferentie geven.![]()
De vraag was in de trant van : Wat voelt u nu?![]()
Waarop zij zei : ik heb Grote Blij.![]()
![]()
Iedereen lag helemaal dubbel en vergeleek haar met Maxima weet ik het allemaal.![]()
Nou ik vind dit diep en diep triest als je hier al zolang woont en je kunt je geen eens verwoorden.![]()
![]()
![]()
tis om te janken dit..en dat meen ik echt.
Er zijn zelfs nu T-Shirts op de markt met dit opschrift.
ik heb Grote Blij...![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest echt hard lachen toen ik het zag, mijn vader ook. Maar ik lach zoiezo altijd om zulke mensen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:29 schreef Magereheinus het volgende:
OMG dat een dusdanige fout door mensen als grappig gezien word. Niet dat mijn spelling geniaal is, maar zulke grote fouten maak ik toch niet hoor
Wat??quote:
Sowieso, leenwoord uit het Duits hè, en jíj denkt verstand te hebben van de Nederlandse taal?quote:...zoiezo...
quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:02 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Wat??
Wat voor motivatie heeft iemand die hier komt wonen nog om de taal te leren spreken en schrijven, terwijl de meeste Nederlanders het zelf niet eens kunnen?
De meeste 16 jarigen hier in de buurt kan ik niet verstaan. En nee dat komt niet omdat ik geen Nederlands spreek.
Ik vind het juist wel tof dat zo'n oud mens d'r nog zoiets als "grote blij" uit weet te persen. Klinkt in ieder geval Nederlandser dan "matties", "patta's" en "smatjes".
nee, daar was die gast ook gevangenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
laat die mensen toch lekker, ze doen geen vlieg kwaad.
Als jij iets doet wat niet mag maakt dat jouw ouders ook meteen schuldig?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:50 schreef lennart12 het volgende:
[..]
nee, daar was die gast ook gevangen![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als jij iets doet wat niet mag maakt dat jouw ouders ook meteen schuldig?![]()
Juistquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:37 schreef ruud_fr het volgende:
eens met TS
leren die taal, anders ga je maar terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |