Precies...quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:17 schreef Biogarde het volgende:
Ach, hier in m;n flat wonen lui die al 2 generatie's in Nederland zijn. Spreken nauwelijks onze taal.
Maar hey, voor wat zou je moeite doen![]()
Even 1 ding mocht ik ooit emigreren dan zal ik eerst een cursus in de taal volgen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:19 schreef BrauN het volgende:
Razor21, verhuis naar China. Woon daar een paar jaar en geef dan eens een persconferentie.
Wedden dat er ook binnen twee dagen t-shirts op de Chinese markt zijn met als opdruk jouw briljante uitspraken.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:26 schreef Biogarde het volgende:
Stel je voor dat die gast van de smaakpliesie een buitenlander was.
Ik word hier niet grote blij van!![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:26 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:29 schreef Razor21 het volgende:
Of Herman van Veen :
Ik heb vandaag zo'n grote blij, zo'n grote blij , zo'n grote blij was ik nooit ik heb vandaag zo'n grote blij.....allaalalalallalala![]()
![]()
Ik denk dat het hem dan geen reet zou boeien ratten in de keukenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:26 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:16 schreef Razor21 het volgende:
die gevangen
quote:
geen eens
Daar word ik ook niet grote blij vanquote:tis
En als je moet weg vluchten uit een land? Leer je dan ff de taal?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Even 1 ding mocht ik ooit emigreren dan zal ik eerst een cursus in de taal volgen.
Lukt dat niet dan zal ik mijn persconferentie in het Engels voeren toch een wereldtaal dus dan verstaat iedereen me echt wel.
Ik vind dat als je hier al zeker een paar woont dat je op z'n minst deze uitspraak goed had kunnen zeggen :
Ik ben harstikke blij ipv ik heb grote blij.
Doe even normaal zeg![]()
Harstikke? Je bedoelt hartstikke?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:23 schreef Razor21 het volgende:
Ik vind dat als je hier al zeker een paar woont dat je op z'n minst deze uitspraak goed had kunnen zeggen :
Ik ben harstikke blij ipv ik heb grote blij.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Harstikke? Je bedoelt hartstikke?
Hoe lang woon jij al in Nederland?
weetje, als je een hyphocriete lul bent moet je gewoon lekker doodgaan!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:55 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
weet je wat jij moet doen? leraar nederlands worden.
mee eens.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:56 schreef Jumparound het volgende:
[..]
weetje, als je een hyphocriete lul bent moet je gewoon lekker doodgaan!
zijn we het toch een keer eensquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |