Ja Genau!!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:39 schreef CasB het volgende:
[..]
Omdat hij niet naar buiten mag voor een quick smoke?
Ik had r geschopt... Of de telefoon tegen haar hoofd gegooid, maar dat is weer zonde..quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:46 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja Genau!!!
Mijn bazin is heel erg.. Zit in een team met 5 mensen, de reserveringsteam.![]()
En niemand mag roken of prive bellen.. En als je van je bureau weggaat moet je je eerst gaan verklaren waar je naar toe gaat. En aangezien ik toch een pakje per dag rook, is dat MOEILIJK VOOR ME!!!!!! dus vaak naar de wc...
Vrijdag was ook erg.. Collega zat af en toe te smsen, zegt die 'baas' (haar functie is eigenlijk gewoon Reserveringsleidster) ''Wanneer ik die telefoon nog 1 x zie, dan lever je m in''
Het is net school dit
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:46 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja Genau!!!
Mijn bazin is heel erg.. Zit in een team met 5 mensen, de reserveringsteam.![]()
En niemand mag roken of prive bellen.. En als je van je bureau weggaat moet je je eerst gaan verklaren waar je naar toe gaat. En aangezien ik toch een pakje per dag rook, is dat MOEILIJK VOOR ME!!!!!! dus vaak naar de wc...
Vrijdag was ook erg.. Collega zat af en toe te smsen, zegt die 'baas' (haar functie is eigenlijk gewoon Reserveringsleidster) ''Wanneer ik die telefoon nog 1 x zie, dan lever je m in''
Het is net school dit
Wat ik me eigenlijk afvraag... Want ik dacht dat t de wet was.. Met een kantoor baan, dat je om de zoveel tijd 10 min. pauze MOET hebben...?quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Iedere roker heeft recht op een rookpauze
Klopt als je achter en computer zit MOET je per uur 10 minuten pauze hebben geloof ik... of om de 2 uur... dat weet ik niet meer zeker... je mag in ieder geval niet de hele dag achter elkaar achter de computer zitten ivm RSI en oog klachtenquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:51 schreef Deceit het volgende:
[..]
Wat ik me eigenlijk afvraag... Want ik dacht dat t de wet was.. Met een kantoor baan, dat je om de zoveel tijd 10 min. pauze MOET hebben...?
Ik dacht dat voor elke 2 uur werken een kwartier pauze staat.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:51 schreef Deceit het volgende:
[..]
Wat ik me eigenlijk afvraag... Want ik dacht dat t de wet was.. Met een kantoor baan, dat je om de zoveel tijd 10 min. pauze MOET hebben...?
Fijne avondquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:55 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik ga afsluiten, mijn werkdag zit er op!
Werkse nog even voor wie moet,
wie weet tot morgen.
Daaaaaaaaaaaaag!
Ja.. is toch niet meer normaal! Ze is van de oude oude stempel.. En ze heeft vaak meetings, en gelijk wanneer ze weg is beginnen ze te praten en gezellig te zijn en te roken!quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:48 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik had r geschopt... Of de telefoon tegen haar hoofd gegooid, maar dat is weer zonde..
Maar ik werk in Oostenrijk he.. Dusja.. Waar moet ik dan naartoe bellen, want ik zit ja, 8 uur achter een comp.!quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Klopt als je achter en computer zit MOET je per uur 10 minuten pauze hebben geloof ik... of om de 2 uur... dat weet ik niet meer zeker... je mag in ieder geval niet de hele dag achter elkaar achter de computer zitten ivm RSI en oog klachten
Gewoon ff de ARBO bellen die kunnen het je haarfijn uitleggen
Fijne dag!! Cya tomorrow i guess!quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:00 schreef Lynx666 het volgende:
Time flies when you FOK!
17.00
Time to go
Ik ben nog aan het twijfelen wat ik moet gaan kijken. Er staat namelijk niet veel boeiends op de download pc dus misschien ga ik wel de lama's online kijkenquote:
Misschien zijn die pauzes daar niet van toepassing ofzoquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
Maar ik werk in Oostenrijk he.. Dusja.. Waar moet ik dan naartoe bellen, want ik zit ja, 8 uur achter een comp.!
ik ben hier nog 20 minuten, ben even aan het werk met mn stage verslag!quote:
Tsja dat krijg je he als je je hele stage op FOK! doorbrengt dan moet je aan het eind van je stage hard gaan werken aan je verslagen....quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben hier nog 20 minuten, ben even aan het werk met mn stage verslag!
ja...!quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tsja dat krijg je he als je je hele stage op FOK! doorbrengt dan moet je aan het eind van je stage hard gaan werken aan je verslagen....
En ja ik spreek uit eigen ervaring. Al is dat wel 2 jaar geleden
Succes ermee kunoquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja...!en eigenlijk wil ik hem morgen af hebben dus ik sluit met 5 minuten af heb ik mezelf verplicht, dan loop ik naar de MC en ben ik tegen 19:00 uur thuis en ga ik hard werken!
dankuwel! dit zal me helpen!quote:
Nee er staat niet veel boeiends op die PC dus ik ga maar online de lama's kijken zijn er ook nog genoeg die ik niet heb gezienquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dankuwel! dit zal me helpen!![]()
![]()
Heb je al bedacht welke film je gaat kijken? ik ga er terouwens nu vandoor, heb geen zin meer!
Tschuss!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |