Ik mompel gelijk iets over opvoeding en falenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:00 schreef Devlinsect het volgende:
Heerlijk die nieuwe generatie kinderen![]()
(*mompelt iets over integratiebeleid en falen etc*)
Ja, en vervolgens een dikke aanklacht en een proces aan je broek hebben hangen als ouder wanneer je je hondsbrutale kutpuber een opsodemieter geeft. Lang leve Nederland.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:01 schreef Armageddon het volgende:
Gewoon keihard in elkaar beuken.
Zet je dat kind gewoon aan de coke. Word ie als bonus ingenomen door de kinderbeschermingquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:04 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens als ouder een dikke aanklacht en een proces aan je broek hebben hangen als ouder wanneer je je hondsbrutale kutpuber een opsodemieter geeft. Lang leve Nederland.![]()
het is beide, integratie en opvoeding, en bij dit soort kinderen mag de harde hand echt wel gebruikt worden. Desnoods sla je zo'n kind verrot, wat maakt het uit? Zo'n kind als dit verdient niet anders.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:03 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Ik mompel gelijk iets over opvoeding en falen
Sommige culturen vinden dat de overheid hun kinderen dienen op te voeden, kinderen van 8 die tot 22.00 uur op straat mogen zijn en meelopen met de grote jongens en meiden...quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:03 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Ik mompel gelijk iets over opvoeding en falen
Vaak oorzaak gevolg. Dit is an een buitenlands kind, maar ik zie ook bergen Nederlandse kinderen die net zo goed een paar tikken verdienen omdat ze zo brutaal zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
het is beide, integratie en opvoeding, en bij dit soort kinderen mag de harde hand echt wel gebruikt worden. Desnoods sla je zo'n kind verrot, wat maakt het uit? Zo'n kind als dit verdient niet anders.
Dat gaat ten koste van je pensioenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:07 schreef MasthaX het volgende:
kettingzaag lost alles op.
Ik keek vroeger wel link uit om een grote bek te geven als mijn vader opstond. Dit kind is al verprutst. Daar is geen land meer mee te bezeilen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:04 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens een dikke aanklacht en een proces aan je broek hebben hangen als ouder wanneer je je hondsbrutale kutpuber een opsodemieter geeft. Lang leve Nederland.![]()
tuurlijk, beide mogen ze verrot geslagen worden. Geen problemen mee, ouders zijn veel te zacht voor de kinderen. Verschil in cultuur van de ouders heeft er uiteraard wel degelijk mee te maken. Kinderen van Chinese of japanse afkomst worden heel anders opgevoed dan Nederlandse. Als die bijvoorbeeld onbeleefd tegen opa of oma doen krijgen ze een klap.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:07 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Vaak oorzaak gevolg. Dit is an een buitenlands kind, maar ik zie ook bergen Nederlandse kinderen die net zo goed een paar tikken verdienen omdat ze zo brutaal zijn.
Verschrikkelijk is dat ja, dat ken ik ook nog van vroeger. Dat riep Hannifer het buurmeisje de gods gruwelijke dag. Enig idee waarom die mensen altijd zo moeten schreeuwen? Een deurbel hebben ze trouwens ook nog nooit van gehoord. Alle communicatie verloopt altijd heel erg hard en via het balkon c.q. het raam.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:12 schreef Ultralaser het volgende:
anee anee (mama in turks) hoe je het ook mag schrijven
Alsof dat kind, wanneer je d'r laat leven, ooit een 'netto betaler' zal worden in deze maatschappijquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:08 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Dat gaat ten koste van je pensioen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |