Men, dat vind ik ook een beetje ver gaan, stotteren is lastig te verhelpen, maar het eruit slaan is ook een beetjequote:Op maandag 6 augustus 2007 14:44 schreef Armageddon het volgende:
Mijn broertje stotterde vroeger als een gek. Elke keer gaf ik hem een stoot voor z'n harses als ie stotterde. Na vier weken was het over.
Ik was ook nog kind en vond het dom en irritant. Maar hé! Het heeft wel geholpen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:23 schreef Statio het volgende:
[..]
Men, dat vind ik ook een beetje ver gaan, stotteren is lastig te verhelpen, maar het eruit slaan is ook een beetje.
Corrigerende tik kan nooit kwaad!
Zo hee, applaus. Nu ben je stoer.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik was ook nog kind en vond het dom en irritant. Maar hé! Het heeft wel geholpen.
Dan heb je geluk gehad, vaak worden ze onzeker door elke keer straf ervoor krijgen en gaan ze juist nóg meer stotterenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik was ook nog kind en vond het dom en irritant. Maar hé! Het heeft wel geholpen.
Jaaaaquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:49 schreef Mojave het volgende:
hehe je moet die hele uitzending kijken en dan aan het eind van de rechtzaak met die doofstomme
Volgens mij is ze niet alleen doofstom, maar ook mongoloide.quote:
Dat mag af en toe best met hardere hand, zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:14 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zo'n kind moet structuur krijgen, en een duidelijk oorzaak-gevolg, waarbij je als je je goed gedraagt privileges hebt, die je moet afstaan als je bijvoorbeeld gaat lopen schelden.
Maar goed, iedereen weet dat er een ernstig tekort is aan instellingen die dit bieden, en vaak komen de kinderen bij anderen terecht waar ze nog even het slechte voorbeeld van krijgen, komen ze bij incapabele leiders die al gedold worden door koters van een jaar of 10, en zijn de groepen veel te groot.
Daar staat mevrouw even mooi te kijken met haar opleiding pedagogiekquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Moet je eens kijken, dat moet je toch niet tolereren als ouder!![]()
Ik zal maar niets zeggen over haar etnische afkomst.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=wOu4gGLSCU4
Tegen die tijd is ze vast een loverboy tegengekomen die haar wél het gevoel geeft dat ze iets waard is en kun je haar voor E 50 neukenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik dat meisje trouwens niet tegenkomen als ze 16 is
is al te laat.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:14 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zo'n kind moet structuur krijgen, en een duidelijk oorzaak-gevolg, waarbij je als je je goed gedraagt privileges hebt, die je moet afstaan als je bijvoorbeeld gaat lopen schelden.
Maar goed, iedereen weet dat er een ernstig tekort is aan instellingen die dit bieden, en vaak komen de kinderen bij anderen terecht waar ze nog even het slechte voorbeeld van krijgen, komen ze bij incapabele leiders die al gedold worden door koters van een jaar of 10, en zijn de groepen veel te groot.
Die opvoednanny's die je TV ziet doen dat ook en hebben er wonderwel nog succes mee. Maar af en toe even over de knie is ook niets mis meequote:Op maandag 6 augustus 2007 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom gaat die vrouw uberhaupt een discussie aan met een 9 - jarige?![]()
WTF, laatst zag ik een programma waarin er onderhandeld werd met een kleuter van 4...
Het moet niet gekker worden.
Maar die gaan geen wellus nietus spelletjes aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:29 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Die opvoednanny's die je TV ziet doen dat ook en hebben er wonderwel nog succes mee. Maar af en toe even over de knie is ook niets mis mee.
Daar zie je niet alles natuurlijk. Voordat ze naar de naughtybench gaan krijgen ze een paar flinke klappen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:29 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Die opvoednanny's die je TV ziet doen dat ook en hebben er wonderwel nog succes mee. Maar af en toe even over de knie is ook niets mis mee.
En als het op zulke programma's aankomt laten ze uiteraard alles zien en komt er geen montage en censuur aan te pas.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:29 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die onzin??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:26 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
. De fout die vaak met kinderen gemaakt word is dat mensen, zoals ouders of hulpverleners, kinderen als zielig, onwetend en onschuldig zien.
Dat is toch zo? Kinders/Pubers die de grootste etter uithangen maar zodra ze op heterdaad betrapt worden wat gaan janken of zielig gaan doen alsof d'r niks aan de hand is. Volwassenen die dit soort tuig een hand boven de kop houden zijn nog erger. Überhaubt het feit dat minderjarige lichtere straffen krijgen wanneer ze iets flikken wat echt niet door de beugel kan, is al triest.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |