abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52142995
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:47 schreef Pino_666 het volgende:
Misschien als je de hele documentaire hebt gezien, zal je begrijpen dat ze een niet al te makkelijke jeugd heeft gehad..... TS is een kortzichtige idioot....
Zo fucking what? Je moest een weten wat er de afgelopen 10 jaar bij de psychiatiors, ggz, orthopedagogen etc rondloopt qua kinderen van .. oh hemeltje wat heb ik een kutjeugd gehad etc . Als je bij ons op school bij de psychiator/orthopedagoog wil heb je zelfs een wachtlijst. Och wat heb ik toch een jeuk aan mn ziel
Het is een slap excuus om dingen goed te praten
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:38:24 #77
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52143043
Mwoa, op je 9e al 4 jaar lang in opvangcentra / jeugdgevangenissen etc gezeten hebben is nogal van een andere orde natuurlijk
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_52143101
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:47 schreef Pino_666 het volgende:
Misschien als je de hele documentaire hebt gezien, zal je begrijpen dat ze een niet al te makkelijke jeugd heeft gehad..... TS is een kortzichtige idioot....
Kom nou, ik heb ook voor mijn 18e 3 jaar in opname door mogen brengen, maar geloof mij nou maar dat ik me echt niet zó gedroeg, ook al zou ik volgens jouw beredenering dan genoeg reden ervoor moeten hebben gehad -_-'

Stoornissen hoeven niet gelijk een excuus/vrijkaartje te zijn voor elke vorm van slecht/onbeleefd gedrag.
Vivre
pi_52143131
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mwoa, op je 9e al 4 jaar lang in opvangcentra / jeugdgevangenissen etc gezeten hebben is nogal van een andere orde natuurlijk
Moah, ook dat valt nog wel mee, al heb je wel een punt van waarheid uiteraard Al zal je uiteraard niet zo maar in een jeugdgevangenis terecht komen.
Toch wordt ( ik heb een kutjeugd gehad )vaak als slap excuus gebruikt!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:47:34 #80
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_52143277
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:42 schreef Keramiekplaatser het volgende:

[..]

Alles wat tegenwoordig niet normaal is heeft een stoornis.

Ben je een asociale klootzak? --> stoornis

Ben je te dom om te schijten? --> stoornis

Ben je te dom om een woord goed te schrijven? --> stoornis in de vorm van dyslexie (kun je nagaan hoeveel kutkinderen er dyslectisch zijn, omdat de meesten niet eens meer beter weten dan "echt en school" als "egt en sgool" te schrijven. Nee die zijn niet dyslectisch, die zijn gewoon fucking dom.

Dat meisje moet gewoon een paar beste petsen voor de kop hebben. En bij elke keer dat ze weer scheld, pets je nog harder.
geloof me, dit kind heeft echt een stoornis

is gewoon hardstikke autistisch joh.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_52143317
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:47 schreef Pumatje het volgende:

[..]

geloof me, dit kind heeft echt een stoornis

is gewoon hardstikke autistisch joh.
is er niet zo'n gesticht voor autistische kinderen ofzo? Waar ze leuk hoedjes en andere knutsel stuff kunnen doen en hermetisch afsluiten zodat er niemand kan ontsnappen?
pi_52143344
Ik vind dit meisje nou niet bepaald het schoolvoorbeeld van een autist.
Vivre
pi_52143461
Kut kind.
X
X
X
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:04:31 #84
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_52143754
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:49 schreef Strychnine het volgende:
Ik vind dit meisje nou niet bepaald het schoolvoorbeeld van een autist.
er bestaan geen schoolvoorbeelden voor autistme.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_52144005
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:04 schreef Pumatje het volgende:

[..]

er bestaan geen schoolvoorbeelden voor autistme.
Ik mag hopen dat je wel snapt wat ik bedoel, ik ga het namelijk niet uitleggen
Vivre
pi_52144042
Hahaha die reacties op dat youtube filmpje
quote:
Naftelie (3 days ago) Marked as spam
ja man die meisje is echt master man !!!!! laat ze

Naam onaselis

maar ze kan niks die kk nederlanders
quote:
keykeyboow (2 months ago) Marked as spam
wrm marokaan !!?
je bent cker een Nederlander
kk brave Slet
grote bek moet je ook kunnen hebben want andere mensen kunnen je niks maken als een grote bek geeft
als je nou stil blijft als iemand je lult dan moet het wel een Nederlander zijn Die zijn altijd stil als iemand ze schreeuwt
kk Hollander
pi_52144043
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:36 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zo fucking what? Je moest een weten wat er de afgelopen 10 jaar bij de psychiatiors, ggz, orthopedagogen etc rondloopt qua kinderen van .. oh hemeltje wat heb ik een kutjeugd gehad etc . Als je bij ons op school bij de psychiator/orthopedagoog wil heb je zelfs een wachtlijst. Och wat heb ik toch een jeuk aan mn ziel
Het is een slap excuus om dingen goed te praten
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:40 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Kom nou, ik heb ook voor mijn 18e 3 jaar in opname door mogen brengen, maar geloof mij nou maar dat ik me echt niet zó gedroeg, ook al zou ik volgens jouw beredenering dan genoeg reden ervoor moeten hebben gehad -_-'

Stoornissen hoeven niet gelijk een excuus/vrijkaartje te zijn voor elke vorm van slecht/onbeleefd gedrag.
Ik doelde meer op het feit dat TS met een youtube-filmpje komt aanzetten waar je dat kutkind alleen maar ziet schelden enz. Ik vind het dan ook kortzichtig om op basis hiervan een KLB-topic te openen en hij dus niet eens even de moeite neemt om de gehele docu te bekijken.... in deze documentaire komen namelijk wel een aantal verzachtende omstandigheden aan bod (naar mijn mening tenminste).

Begrijp me niet verkeerd.... ik vind het net zo'n kutkind als de meeste hier en ook ik denk dat een corrigerende tik best wel eens kan helpen, maar om dan gelijk over haar afkomst te beginnen

[ Bericht 1% gewijzigd door Pino_666 op 06-08-2007 17:21:52 ]
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_52144625
Dat accentje ook.
Dan weet je al meteen genoeg.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:29:25 #89
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_52145846
Zielig voor dat meisje dat die mevrouw zo naar tegen d'r doet.
FCT
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:30:14 #90
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_52145871
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:29 schreef Mojave het volgende:
Zielig voor dat meisje dat die mevrouw zo naar tegen d'r doet.
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:38:28 #91
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_52146070
Ik werk dagelijks met dit soort jongeren (15+) en vind dit een weinig doortastende mevrouw. Ik was zeker niet zo lang met dit kind in gesprek geweest en al helemaal niet dat welles nietus spelletje begonnen.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_52146124
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:38 schreef Dandelion het volgende:
Ik werk dagelijks met dit soort jongeren (15+) en vind dit een weinig doortastende mevrouw. Ik was zeker niet zo lang met dit kind in gesprek geweest en al helemaal niet dat welles nietus spelletje begonnen.
90% van de sociotherapeuten is zo
Echt, heb kinderen van 8 jaar een loopje zien nemen met 3 socio's tegelijk, alsof het geen moeite kostte. Moet zeggen dat ik het ook af en toe 'fijn vermaak' vond om zo'n persoon volledig tot de grond af te branden en toch beleefd genoeg blijven om geen consequenties te hoeven draaien, ziek word je van zulk soort mensen daar.
Die denken allemaal 'als ik 1x lief lach en vervolgens duidelijk maak dat ik meer gezag heb knikken ze ja en heb ik geen kind meer aan ze'.

Ze zijn gewoon aan het uitdagen, en ze zijn te dom om dat zelf in te zien
Vivre
pi_52146249
Nogal kortzichtig topic, en vooral de opmerkingen dat je dat kind wel ff moet slaan. Helemaal als je bedenkt dat die vader dat kind helemaal niet heeft geslagen, maar daar wél een half jaar voor in de bak heeft gezeten. Het meisje had zichzelf wat aangedaan, en daarna haar vader beschuldigd. Het kind is psychisch niet helemaal in orde.

Die socio is trouwens helemaal achterlijk, zo in discussie gaan met zo'n kind. Op een gegeven moment hoor je alleen maar "piep piep piep jamaar dat is toch niet eerlijk?!" Zo slecht.
pi_52146316
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:06 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Ik heb ook geen makkelijke jeugd gehad maar ik doe niet "kanker" voor elk zelfstandig naamwoord pleuren, mensen uitschelden en doen alsof ik een achterlijke beaukiteau ben.
Dat leren ze onder andere in die jeugdgevangenissen. Van elkaar.
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:00:04 #95
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_52146557
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:47 schreef Toeps het volgende:
Nogal kortzichtig topic, en vooral de opmerkingen dat je dat kind wel ff moet slaan. Helemaal als je bedenkt dat die vader dat kind helemaal niet heeft geslagen, maar daar wél een half jaar voor in de bak heeft gezeten. Het meisje had zichzelf wat aangedaan, en daarna haar vader beschuldigd. Het kind is psychisch niet helemaal in orde.
Nog mooier! Dan had ik er met een blok beton om d'r nek in het ijsselmeer laten zakken.
pi_52146649
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:47 schreef Toeps het volgende:

Die socio is trouwens helemaal achterlijk, zo in discussie gaan met zo'n kind. Op een gegeven moment hoor je alleen maar "piep piep piep jamaar dat is toch niet eerlijk?!" Zo slecht.
wat is daar mis mee? Hedendaags gaan er zo rete veel kiddo's naar de gevangenis of therapeut. Zelfs op verschrikkelijke jonge leeftijd. Hup de beuk er in
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:08:34 #97
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_52146786
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:40 schreef Strychnine het volgende:

[..]

90% van de sociotherapeuten is zo
I know
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_52146787
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

wat is daar mis mee? Hedendaags gaan er zo rete veel kiddo's naar de gevangenis of therapeut. Zelfs op verschrikkelijke jonge leeftijd. Hup de beuk er in
Dat heeft toch geen nut?! Als je dat kind slaat, steekt ze binnen de kortste keren je huis in de fik. Dat kind heeft duidelijk grote problemen met empathie, en hoogstwaarschijnlijk een sociale stoornis. Dat kun je wel gaan slaan, maar daar los je helemaal niks mee op.
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:10:57 #99
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_52146872
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:08 schreef Toeps het volgende:

[..]

Dat heeft toch geen nut?! Als je dat kind slaat, steekt ze binnen de kortste keren je huis in de fik. Dat kind heeft duidelijk grote problemen met empathie, en hoogstwaarschijnlijk een sociale stoornis. Dat kun je wel gaan slaan, maar daar los je helemaal niks mee op.
Natuurlijk heeft het geen zin dit kind te slaan, dat had die pa al veel eerder moeten doen.
Maar op een wijze in gesprek gaan zoals deze tutmuts dat doet, daar schiet je natuurlijk geen fuck mee op. Dat kind moet discipline en respect bij gebracht worden. En dan niet het soort respect waar ze zelf altijd de mond van vol hebben, nee het soort respect wat je zelf moet verdienen.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_52146984
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:10 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft het geen zin dit kind te slaan, dat had die pa al veel eerder moeten doen.
Maar op een wijze in gesprek gaan zoals deze tutmuts dat doet, daar schiet je natuurlijk geen fuck mee op. Dat kind moet discipline en respect bij gebracht worden. En dan niet het soort respect waar ze zelf altijd de mond van vol hebben, nee het soort respect wat je zelf moet verdienen.
Zo'n kind moet structuur krijgen, en een duidelijk oorzaak-gevolg, waarbij je als je je goed gedraagt privileges hebt, die je moet afstaan als je bijvoorbeeld gaat lopen schelden.

Maar goed, iedereen weet dat er een ernstig tekort is aan instellingen die dit bieden, en vaak komen de kinderen bij anderen terecht waar ze nog even het slechte voorbeeld van krijgen, komen ze bij incapabele leiders die al gedold worden door koters van een jaar of 10, en zijn de groepen veel te groot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')