http://www.meteox.com/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uurquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zag op de buienradar dat er dadelijk een shitload aan regen jouw kant op komt
huu, zoals het er daar uitziet, gaat het er hier precies langsopquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
http://www.meteox.com/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
meer shitload
It is comingquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
http://www.meteox.com/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
meer shitload
Ik denk dat ik binnen nu en 15 minuten de eerste druppels ga waerneemen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
huu, zoals het er daar uitziet, gaat het er hier precies langsop
Het is wel wat grijzer hier nog, maar wel lekker
Zit gewoon nog buiten
hoezeequote:Op maandag 6 augustus 2007 15:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnen nu en 15 minuten de eerste druppels ga waerneemen!![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:35 schreef Frutsel het volgende:
mjah, zoals op de shitload van meteox te zien is, lijken de rode vlekken net voor de nederlandse grens te stoppen![]()
hete nachten.....quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:08 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel besteld een portie onweer en een verkoelend avondje...
Zit je buiten beschaafd nederland?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:36 schreef covie het volgende:
Die regen is hier nog niet eens in de buurt.
wtf is the network factory nou weer?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:37 schreef covie het volgende:
[..]
nou TMF ook ja
Maar op dit moment TNF The Network Factory [afbeelding]
Ja maar weet Erwin Krol ooit weleens waar die het over heeftquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
![]()
Kom maar door met die zon.
Erwin krol zei zaterdag dat ie geen flauw idee had wat voor weer het dinsdag zou worden hoorde ik op de radio
weet ik niet, ik hou me nooit zo bezig met het weer.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar weet Erwin Krol ooit weleens waar die het over heeft
ken je dat niet?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf is the network factory nou weer?
ja nou die zorgen voor ons internet en van alles en nog wat meer.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf is the network factory nou weer?
van het achter de computer zitten krijg ik zo een last daarvanquote:
1 smilie zegt voldoende:quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:39 schreef covie het volgende:
[..]
ja nou die zorgen voor ons internet en van alles en nog wat meer.
Maar vandaag klappert de verbinding elke keer, waardoor wij met de shit zitten
En ik sta nu al 4 nummer in de wacht. Met nu de Backstreet Boys, en zonet Britney spears
quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ken je dat niet?
dat zit tussen" The Music Factory" en "The Operational Factory" in
eensch...quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:40 schreef covie het volgende:
Don't care what you do! As long as you love me. [afbeelding]
Precies.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ken je dat niet?
dat zit tussen" The Music Factory" en "The Operational Factory" in
Das inderdaad veel beter!quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezee
Geef mij die fakking zon maar.
ik ben al bruin...quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Das inderdaad veel beter!![]()
Gisteren knetterhard bruin zitten bakken! We gingen bbq-en op balkon en m'n broertje en OAdin zaten verscholen achter de parasol, maar voor mij was er geen ruimte meer, dus heb lekker de hele tijd met m'n bakkes in de volle zon gezeten!![]()
heerlijk!quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Gisteren knetterhard bruin zitten bakken! We gingen bbq-en op balkon en m'n broertje en OAdin zaten verscholen achter de parasol, maar voor mij was er geen ruimte meer, dus heb lekker de hele tijd met m'n bakkes in de volle zon gezeten!![]()
Dat is toch alles buiten onze lands provinciegrenzen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zit je buiten beschaafd nederland?
Niet meer gelukkig!quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
heerlijk!
ben je iemand die snel verbrandt?
vervelend is dat he, in de zon zittenquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
niet meer? heb je een nieuwe huid?quote:
ik dacxht ook altijd dat ik alleen maar rood werd, maar dit keer ebn ik echt bruin geworden...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |