abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:42:51 #101
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_52141690
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:42 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

*zucht* sarcasme.....
ben je nou echt zo dom??
Dus je hebt helemaal geen enorme tetters?
pi_52141706

Do you really want to hurt me...

do you really want to make me cry?
  Admin maandag 6 augustus 2007 @ 15:43:44 #103
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52141713
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:29 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ik wel! Armageddon is near! En dat voelen alle mensen onbewust! Mhuhahahaha!
Het gaat weer nergens over hè.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:44:01 #104
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_52141721
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:39 schreef Tarabass het volgende:

Wie zijn die homo's om tolerantie te eisen van een ieder die zich daar niet naar gedraagt? Homo's kunnen ook een andere kant opkijken, natuurlijk. Homo's haten is not done, maar homo-haters haten is een hot item.
Het is een heel simpel sommetje: feestende homo's hebben nul komma nul negatieve invloed op iemand anders leven. Hun verbieden om te feesten heeft wel negatieve invloed op hun leven. Dus is het tweede fouter dan het eerste.
pi_52141763
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:42 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Dus je hebt helemaal geen enorme tetters?
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:47:53 #106
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_52141810
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:42 schreef Armageddon het volgende:
Daar is die Duitser weer.
Ja voor een dode is die behoorlijk aanwezig...
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:47:58 #107
2964 Armageddon
pi_52141814
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het gaat weer nergens over hè.
Just the way I like it baby!
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:48:19 #108
2964 Armageddon
pi_52141821
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:45 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

pi_52141840
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:31 schreef Maartel het volgende:

[..]

Wat is het verschil met al die horken die tot en met de bierviltjes alles oranje maken voor koninginnedag of voetbal?
[..]

Deels mee eens.. van dat soort gedrag wordt ik ook niet blij.. Maar ik betwijfel wel in hoeverre dergelijke homo's zichzelf dit bewust 'aanleren'.. Onder hetero's heb je ook de één die slungelig loopt, de ander weer alsof ie nodig moet poepen, etc..
Ik vraag me dus af in hoeverre dergelijke gedragingen niet óf genetisch zijn, óf een kwestie van 'beinvloed worden door de scene waarin je zit': als ik een week lang alleen met limburgse vrienden optrek merk ik bijvoorbeeld ook dat ik zelf met steeds zachtere G begin te praten terwijl ik het niet bewust doe..

Zelfs als het bewust is: andere mannen doen onder vrienden weer patserig, meiden gillerig en giebelig, en zo hebben tig mensen wel 'maniertjes van doen' waarvan ik denk "kind, doe toch eens gewoon".
Het is dus niet iets typisch 'des homo's' om je op een bepaalde manier te gedragen, alleen zijn onder het homo-subcultuurtje weer andere gedragingen 'hip' dan onder bouwvakkers, natuurkundestudenten of breezah's, om maar wat te noemen...
[..]

Het vinden van een partner wordt er natuurlijk wel weer iets makkelijker op als je buitenwereld kan zien dat je het bent
De koninginnedag is iets landelijks. Dat leer je vanaf de kleuterschool en dat doen we om onze monarche te eren. Je krijgt er zelfs een dag vrij voor. Voetbal is een landelijke aangelegenheid waarvoor je kiest om wel of niet mee te doen.

Je karakter heb je. Je gedrag kun je aanleren. Zo ook het lopen door onze homo medemens, het macho gedrag etc. Heeft dus niet met genetica IMHO te maken. Meer met (on)bewust zijn van je omgeving.

Het vinden van een partner wordt daarmee misschien makkelijker. Toch vind ik dit niet de juiste manier. Ik stel me ook niet voor met: Hallo ik ben Devlinsect en hetero. Terwijl ik homo mannen ken die het toch op een andere manier doen.

Ik stel nogmaals voor om alle arabieren en andere 'hoofddoekgepeupel' (respect, jeweets) één dag in Amsterdam op zaterdag door de Kalverstraat te baggeren met hun kamelen. Dan komen ook deze mensen uit de kast, kunnen we hier aandacht aan geven, aparte clubhuizen zodat er ook aandacht is voor deze mannen en vrouwen. Vergeet neit dat de meeste arabieren neit genoeg hebben aan één vrouw. Dus dan maakt het voor hen makkelijker om aan een partner te komen (hoeven ze die ook niet uit het buitenland te halen).

Ik wacht erop. In tussentijd bedenk ik zelf een pride....
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:49:35 #110
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_52141855
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:11 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Niet? Gisteren (of was het alweer eergisteren) een stukje gezien op tv. Ging over tolerantie. Staat er een extravagante homo te vertellen dat ze ook mensen zijn en dat ze normaal gevonden willen worden. Daarachter een lesbi met gaten in dr t-shirt waardoor twee tieten steken. Jaja, 'we willen normaal gevonden worden'. Hou toch op man..
Dus tieten zijn het zelfde als piemels. Dat gene waar jij toch mee kwam

Lijkt me lastig voor jouw een vriendin zoeken dan. Even zo brutaal geweest om aan te nemen dat jij een vriendin wilt.

En blote tieten...ach...ga naar een strand en je ziet ze vaker....of naar een carnavals optocht....of naar een kermis, met allemaal dronken mensen....of....of....of het kan natuurlijk zijn dat jij een beetje verlegen wordt voor bloot.

Mocht dat zo zijn, is dat toch echt jouw probleem....maar zoals ik het zo lees, zit jij wel af te geven op die boten parade, maar heb je het zelf niet gezien....een beetje gevalletje van klok horen luiden en je dan afvragen waar de klepel hangt.

En nee...homo's willen niet normaal gevonden worden, homo's willen dat het normaal wordt gevonden, dat ook mensen die anders zijn, geaccepteerd worden, hoe anders die mensen dan ook mogen zijn. "Subtiel" verschil.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_52141859
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:41 schreef Semisane het volgende:

[..]

Tja...dit is dus het hele punt van de pride....ze willen idd geaccepteerd worden, maar wel zoals ze zijn zoals ze zijn, niet zoals jij wilt dat ze zijn.

Dat iemand er "belachelijk" als of _jij_ voor iedereen uit gaat maken wat belachelijk is en wat niet. uit wilt zien, moet hij/zij lekker zelf weten en voor dat recht staan ze op die boten....en niet voor niets, gezien jouw reaktie.

Het is blijkbaar heel moeilijk voor sommige onderons om mensen gewoon in hun waarde te laten.

voetbal fans/gothic's/religieuzen prima, maar voetbal fan's/gothic's/religieuzen die het zo aan de buitenwereld moeten laten zien... Om er maar een draai aan te geven.
Dus homo's lopen het liefst elke dag in een roze string die diep in hun reet gegraven zit? Come on, ik ken genoeg homo's die niet meedoen aan die flauwekul en toch gewoon homo zijn, zonder al die bullshit. Daar heb ik meer respect voor dan deze mannetjes. Ook zoiets als die roze maandag in Tilburg, gewoon belachelijk...
pi_52141895
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:49 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Ik stel nogmaals voor om alle arabieren en andere 'hoofddoekgepeupel'
Voor je weer de moeite neemt om een voorbeeld te geven om iets te verduidelijken, moet je natuurlijk wel weten waar je het over hebt.
Niet alle Arabische vrouwen dragen een hoofddoek.
Zó, en laat ze nu maar een kamelenparade door jouw dorpstraat houden.
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:53:03 #113
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_52141929
dit topic is fokking gay!.
The truth is relative, pick one that works!
pi_52141968
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:53 schreef SatanicWarrior het volgende:
dit topic is fokking gay!.
pi_52141981
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:40 schreef Brupje het volgende:

[..]

Zo sprak een wijs duitser eens. Kom op zeg, vrijheid, gelijkheid is de kern van de samenleving, niet hetzelfde zijn.
[..]

ik wel, maar dat ligt vast aan mij.
@ frollo en ^^:

je hoeft niet in een militair pakje rond te lopen en in een communistisch gestel te wonen. En met een gay pride creëer je geen vrijheid en gelijkheid in een samenleving. In tegenstelling zelfs.
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:55:45 #116
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_52141988
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:49 schreef Edie86 het volgende:

[..]

Dus homo's lopen het liefst elke dag in een roze string die diep in hun reet gegraven zit? Come on, ik ken genoeg homo's die niet meedoen aan die flauwekul en toch gewoon homo zijn, zonder al die bullshit. Daar heb ik meer respect voor dan deze mannetjes. Ook zoiets als die roze maandag in Tilburg, gewoon belachelijk...
idd ridicuul! Voor een gemiddelde ziekte waar 1 op de 1000 mensen aan lijdt wordt een compleet concert gegeven, maar voor een bevolkingsgroep van 5-10% is een feestje uit den boze natuurlijk.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:56:09 #117
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_52142003
quote:

[..]

Nee, niet alle homo's lopen er zo bij, maar het gaat er om, dat ookal lopen ze er zo bij, dat dat gewoon moet kunnen....net als hele fatsige tokkie vrouwen die het ok vinden om in een string en stretchbroek te gaan rond lopen bijvoorbeeld.

En ik ken ook genoeg homo's...wellicht zelfs meer dan jij. En daar zitten van die echte rel nichten bij, tot mannen en vrouwen, waarbij je het niet zou zeggen dat ze homo zijn, maar allen willen gewoon geaccepteerd worden...en mijn persoonlijke mening is, dat dat ook moet kunnen....net zo als de diep religieuze christelijke of joodse of moslim die graag in hun traditionele kloffie willen rondlopen.

Prima toch allemaal? Blijkbaar niet volgens vele
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_52142019
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:49 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

De koninginnedag is iets landelijks. Dat leer je vanaf de kleuterschool en dat doen we om onze monarche te eren. Je krijgt er zelfs een dag vrij voor. Voetbal is een landelijke aangelegenheid waarvoor je kiest om wel of niet mee te doen.

Je karakter heb je. Je gedrag kun je aanleren. Zo ook het lopen door onze homo medemens, het macho gedrag etc. Heeft dus niet met genetica IMHO te maken. Meer met (on)bewust zijn van je omgeving.

Het vinden van een partner wordt daarmee misschien makkelijker. Toch vind ik dit niet de juiste manier. Ik stel me ook niet voor met: Hallo ik ben Devlinsect en hetero. Terwijl ik homo mannen ken die het toch op een andere manier doen.

Ik stel nogmaals voor om alle arabieren en andere 'hoofddoekgepeupel' (respect, jeweets) één dag in Amsterdam op zaterdag door de Kalverstraat te baggeren met hun kamelen. Dan komen ook deze mensen uit de kast, kunnen we hier aandacht aan geven, aparte clubhuizen zodat er ook aandacht is voor deze mannen en vrouwen. Vergeet neit dat de meeste arabieren neit genoeg hebben aan één vrouw. Dus dan maakt het voor hen makkelijker om aan een partner te komen (hoeven ze die ook niet uit het buitenland te halen).

Ik wacht erop. In tussentijd bedenk ik zelf een pride....
Als ze dat één dagje van het jaar willen.. van mij mogen ze!
Aparte clubhuizen zijn er al, voor mensen van alle mogelijke afkomsten, liefhebbers van bepaald muziek of lifestyles, tot en met verenigingen voor huisvrouwen.. (waarom, zijn jullie zo anders dan andere vrouwen???)
Het is volgens mij vrij mens-eigen om toe te trekken naar mensen waar je 'iets' gemeen mee hebt, wat alleen maar sterker wordt op een moment dat de buitenwereld (nouja, een deel ervan) je er regelmatig op veroordeeld of aanvalt..
Als we in een land vol volmaakt tolerante mensen zouden leven, die niet raar of vies opkijken als ze twee verliefde mannen of vrouwen zien, dan zou er waarschijnlijk nooit een gaypride zijn ontstaan (ach, er zou allicht één homo zijn geweest die zou hebben gezegd "kom we houden een homo-feestje", maar het zou véél minder mensen trekken, omdat er niets speciaals aan zou zijn als je het hele jaar al zorgeloos hand in hand met je vriend over straat kon, en op elke straathoek met een man kon flirten zonder angst op je bek geslagen te worden)
Kortom: mensen die nu de luidste vooroordelen hebben houden het in wezen zelf in stand..
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:58:26 #119
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_52142045
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:55 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

@ frollo en ^^:

En met een gay pride creëer je geen vrijheid en gelijkheid in een samenleving. In tegenstelling zelfs.
Resultaten uit het verleden doen anders vermoeden.
pi_52142076
quote:

[..]

He-le-maal mee eens. Ik ken homo's die niet geassocieerd willen worden met het 'tuig wat op de boten in Amsterdam met hun snikkel staan te zwaaien' (zijn woorden) en dus niet op het feest komen.

Die schamen zich ervoor. Die willen niet worden gestigmatiseerd.
pi_52142150
quote:

[..]

De laatste (en enige) keer dat ik daar was ging het daar niet veel verder dan af-en-toe een hoedje of een boa.. Het is een feestje, dan vinden sommige mensen dat leuk..
Ga op een zaterdagavond naar een grote discotheek (of surf ff over partyflock ) en je ziet meisjes die niet veel meer aanhebben dan 2 veters.. Lopen die elke dag zo over straat? Neui. Die lopen er zo bij omdat ze op willen vallen bij (in dat geval meestal) het andere geslacht, en sfeer + gedrag/dresscodes op zo'n feestje heel wat anders zijn dan doordeweeks op straat.. Da's voor de gaypride hetzelfde geval. (dat sommige mensen er een bedenkelijke smaak qua 'wat staat me goed' op nahouden is een andere discussie)
pi_52142168
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:57 schreef Maartel het volgende:

[..]

Als ze dat één dagje van het jaar willen.. van mij mogen ze!
Aparte clubhuizen zijn er al, voor mensen van alle mogelijke afkomsten, liefhebbers van bepaald muziek of lifestyles, tot en met verenigingen voor huisvrouwen.. (waarom, zijn jullie zo anders dan andere vrouwen???)
Het is volgens mij vrij mens-eigen om toe te trekken naar mensen waar je 'iets' gemeen mee hebt, wat alleen maar sterker wordt op een moment dat de buitenwereld (nouja, een deel ervan) je er regelmatig op veroordeeld of aanvalt..
Als we in een land vol volmaakt tolerante mensen zouden leven, die niet raar of vies opkijken als ze twee verliefde mannen of vrouwen zien, dan zou er waarschijnlijk nooit een gaypride zijn ontstaan (ach, er zou allicht één homo zijn geweest die zou hebben gezegd "kom we houden een homo-feestje", maar het zou véél minder mensen trekken, omdat er niets speciaals aan zou zijn als je het hele jaar al zorgeloos hand in hand met je vriend over straat kon, en op elke straathoek met een man kon flirten zonder angst op je bek geslagen te worden)
Kortom: mensen die nu de luidste vooroordelen hebben houden het in wezen zelf in stand..
er is een verschil tussen buurtverenigingen, clubhuizen en verenigingen die zelf een pand hebben. Prima toch dat ze dat doen? Zie je de landelijke viskwekerij met een paling achter in hun broek staan hossen op 'de palingsound' in de grachten van Amsterdam?

Als ik in de viskwekerij clubhuis kom als niet liefhebber, wordt ik dan lastig gevallen door deze mannen die me toch graag willen overtuigen dat een paling achter in je broek gezond is en tegen reuma is?

Kan ik flirten met iedere vrouw op iedere straathoek zonder angst te hebben om op mijn bek geslagen te worden?

Get the point? Hoeveel beeldspraken wou je nog hebben?

maandag 6 augustus 2007 @ 16:06:16 #123
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_52142224
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:39 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Wie zijn die homo's om tolerantie te eisen van een ieder die zich daar niet naar gedraagt? Homo's kunnen ook een andere kant opkijken, natuurlijk. Homo's haten is not done, maar homo-haters haten is een hot item.
Niet meer en niet minder dan jij. Hoe zou jij het nou vinden als je de kans loopt om in elkaar geslagen te worden omdat je van iemand houdt?
Het gaat er om, dat homo's altijd al de andere kant op moeten kijken, maar hetero's heel vaak niet de andere kant op willen kijken. Ik kijk zo vaak de andere kant op als ik weer van dat gore gelebber zie van heterostellen die elkaar zo nodig bijna op moeten vreten op publieke plaatsen. Dat moet ik eens proberen met mijn vriendin...

Ik heb van die hele gayparade trouwens nauwelijks wat gezien. Alleen wat foto's, en die heb ik notabene zelf op gezocht. Het schijnt dus best mogelijk te zijn om er gewoon niks van mee te krijgen...
Ik, als lesbo, denk niet dat het blote gedrag op die boten de beste manier is om jezelf zichtbaar te maken. Dat kan best op andere, veel artistiekere en ook ludiekere manieren.

Iemand trok eerder trouwens de vergelijking, of gaf uitleg over de roze zaterdag als zijnde de gaypride. Pride, Roze Zaterdag en Roze maandag staan voor zover ik weet totaal los van elkaar.

Oh, en wat er op die boten meevaart is bij lange na geen afspiegeling van de homobeweging. Geen sprake van...
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_52142246
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:56 schreef Semisane het volgende:

[..]

Nee, niet alle homo's lopen er zo bij, maar het gaat er om, dat ookal lopen ze er zo bij, dat dat gewoon moet kunnen....net als hele fatsige tokkie vrouwen die het ok vinden om in een string en stretchbroek te gaan rond lopen bijvoorbeeld.

Prima toch allemaal? Blijkbaar niet volgens vele
Het moet kunnen, maar het is dan ook niet zo vreemd dat er nog steeds vreemd tegen homo's gekeken word, ik zou haast zeggen terecht door dit soort feestjes! Is dit hun manier om te laten zien dat ze trots zijn om homo te zijn? Nou...
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:55 schreef Brupje het volgende:

[..]

idd ridicuul! Voor een gemiddelde ziekte waar 1 op de 1000 mensen aan lijdt wordt een compleet concert gegeven, maar voor een bevolkingsgroep van 5-10% is een feestje uit den boze natuurlijk.
Kijk eens wát voor een feestje het is, is het nu echt nodig om (dan wel niet half) naakt op straat te lopen ? Tuurlijk, van mij mogen ze, maar ik heb totaal niets met zulke lui, ik zou dr bijna op kotsen doe gewoon lekker normaal..
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:07:21 #125
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_52142252
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:59 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

He-le-maal mee eens. Ik ken homo's die niet geassocieerd willen worden met het 'tuig wat op de boten in Amsterdam met hun snikkel staan te zwaaien' (zijn woorden) en dus niet op het feest komen.

Die schamen zich ervoor. Die willen niet worden gestigmatiseerd.
Had ik vroeger ook, toen ben ik eens gaan kijken en viel het toch allemaal reuze mee. Dat bloot viel helaas wat tegen, dat wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')