Nou ja...wellicht was het een 16 jarige die dacht homo's in elkaar te gaan slaan...en toen door een homo werd gemept...dat kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
Een 16 jarige fag die zich laat kontneuken in een bos.
PRICELESS.
hij werd in ieder geval wel van achter gepakt, maar dat had hij waarschijnlijk zelf toch echt anders voorgestelt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
Een 16 jarige fag die zich laat kontneuken in een bos.
PRICELESS.
Het punt is, jij hebt al die foto's gezien...quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien van de hele stoet en er waren maar iets van vier of vijf boten met lekkere kerels. De rest was "normaal", aangekleed en liep voor zover ik kon zien gewoon te genieten van het mooie weer en het publiek. Er was een boot van TNT, van het Aids fonds, een boot met hetero's (!!!), een boot die met uitvergrote krantenartikelen aandacht vroeg voor het potenrammen...
Mensen met een mooi lichaam zullen eerder geneigd zijn dat te laten zien en dat zie je dan ook wat vaker. That's all.
Maar is dat de schuld van de canalparade of van de media?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Het punt is, jij hebt al die foto's gezien...
Hier in de krant, hier in de provincie dus, staat alleen die foto van de pinkpolice. Verder niks.
Bij het artikel over de roze maandag stond die foto van die twee travo's die stonden te pissen.
Wat doet TNT in die optocht? Wat doet een boot met hetero's in die optocht?
Op roze zaterdag lopen militairen mee, die maken dan een echt statement. Dat was eerlijk gezegd ook emotioneel om te zien (vond ik).
Ik vind niet dat de canalpride gezien kan worden als een echt statement.
Ja, 't is anti-onzichtbaarheid.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
Maar het maakt toch de tongen los, en da's ook wat waard.
toen had ie vast last van zijn poot?! IROFLS!?1;/1;11quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ja...wellicht was het een 16 jarige die dacht homo's in elkaar te gaan slaan...en toen door een homo werd gemept...dat kan ook natuurlijk.![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:03 schreef maedel het volgende:
Ik vind niet dat de analpride gezien kan worden als een echt statement.
Ja, maar moet je die media gaan voeren?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar is dat de schuld van de canalparade of van de media?
Waarom mogen mensen niet zijn zoals ze zijn en moeten ze daar op afgerekend worden?
stumperdquote:
ik denk dat die vrouwen zich verzameld hadden op die boot...quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:12 schreef Mrs.Solis het volgende:
Als je tegenwoordig als vrouw geen gay vriendje hebt, ben je gewoon niet hip!![]()
Ik vind dat statements gemaakt worden door personen, niet door wat ze op een feestje aanhebben. Als die kerel op de radio was geinterviewd, had iedereen geluisterd naar wat hij te zeggen had in plaats van afgeleid te worden door wat ie aanhad.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, maar moet je die media gaan voeren?
Wat eerder al gezegd werd, er komt dan weer zo'n relnicht in beeld die geïnterviewd wordt. Waarom nou eens niet zorgen dat er gewoon geen sensatie te zien is?
Als je echt een statement wilt maken, moet je dat serieus doen, en niet door een jurk aan te trekken, of nou juist uit te trekken.
Ja, mensen mogen zo zijn als ze zijn, maar je maakt mij niet wijs dat ze er maandag op kantoor ook zo bijlopen. Dus, dan denk ik "hoe zijn ze nou eigenlijk"?
Dat waren zeker potten want ze waren niet hip!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:14 schreef maedel het volgende:
[..]
ik denk dat die vrouwen zich verzameld hadden op die boot...
Ik heb potten onder mijn beste vrienden, niks mis meequote:Op maandag 6 augustus 2007 19:16 schreef Mrs.Solis het volgende:
Ik raad elke vrouw een gay vriend aan.Met potten heb ik echter niks.
Tja maar dat jij je dat niet kan voorstellen, ligt toch echt aan jouw. Er zijn behoorlijk wat Travo's die er gewoon zo bijlopen. En ja er zijn er ook bij die enkel "in het weekend" een jurk aan trekken en "door de week" een pak...tja hoe zijn ze dan? Nou precies zoals zij willen zijn,...en daar gaat het om! Jij wilt graag zoals jij wilt zijn, maar iemand anders wilt graag als man een jurk aan "in het weekend" wie ben jij hem/haar te beoordelen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, mensen mogen zo zijn als ze zijn, maar je maakt mij niet wijs dat ze er maandag op kantoor ook zo bijlopen. Dus, dan denk ik "hoe zijn ze nou eigenlijk"?
Ik vraag me eerlijk af hoeveel van de mensen op de niet-heteroboten eigenlijk toch stiekem hetero waren. Volgens mij nog best veel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:14 schreef maedel het volgende:
[..]
ik denk dat die vrouwen zich verzameld hadden op die boot...
Zolang ze niet op je geilen niet nee.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb potten onder mijn beste vrienden, niks mis mee
God, wat heeft iedereen toch altijd tegen mensen die je (misschien!) leuk om te zien vinden? Is iemand van hetzelfde geslacht echt zoveel erger dan een onaantrekkelijke persoon van het andere geslacht? Ik hoor nooit iemand over "hetero's, best leuk, maar niet als ze aan je zitten" en ik krijg toch echt het beeld dat vooral heteromannetjes veel meer aan mensen zitten dan homomannen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:21 schreef Mrs.Solis het volgende:
[..]
Zolang ze niet op je geilen niet nee.
Vooral doen. Ik kijk de andere kant wel even op tot je klaar bent.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:22 schreef RickoKun het volgende:
ik ga mijzelf midden op straat eronder kotsen, want;
"Zo ben ik mijzelf!"
Ik heb echter nog nooit een homo iemand zien discrimineren en dat goedpraten met zijn geaardheid...quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:25 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Om het heel kort door de bocht te zeggen, vind ik dat je het 'homo zijn' kan vergelijken met 'het geloof'.
Omdat je vrijheid van denken hebt, kan je al je acties achter een "levensovertuiging" plaatsen, zodat het in Nederland gewoon geaccepteerd gedrag wordt, ook al is het iets belachelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |