quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:31 schreef Borkydude het volgende:
Hierdoor krijg ik zin om extreemrechtse dingen te babbelen.
die zijn ook tegen homo's hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:31 schreef Borkydude het volgende:
Hierdoor krijg ik zin om extreemrechtse dingen te babbelen.
Jaaaa provocerenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:33 schreef Tarabass het volgende:
Blijven die provocerende, met hun blote billetjes in de zon hupsende homootjes toch gewoon lekker thuis volgend jaar..
Je kunt ook gewoon niet kijken of niet heen gaanquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:33 schreef Tarabass het volgende:
Blijven die provocerende, met hun blote billetjes in de zon hupsende homootjes toch gewoon lekker thuis volgend jaar..
Jij vond het dus wel gezellig?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet kijken of niet heen gaan![]()
*Telt af hoelang je het vol houdtquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jaaaa provoceren![]()
Als ik in mijn blote kont wil lopen doe ik dat toch lekker![]()
Nooit hetero's met carnaval meegemaakt?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:36 schreef MrSleep het volgende:
[afbeelding]
En homo's zijn ook maar gewone mensen
Of die homo's kunnen gewoon wegblijven en niet zo'n belachelijk evenement organiseren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet kijken of niet heen gaan![]()
Geen idee... ik heb niets verloren op een GayPride, dus ga ik niet heen en stoor me er zeker niet aan.quote:
Worden die mensen dan in elkaar geslagen op de kermis om dat ze hetero zijn?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:31 schreef Fides het volgende:
Bij elke willekeurige kermis gebeurd dit ook. Is dit nou nieuws omdat het nichten zijn?
Die mensen mogen ook 1 per jaar debiel doen... het is net carnavalquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Of die homo's kunnen gewoon wegblijven en niet zo'n belachelijk evenement organiseren.
Is een beter te realiseren oplossing.
Ga slapen sukkel, en laat die mensen lekker hun feesje vieren.quote:
Als je op de gaypride iemand slaat is de kans wel erg groot dat het een homo is ja. Zijn ze dus wel in elkaar geslagen omdat ze homo waren?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:40 schreef sander89 het volgende:
[..]
Worden die mensen dan in elkaar geslagen op de kermis om dat ze hetero zijn?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:40 schreef sander89 het volgende:
[..]
Worden die mensen dan in elkaar geslagen op de kermis om dat ze hetero zijn?
Als je in het centrum van een stad gaat wonen weet je dat je af-en-toe met wat evenementen te maken zult hebben, zeker in A'dam.. daar moet je zondermeer niet gaan wonen als je niet tegen wat diversiteit kan..quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:39 schreef Tarabass het volgende:
[..]
En ik ga er ook niet heen, maar als je hartje a'dam woont ben je mooi in de aap gelogeerd..
Betekenis van de Gay Parade:quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nooit hetero's met carnaval meegemaakt?![]()
De gemiddelde homo zal trots op ze zijnquote:Roze Zaterdag (ook weleens afgekort tot RZ) als jaarlijks georganiseerde themadag, evenement, demonstratie, parade of feest heeft naast ontmoeting en zichtbaarheid ook een emancipatie-aspect en politiek karakter. Door mee te lopen in Roze Zaterdag willen mensen (Holebi's en anderen) tonen, dat ze trots zijn op deze levensstijl of hun activisme danwel solidariteit ermee betonen.
Schelden op een forumquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:41 schreef devvertje het volgende:
[..]
Ga slapen sukkel, en laat die mensen lekker hun feesje vieren.
Iemand (bijna) dood-slaan om z'n sexuele geaardheidwat een pannenkoek ben je dan zeg / koekenbakker
'Liberale tijdperk'. Pff, kind ga huilen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:42 schreef AcidBurner het volgende:
Het liberale tijdperk in Nederland lijkt ten einde. Wel jammer ... homo-bashers ... pfff ... en dat op de GAY-Parade. Triest.
Zo niet dan is het nog een baggeractie.. en net zoals kermisgangers mogen klagen dat de kermis verpest wordt door geweld na afloop, mogen homo's klagen dat de gaypride verpest wordt door dergelijke mishandelingquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:42 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Als je op de gaypride iemand slaat is de kans wel erg groot dat het een homo is ja. Zijn ze dus wel in elkaar geslagen omdat ze homo waren?
Eensch, maar niet iedereen kan zijn ouders overhalen te gaan verhuizen omdat er één keer in het jaar homootjes op een boot zonodig de hele dag op de grachten moeten gaan dobberen. Kortom, die keuze heb je niet altijd, hé..quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:43 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als je in het centrum van een stad gaat wonen weet je dat je af-en-toe met wat evenementen te maken zult hebben, zeker in A'dam.. daar moet je zondermeer niet gaan wonen als je niet tegen wat diversiteit kan..
Uhm, nee.. trots kan ik er niet over zijn..quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:45 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Betekenis van de Gay Parade:
[..]
De gemiddelde homo zal trots op ze zijn
[..]
Schelden op een forum
Hetero's slaan mag dan wel?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Homo's mishandelen gaat veel te ver, maar die gaypride moet natuurlijk wel zsm afgeschaft worden.![]()
Weer eensch, maar als je wilt actie voeren en wilt provoceren dan weet je dat er weerstand komt. Praat het niet goed hoe die weerstand uitgewerkt is, maar schuif het wel in het hoekje 'eigen schuld, dikke bult'..quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:46 schreef Maartel het volgende:
[..]
Zo niet dan is het nog een baggeractie.. en net zoals kermisgangers mogen klagen dat de kermis verpest wordt door geweld na afloop, mogen homo's klagen dat de gaypride verpest wordt door dergelijke mishandeling![]()
Gewoon hetero carnaval dan maar?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:36 schreef MrSleep het volgende:
[afbeelding]
En homo's zijn ook maar gewone mensen
ach, ff doorbijten.. 't is maar één dag in het jaar.. andere mensen worden weer doodziek van carnavalquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:48 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Eensch, maar niet iedereen kan zijn ouders overhalen te gaan verhuizen omdat er één keer in het jaar homootjes op een boot zonodig de hele dag op de grachten moeten gaan dobberen. Kortom, die keuze heb je niet altijd, hé..
Toch is die gaypride (en dat er dus homo's in elkaar geslagen zijn) de rede dat je dit topic opent. Waar zijn je topics over al die andere vechtpartijen die zich elk weekend voordoen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:49 schreef CyclingGirl het volgende:
Hoe dan ook homo of niet je hoeft niet in elkaar geslagen te worden..
Nou moet je niet alle potenrammers over één kam scheren..quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:53 schreef Gripper het volgende:
Potenrammers zijn toch wel een heel laag soort mensen zeg... Ik weet al precies welke homo's ze pakken, van die zachte toefjes die je makkelijk kunt afrossen. Stoere en afgetrainde homo's zoals er veel op de boten meevoeren zaterdag zal geen enkel potenrammertje durven aanraken denk ik zo.
Eigenlijk zijn de potenrammers gewoon de mietjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |