quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:31 schreef Borkydude het volgende:
Hierdoor krijg ik zin om extreemrechtse dingen te babbelen.
die zijn ook tegen homo's hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:31 schreef Borkydude het volgende:
Hierdoor krijg ik zin om extreemrechtse dingen te babbelen.
Jaaaa provocerenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:33 schreef Tarabass het volgende:
Blijven die provocerende, met hun blote billetjes in de zon hupsende homootjes toch gewoon lekker thuis volgend jaar..
Je kunt ook gewoon niet kijken of niet heen gaanquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:33 schreef Tarabass het volgende:
Blijven die provocerende, met hun blote billetjes in de zon hupsende homootjes toch gewoon lekker thuis volgend jaar..
Jij vond het dus wel gezellig?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet kijken of niet heen gaan![]()
*Telt af hoelang je het vol houdtquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jaaaa provoceren![]()
Als ik in mijn blote kont wil lopen doe ik dat toch lekker![]()
Nooit hetero's met carnaval meegemaakt?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:36 schreef MrSleep het volgende:
[afbeelding]
En homo's zijn ook maar gewone mensen
Of die homo's kunnen gewoon wegblijven en niet zo'n belachelijk evenement organiseren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet kijken of niet heen gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |