Dat je nog de moeite neemt om tegen zo'n josti te praten cq iets uit te leggen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:05 schreef Athmozz het volgende:
dat je mp3-speler / radio / fotoviewer / videospeler / fototoestel wél nog werkt? Vliegtuigmodus is gewoon alle netwerkcommunicatie naar je telecomprovider uitschakelen. Dan blijven dus alle functies naast communicatie over.
Haast aandoenlijk te noemen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat je nog de moeite neemt om tegen zo'n josti te praten cq iets uit te leggen.
Eerst brand je het af, en nu prijs je het de hemel inquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:12 schreef XiChico het volgende:
Best cool dan, die vliegtuigmodus. Wel hip
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:12 schreef XiChico het volgende:
Best cool dan, die vliegtuigmodus. Wel hip
Toch mooi he, hoe een mens kan veranderen binnen 8 minuten.quote:What the fuck heb je dan aan die klote modus
Penélope Cruz zei in Vanilla Sky dat elke minuut je de kans gaf om te veranderen. Dus vandaar.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[..]
Toch mooi he, hoe een mens kan veranderen binnen 8 minuten.
Groot gelijk heeft ze! Hulde aan de ever changing men!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:24 schreef XiChico het volgende:
Penélope Cruz zei in Vanilla Sky dat elke minuut je de kans gaf om te veranderen. Dus vandaar.
volgens mij kun je de N70 instellen op het profiel "offline" en dat houdt het zelfde in..quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:46 schreef Djeez het volgende:
GVD, heb ik een N70 en staat er nieteens een vliegtuigmodus op! Gelukkig mag ik over drie maanden een nieuwe uitzoeken, dan ga ik voor de N76 of de 95.
Er zijn ziekenhuizen die losjes aan al toestaan dat er mensen met mobieltjes rondlopen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:50 schreef LostFormat het volgende:
Ook handig voor in het ziekenhuis.
Vriendelijk verzoek dit niet uit te proberen op de IC, dank Uquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er zijn ziekenhuizen die losjes aan al toestaan dat er mensen met mobieltjes rondlopen.
Er kan namelijk nog steeds niet bewezen worden dat het signaal apparatuur stoort.
En dat uiteraard. Zolang het niet mag, gewoon niet doen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:55 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Vriendelijk verzoek dit niet uit te proberen op de IC, dank U![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |