Ik heb een miljard jaar pianoles gehad van een homoseksuele fascist die peuken op mijn hand uitdrukte als ik een theorievraag niet wist, vandaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:47 schreef Aresdreams het volgende:
Svayator zei iets over tertsligging...
maar zoveel theorie heb ik nooit gehad
En wat deed jij als hij een vraag fout had die jij steldequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:11 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb een miljard jaar pianoles gehad van een homoseksuele fascist die peuken op mijn hand uitdrukte als ik een theorievraag niet wist, vandaar.
Ik zou die gast dan gekastreerd hebben...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:11 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb een miljard jaar pianoles gehad van een homoseksuele fascist die peuken op mijn hand uitdrukte als ik een theorievraag niet wist, vandaar.
Ja, hé, we hebben allemaal hier een zut gitaren en versterkers te koop, koop die maar!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:25 schreef super-muffin het volgende:
Hoi, ik ga zaterdag naar de Feeback! Kijken voor electrische gitaar + versterker.
Ow ja, schiet mij niet af, ben geen newbie, ben alleen een hele tijd niet geweest.
Jaja, kijken kijken kijken maar niet kopen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:53 schreef super-muffin het volgende:
ik ga alleen kijkennog niet kopen. Eerst ff Lowlands overleven en dan zie ik wel.
Kan natuurlijk ook een Dm7 zonder bas zijn...quote:
het is heerschend, met een schquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Terugvind + heersend gitaarwerk-post
Ik ben een echte kaaskop jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jaja, kijken kijken kijken maar niet kopen...![]()
![]()
HAHAaha, die heb ik een tijd geleden gezien, prachtig!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:49 schreef TenWords het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_vmo_ePVGGI
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar ging het nou fout
![]()
Mijn huisgenoot had deze gekocht (tele TL55-78US)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:17 schreef Sloggi het volgende:
Ik ga sparen voor een nieuwe gitaar, een Tele. Iemand tips? Budget ~900 / 1000 euro.
En over de qualiteit van Fender Japan's... http://www.guitaremporium.co.uk/index.phpquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:00 schreef Sloggi het volgende:
Maar wel een mooie gitaar natuurlijk.
Hij heeft een Dean in z'n handen, DAAR ging het al foutquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:49 schreef TenWords het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_vmo_ePVGGI
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar ging het nou fout
![]()
Vertelquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik heb ook asociaal Boss Pedalen en een Seymour Duncan Pickup daar gekocht... retegoedkoop... man ik mis Japan zo hard he
Ja hier heb je een tip; Doe het niet en koop een Ibanezquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:17 schreef Sloggi het volgende:
Ik ga sparen voor een nieuwe gitaar, een Tele. Iemand tips? Budget ~900 / 1000 euro.
Met dat budget zou ik gaan voor een Fender American standard Tele...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:17 schreef Sloggi het volgende:
BF-3 Flanger voor +/- 65, EUR; DD-6 Digital Delay voor +/- 97,- EUR; ML-2 Metalcore voor 66,- EUR; TU-2 Chromatic Tuner voor +/- 57,- EUR (allemaal omgerekend)quote:
WTF... you make me jealous, mênquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
BF-3 Flanger voor +/- 65, EUR; DD-6 Digital Delay voor +/- 97,- EUR; ML-2 Metalcore voor 66,- EUR; TU-2 Chromatic Tuner voor +/- 57,- EUR (allemaal omgerekend)
En vlak voor ik weer terug kwam heb ik een Seymour Duncan SH-4 JB pickup gekocht voor omgerekend 66,- Euro.
Denk dat ik maar eens een Fendertje meeneem als ik weer daar naartoe ga. Invoerrechten vallen best mee... Zo'n Tele is even duur als mijn Yamaha Pacifica 112 van hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |