Nee, dat gaat dus niet, dan mis je een hele reeks akkoordenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook makkelijk beginnen en de onmogleijke akkoorden bewaren voor als je een beetje kan spelen ?
Mja je kan elk akkoord op tig verschillende manieren pakken dus zoek gewoon de makkelijkste uit om te beginnenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:39 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Nee, dat gaat dus niet, dan mis je een hele reeks akkoordenEn bovendien, al doende leert men
Ook het moeilijke valt te leren, eerst maar eens paar dingetjes proberen te spelen ermee, en als het dan écht niet lukt, dan wil ik er misschien over nadenken om het anders te doen, maar daar ben ik net wat te eigenwijs voor, ik wil het gewoon kunnen zoals het daar staat aangegevenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja je kan elk akkoord op tig verschillende manieren pakken dus zoek gewoon de makkelijkste uit om te beginnen![]()
Maar okee het is maar net wat je wil. Snel resultaat zien, of langer bezig zijn en hetzelfde resultaat krijgen op een moeilijkere manier
Gewoon doen wat je wil jaquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:45 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Ook het moeilijke valt te leren, eerst maar eens paar dingetjes proberen te spelen ermee, en als het dan écht niet lukt, dan wil ik er misschien over nadenken om het anders te doen, maar daar ben ik net wat te eigenwijs voor, ik wil het gewoon kunnen zoals het daar staat aangegeven
Als ik resultaat wil, ga ik wel achter de piano zittenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je wil jaen moeilijke dingen veel oefenen word je alleen maar beter van dus dat kan geen kwaad
Maarja als beginner wil je vaak toch snel resultaat boeken omdat veel mensen anders afhaken dus vandaar
Goedzoquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:55 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Als ik resultaat wil, ga ik wel achter de piano zittenEn met bebloede vingers van het gitaar spelen, is een piano ook nog steeds speelbaar,plus krijgt die piano ook weer een mooi kleurtje
Ben niet zo van het snel resultaat, good work takes a while.
Ruilen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog een SG te koop... wel kopers, maar geen kopers met geld...![]()
En hier op Fok! al helemaal niet, niemand heeft hier geld...
Ja dag, dan zit ik opgescheept met een kut Les Paul!quote:
Niet persoonlijk naar jouw LP bedoeld, meer in zijn algemeenheidquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:23 schreef Deansensitized het volgende:
Kut? Anders heel fijn gitaartje hoor
Mwah, de kop van die LP moet te modden zijn, toch?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:28 schreef Deansensitized het volgende:
Dacht ik al, heb ook liever een Dean, maar ja, soms moet je wat
quote:
Bijna, maar toen kwam ik erachter dat ik natuurlijk ook alle snaren eraf moesten enzo. Wellicht andere keerquote:
ja...quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet bijzonder mooi, maar klinken doen ze wel
http://www.justinguitar.c(...)youtube_lessons.htmlquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:53 schreef koejoeloek het volgende:
Zo, 2 uur bezig geweest met eric clapton's Tears in Heaven, de akoestische versie, en het begint al ergens op te lijkenMet beetje hulp van joetoeb
Oh nicequote:Op maandag 6 augustus 2007 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
http://www.justinguitar.c(...)youtube_lessons.html
Kijk hier ook ff rond
Dat zijn best wel veel van die youtube filmpjesquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
http://www.justinguitar.c(...)youtube_lessons.html
Kijk hier ook ff rond
Weet ik, maar ik moest ff goed hebben, ging van D naar E, en zoalstie nu is (was) doetie het welquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
En dan stem je em, en dan issie nog vals!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |