Eh, ja, ik.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
luisteren daar mensen naar dan?
in dat geval: goed bezigquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:54 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar ik heb al een kaartje gekocht vóór de vakantie.![]()
Ahja, als het goed is ben ik er donderdagavond wel. Ik zal dat topic in de gaten houden en misschien zie je me wel verschijnen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, de grote Fok Lowlandsmeet op donderdagavond.
Lowlands meet #2!
Nembrionic, Soempie, MaJo komen geloof ik. Ik ook, vorig jaar was t ook wel even lachen.
Dus als je in de buurt bent...?
Lijkt me gezellig.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ahja, als het goed is ben ik er donderdagavond wel. Ik zal dat topic in de gaten houden en misschien zie je me wel verschijnen.
Sorry voor de slowchat trouwens, ik kom hier meteen weer alles verpesten.Ik weet de vraag ook niet trouwens.
Ze hoort niet tot de vaste presentatoren maar heeft een aantal keer ingevallen, ik denk dat het anders toch niet wordt geraden dus ik reken het goed.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hanneke Groenteman dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |